Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 cw


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

החלטתי לקנות רכב משפחתי שיספיק ל-2 ילדים עם כסא ולעוד מבוגר

והמליצו על הרכב הזה מבחינת הגודל של תא מטען ומקומות הישיבה.

כמובן שטענו בפניי שהרכב גם אמין ולא שותה כל כך הרבה ביחס למתחרות.

1.רציתי לדעת עד כמה זה נכון?

2.בהשואה ל-סקודה פאביה ספייס,איביזה פלוו,קיה סיד,(או עוד דגמים שאני לא מכיר,אבל הבנתם את הרעיון)

איך הרכב הזה?

3.מה צריך לדעת לפני שקונים אותו! ?

 

 

תודה רבה!!

פורסם

השאלה הכי חשובה, האם מדובר על הדגם הקודם או החדש?

 

באופן עקרוני אם מדובר על הקודם הכל נכון למעט צריכת הדלק שהיא מעט מתחת לממוצע בקטגוריה.

אם מדובר על החדש, אני לא בטוח שתקבל תשובה בטח לא לגבי האמינות, הוא מרווח אבל זה בערך מה שאפשר להגיד עליו בשלב הזה.

פורסם

שלום my love-Porsche,

 

ההמלצה שקיבלת נכונה. ל-i30cw יש מושב אחורי מרווח ותא מטען גדול כך שמדובר במכונית שמתאימה מאוד למשפחות עם שני ילדים קטנים. סיאט איביזה פלואו או סקודה פאביה ספייס הן מכוניות סטיישן שמבוססות על רכבי סופר-מיני, כך שבאופן טבעי המושב האחורי שלהן קטן יותר. המקבילה של ה-i30cw היא הקיה סיד והמתחרה פורד פוקוס סטיישן.

ליונדאי i30cw יש רמת אמינות טובה יחסית, עלויות אחזקה נמוכות וצריכת דלק ממוצעת יחסית לרכבים אחרים בקטגוריה. בסך הכל מדובר ברכב מאוד מוצלח ואין לו מחלות מיוחדות שצריך לבדוק לפני הקנייה מלבד הנושאים הרגילים המקובלים.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

שלום.

החלטתי לקנות רכב משפחתי שיספיק ל-2 ילדים עם כסא ולעוד מבוגר

והמליצו על הרכב הזה מבחינת הגודל של תא מטען ומקומות הישיבה.

כמובן שטענו בפניי שהרכב גם אמין ולא שותה כל כך הרבה ביחס למתחרות.

1.רציתי לדעת עד כמה זה נכון?

2.בהשואה ל-סקודה פאביה ספייס,איביזה פלוו,קיה סיד,(או עוד דגמים שאני לא מכיר,אבל הבנתם את הרעיון)

איך הרכב הזה?

3.מה צריך לדעת לפני שקונים אותו! ?

 

 

תודה רבה!!

פורסם

האחזקה שלה זולה והיא מאוד מרווחת.

אחד היתרונות בה שהיא ארוכה יחסית, לכן אפשר להתקין כסא תינוק מאחורה נגד כיוון הנסיעה וגם לשבת מקדימה בצורה מרווחת.

פורסם
האחזקה שלה זולה והיא מאוד מרווחת.

אחד היתרונות בה שהיא ארוכה יחסית, לכן אפשר להתקין כסא תינוק מאחורה נגד כיוון הנסיעה וגם לשבת מקדימה בצורה מרווחת.

 

תלוי בדגם של הכסא :-P הצלחנו לרכוש כסא בטיחות סטייל אמריקן קומפורט שאפילו את האוטו המרווח הזה הצליח לסתום :-D

פורסם
תלוי בדגם של הכסא :-P הצלחנו לרכוש כסא בטיחות סטייל אמריקן קומפורט שאפילו את האוטו המרווח הזה הצליח לסתום :-D

 

דווקא ניסיתי עם כיסא של אבנפלואו עם משענת של כסא מנהלים :wink: ועדיים הסתדר

פורסם

והאם יש רכב אחר שיכול אולי להתאים לי.

כי אני צריך רכב עם צא מטען גדול. כרגע יש לי אוואו ועל פי הנתונים הוא רק 350 ליטר של נפח.

אני צריך משהו פי 1.5 ומעלה.

אז האם יש רכבים כמו אוקטביה,פאסט וכו'. שכן יכולים להתאים לי. ?

 

תודה רבה על העזרה!!

פורסם

שלום my love-Porsche,

 

ב-i30cw יש נפח תא מטען של 544 ליטרים שזה קצת יותר מפי-1.5 בהשוואה לאוואו. אם תקפל את שני המושבים האחוריים, נפח תא המטען מגיע כמעט 1,400 ליטרים – שזה המון.

כמובן שבאוקטביה סטיישן תקבל נפח תא מטען גדול יותר (585 ליטר) אבל היא גם יקרה יותר ולכן השאלה היא גם מה פחות היותר התקציב שלך לרכישת הרכב?

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

והאם יש רכב אחר שיכול אולי להתאים לי.

כי אני צריך רכב עם צא מטען גדול. כרגע יש לי אוואו ועל פי הנתונים הוא רק 350 ליטר של נפח.

אני צריך משהו פי 1.5 ומעלה.

אז האם יש רכבים כמו אוקטביה,פאסט וכו'. שכן יכולים להתאים לי. ?

 

תודה רבה על העזרה!!

פורסם

הI30 CW תהיה מעולה לצרכים שלך. רק ודא שאתה מבצע בדיקה לפני קנייה מטעמך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

להלן השאלות והתשובות:

1.רציתי לדעת עד כמה זה נכון? הרכב אמין מאוד מבחינה מכנית, להורים שלי יש כמעט 3 שנים - אין תקלות. טיפולים ולנסוע.

2.בהשואה ל-סקודה פאביה ספייס,איביזה פלוו,קיה סיד,(או עוד דגמים שאני לא מכיר,אבל הבנתם את הרעיון)

איך הרכב הזה? קיה סיד כמו שאמרו לך זו אחות תאומה של הi30, היא יותר טובה מפאביה או איביזה בכל דבר - אבזור, ביצועים, בטיחותי, מחירי טיפולים, גודל ומרחבים פנימיים.

3.מה צריך לדעת לפני שקונים אותו! ? לקנות אוטו שמור ומטופל, יש הרבה למכירה אבל הרוב ליסינג או השכרה, עדיף פרטית. כמובן חובה לבצע בדיקה!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...