Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת אם משהו ניסה את זה בעבר (והצליח)

אשמח לטיפים כיצד עושים זאת.

 

** מי ששואל "למה?", סתם מחפש לעצמי פרוייקט עם רמקולים זמינים.

 

תודה

פורסם

קח מגבר או רדיו דיסק, תחבר עם ספק כוח של מחשב את המגבר/רדיו ותחווט את הרמקולים.

 

בספק כוח כדי שיפעל תקצר בין הכאבל הירוק לאדמה.

JL Audio

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא בטוח שהבנתי את השאלה-

כעיקרון, רמקול ביתי ורמקול של רכב כמעט זהים כאשר יש 3 הבדלים עיקריים-

1) רמקול של רכב עמיד יותר, בא עם באסקט יותר רציני

2) רמקול של רכב בהתנגדות יותר נמוכה- 4 אוהם במקום 8 אוהם. כמו שיש מגברים לרכב שמסוגלים לעמוד ב2אוהם- ככה יש גם מגברים ביתיים שעומדים ב4 אוהם (זה לא טריוויאלי אבל קיים). אם תחבר למגבר שבנוי רק ל8 אוהם ומעלה- פשוט תשרוף אותו.

3) ההבדל העיקרי- שזו בעצם השאלה שלך? הוא שרמקול של רכב מסתמך על נפח הדלת \ בגאז' וכולי, ורמקול ביתי מצריך תיבה.

האינטרנט מלא בטיפים של איך לבנות תיבה ומה החישובים שצריך לעשות, זו תורה שלמה (שחלק ממנה מיושם בפורום הזה בעיקר בבניית תיבה לסאבוופר).

קיצר, השאלה שלך היא איך בונים תיבה?

פורסם

תודה על התגובות,

יש לי כרגע זוג רמקולי 6X9 של מורל.

ברצוני לחברם למחשב לצורך העיניין.

 

האם מה שאני אמור לעשות זה:

1- קניית תיבה יעודית

2- חיבור לספק כוח של מחשב

 

האם יש משהו נוסף?

בכלל האם משהו מכיר לינק טוב שמסביר מה לעשות?

אני יכול לספק מידע על הרמקולים (מתח והתנגדות),

 

תודה

פורסם

עוד משהו,

מחפירה קלה באינטרנט, (התפנה לי זמן),

מצאתי את אלא:

http://dx.com/p/160w-hi-fi-stereo-amplifier-mp3-player-w-sd-usb-for-car-motorcycle-red-silver-12v-91314

http://dx.com/p/aluminum-alloy-2-channel-100w-audio-hi-fi-stereo-amplifier-for-car-golden-dc-12v-179393

http://dx.com/p/100w-hi-fi-stereo-amplifier-for-car-motorcycle-color-assorted-34408

http://dx.com/p/mini-aluminum-alloy-2-channel-100w-hi-fi-stereo-home-car-amplifier-red-dc-12v-181411

 

האם אחד מאלו פותר אותי מפסק כוח של מחשב?

האם חיבור פשוט לחשמל, וחיבור של רמקולים מסדר את העיניין?

 

תודה

פורסם

אל תחבר את הרמקולים ישר לספק הכוח, כך תשרוף אותם.

צריך לחבר את הרמקולים למגבר ביתי שעובד ב-4 אוהם, או להפך כפי שהמליצו לך למגבר של אוטו שאתה מזין אותו חשמלית מספק הכוח של המחשב.

כל המגברים שהבאתה בקישורים עובדים ב-12V לכן גם אלו צריך לחבר לספק המחשב.

פורסם

תקנה סט רמקולים למחשב ב200-300 שקל ותסגור עניין.

זה יותר מסודר יותר אסטטי וישמע יותר טוב מזוג רמקולים ביצה, מגבר וספק כח של מחשב זרוקים על המדף.

 

באמת שחבל לבזבז על הפרוייקט הזה זמן וכסף.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מחזק את דברי אלה שמעלי,

חשבתי שמגבר כבר יש לך (לפחות מגבר ביתי),

ואז כל מה שחסר לך זה תיבה לרמקולים (שזה גם וואחאד פרוייקט, אבל לפחות אפשר לקרוא לזה תחביב :-P)

×
×
  • תוכן חדש...