Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב-130K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אבקש את עזרתכם ברכישת רכב בסכום של 130

 

השימוש שלי זה לרוב בנסיעות מחוץ לעיר לעיר ומדי פעם גם לעיר לבקר את ההורים ולקניות(אני גר בקיבוץ).

הדרישות שלי הם:

 

1)צריכת דלק נמוכה(רצוי)

2)תא מטען גדול

3)מרווח לשני כסאות תינוק מאחור

4)בסכום כזה יהיה נחמד לקבל רכב מאובזר ומפנק

5)טיפולים לא יקרים

 

חשבתי על סקודה אוקטביה/ראפיד אבל הבנתי שהרכב מאד גניב ולכן ביטוח יקר מאד וגם מבקשים איתוראן (מקיף בסביבות 4500 ש"ח)

בנוסף הבנתי שיש בעיה עם הגיר הרובוטי ויש לו נטיה להתקלקל אבל דעות אילו חלוקות ברשת.

 

טויוטה קורולה רכב אמין וחסכוני אבל משעמם והבנתי שגירסה עדכנית ומודרנית תצא ב-2014 ולא בא לי להתבאס[

הרכב שעשה לי את זה מבחינה חיצונית ויש לי עליו השבוע נסיעת מבחן זה היונדאי I35

לטענת חבר טוב שמתמצא קצת ברכבים אמר לי לא להתקרב לקורייאניות שהם צעצוע ומתפרקות ולא נוחות ןצריכת הדלק שלהם גבוהה

ככה שהוריד לי די את החשק

אפשרי גם אולי רכבים יד משנת 2011 ולא בהכרח חייב לנצל את כל הסכום.

אני יודע שרכב חדש לא הכי משתלם ומפסידים עליו המון בשנים הראשונות(המון אומרים לי שלא כדי לקנות חדש ושאני פראייר או כנראה ממש עשיר שרוצה לזרוק את הכסף שלי),אני פחות בנוי ליד 2 ולכל החברות יש המון סוחרים ורמאויות בענף הזה וצריף סבלנות שלא תמיד יש לי.

כפי שהבנתם אני די מבולבל ואשמח לעזרה מכם

 

תודה מראש לעוזרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדוק אנו הרנו פלואנס דיזל -

 

1. צריכת דלק נמוכה - 20 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי, 21 בדגם הידני.

2. תא מטען הגדול בקטגוריה - 530 ליטר.

3. מושב אחורי מאוד מרווח, שתי כיסאות בטיחות נכנסים בקלות.

4. בדגם הפריביליג' המאובזר (שעולה בערך 130 אלף ש"ח כחדש) יש בקרת שיוט, מושבי עור, בקרת אקלים, התנעה ללא מפתח ועוד הרבה דברים באזור.

5. עלות הטיפולים של דגם הדיזל לא יקרה יותר מעלות טיפולים של דגם בנזין מקביל.

 

הפלואנס דיזל נמכרת בארץ מ-2010 כך שאפשר כבר למצוא מכוניות משומשות בשוק, בטווח רחב מאוד של מחירים. רכב חדש עולה החל מ-120 אלף ש"ח וכמובן שהמשומשים זולים יותר בהתאם לשנתון ולקילומטראז'.

פורסם

סתם שאלה , "חבר טוב שמתמצא קצת ברכבים אמר לי לא להתקרב לקורייאניות שהם צעצוע ומתפרקות ולא נוחות ןצריכת הדלק שלהם גבוה ככה שהוריד לי די את החשק "

עם יש לך חבר שמבין כל כך טוב ,למה הוא לא ממליץ לך לגבי הרכב?

פורסם

אני הייתי בדילמה דומה לשלך לפני חודש.

 

אני אקדים ואומר - אין רכב מושלם.

אין דבר כזה שיהיה אמין, מרווח, בטיחותי, זול להחזקה, סחיר, מאובזר וגם שיעלה לא יותר מהממוצע בקטגוריה.

אתה צריך להחליט על 2-3 דברים שהם חובה ועליהם להפיל רכבים, אח"כ להחליט על 2-3 דברים שהם "nice to have" ועל פיהם לדרג את הרכבים הנותרים, לסיכום לעשות נסיעת מבחן.

 

גם אצלי מאחורה יושבים 2 ילדים ולכן לדעתי בטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות, האוקטביה עם 4 כריות אוויר ו4 כוכבי בטיחות לא אופציה.

 

אמינות זה עוד פרמטר חשוב לדעתי וזה מוריד את פורד פוקוס מהרשימה בגלל תלונות רבות בפורום על הגיר החדש שלהם.

 

תא מטען גדול לדעתי פחות חשוב מאשר פתח הטענה נוח. תיגש לדוגמא ל I35, יש לה תא מטען גדול יותר מה I30 אבל ברוב המקרים התא יהיה פחות שימושי מזה של ה I30. לכן אני הייתי הולך רק על האצ'בק או סטיישן.

 

נשארת עם טויוטה אוריס, רנו מגאן אסטייט, סיטרואן C4 / פיז'ו 308, גולף, קיה סיד, I30, סובארו B3, אופל אסטרה, סוזוקי SX4, הונדה סיויק (ידנית).

 

בתור לקוח פרטי אתה צריך לחשוב גם מה יקרה לרכב שלך בעוד 4-5 שנים כשתבוא למכור אותו. אם זה רכב שמוצף בחברות ליסינג - אתה תפסיד הרבה מאוד כסף (יכול להגיע לאלפים רבים). בתור לקוח פרטי אין לך שום סיכוי להתמודד עם חברות הליסינג שמציעות 20% מתחת למחירון, אחריות, טיפול ראשון וטרייד אין. ולכן, היום גם מוכרים פרטיים מורידים קרוב ל 20% כדי למכור מאזדה 3.

 

בעיני לפחות זה מוריד את סיטרואן C4 / פיז'ו 308, קיה סיד, I30, אופל אסטרה.

את סובארו B3 הייתי מוריד פשוט כי היא לא ברמה שמתאימה ל 2013.

את הסיויק הייתי מוריד כי היבואן שלה ירד מהפסים...

ה SX4 זה רכב מיושן שהייתי מוריד אותו גם כן מהרשימה.

 

נשארת עם:

- טויוטה אוריס

- רנו מגאן אסטייט

- גולף

 

השוואה על הנייר תוכל למצוא כאן:

http://www.auto.co.il/catalog.aspx?compare=9424,9169,9384,

 

הגולף תהיה הכי נוחה, מפנקת ומהנה לנהיגה. החיסרון שלה שהיא לא מאובזרת ואפילו את דיבורית הבלוטות' תצטרך להתקין לבד, היא תהיה גם יקרה בביטוחים וכנראה גם בטיפולים.

 

האוריס מאובזרת מאוד ולהפתעתי הרבה הייתה גם מהנה לנהיגה, היא גם תשמור על ערכה הכי טוב, אבל הכיסא האחורי שלה הכי צפוף ויש לה גג נמוך יחסית - מה שמקשה על הכנסה והוצאה של ילדים.

 

המגאן מאובזרת לא רע, בעלת תא מטען עצום, נוחה מאוד, אבל תא הנוסעים שלה מכוער לטעמי הנוחות שלה מוגזמת ובכל פניה היא רוכנת מדי. אני מהמר גם שהיא תסבול מירידת ערך גבוהה בגלל חוסר הערכה של הציבור הישראלי למותג.

 

אני בסוף הזמנתי את הגולף.

פורסם
שלום לכולם,

אבקש את עזרתכם ברכישת רכב בסכום של 130

 

השימוש שלי זה לרוב בנסיעות מחוץ לעיר לעיר ומדי פעם גם לעיר לבקר את ההורים ולקניות(אני גר בקיבוץ).

הדרישות שלי הם:

 

1)צריכת דלק נמוכה(רצוי)

2)תא מטען גדול

3)מרווח לשני כסאות תינוק מאחור

4)בסכום כזה יהיה נחמד לקבל רכב מאובזר ומפנק

5)טיפולים לא יקרים

 

חשבתי על סקודה אוקטביה/ראפיד אבל הבנתי שהרכב מאד גניב ולכן ביטוח יקר מאד וגם מבקשים איתוראן (מקיף בסביבות 4500 ש"ח)

בנוסף הבנתי שיש בעיה עם הגיר הרובוטי ויש לו נטיה להתקלקל אבל דעות אילו חלוקות ברשת.

 

טויוטה קורולה רכב אמין וחסכוני אבל משעמם והבנתי שגירסה עדכנית ומודרנית תצא ב-2014 ולא בא לי להתבאס[

הרכב שעשה לי את זה מבחינה חיצונית ויש לי עליו השבוע נסיעת מבחן זה היונדאי I35

לטענת חבר טוב שמתמצא קצת ברכבים אמר לי לא להתקרב לקורייאניות שהם צעצוע ומתפרקות ולא נוחות ןצריכת הדלק שלהם גבוהה

ככה שהוריד לי די את החשק

אפשרי גם אולי רכבים יד משנת 2011 ולא בהכרח חייב לנצל את כל הסכום.

אני יודע שרכב חדש לא הכי משתלם ומפסידים עליו המון בשנים הראשונות(המון אומרים לי שלא כדי לקנות חדש ושאני פראייר או כנראה ממש עשיר שרוצה לזרוק את הכסף שלי),אני פחות בנוי ליד 2 ולכל החברות יש המון סוחרים ורמאויות בענף הזה וצריף סבלנות שלא תמיד יש לי.

כפי שהבנתם אני די מבולבל ואשמח לעזרה מכם

 

תודה מראש לעוזרים

 

החבר שלך לא מבין שום דבר במכוניות ומדבר שטויות

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
החבר שלך לא מבין שום דבר במכוניות ומדבר שטויות

שוב פעם אני מחפש את הכפתור לייק לתגובות...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בהחלט לא מבין כלום, תמסור לו את זה ושישמור עצות מבלבלות מהסוג הזה לעצמו או שלפחות יביא מסמכים והוכחות כשהוא זורק מידע לאוויר.

פורסם

 

בעיני לפחות זה מוריד את סיטרואן C4 / פיז'ו 308, קיה סיד, I30, אופל אסטרה.

את סובארו B3 הייתי מוריד פשוט כי היא לא ברמה שמתאימה ל 2013.

את הסיויק הייתי מוריד כי היבואן שלה ירד מהפסים...

ה SX4 זה רכב מיושן שהייתי מוריד אותו גם כן מהרשימה.

.

 

הזמנו את הסיוויק האצ'בק 1.8 אוטומט במבצע חבר 127000 על הכביש כולל אגרת רישוי ,מיכל דלק, קודן ,חיישני רוורס ומרימי שמשות.

 

לדעתי שווה בדיקה.

פורסם

קודם כל תודה על התגובות אנשים ,

אז ככה החבר קצת מקובע למרות שאני ממש לא מסכים איתו וראיה לכך מחר יש לי נסיעת מבחן על I30+I35

אני ממש מתחבר לI35 מבחינה חיצונית ופנימית ועכשיו נשאר לראות את נוחות הנהיגה והתנהגות כביש.

אני קצת חושש מצריכת הדלק שלה כשלמיטב הבנתי היא זוללת דלק בפועל למרות שברשת רשום בכל מיני אתרים שהיא צורכת

בממצוע 1:12.4

וצריך לראות האם אני אפסיד עליה המון כי היא נמצאת בליסינג והשוק יהיה מוצף ברכב זה תוך כמה שנים .

אם מישהו יכול לתת חוות דעת כללית או לינק אם כבר כתבו כאן על ה-I35 האם רכישה כדאית בשבילי כרכב משפחתי אני אשמח.

 

אז ככה קראתי על רנו פלואנס והבנתי שהדיזל לא רע בכלל הפלואנס החדש מאובזר היטב ביצועים טובים וצריכת דלק טובה

השאלה שלי היא האם לבנאדם שנוסע בממוצע 120 קילומטר ליום שווה לרכוש רכב מסוג דיזל???

שמעתי שהטיפולים יותר יקרים(שמועות צריך לבדוק את זה)אגרת רכב יקרה מאד אז האם זה משתלם ובנוסף הרנו רכב לא כזה סחיר וההפסד עליו יהיה גדול עוד יותר מאשר ברכבים אחרים אז צריך לבדוק האם לאורך זמן זה משתלם.

 

MAXN

תודה רבה על השיתוף והעזרה אבל אני עם צמפיון לא רוצה יותר עסקים או משתדל להמנע(ברשותי פולו 2001 ואכלתי קש מהם וגם חברים עם גולף).הטיפולים יקרים מאד החלפים יקרים מאד והביטוח יקר מאד אז בסה"כ הכללי האם שווה לקנות רכב מהם אני לא כלכך בטוח למרות שהרכבים שלהם מעולים(צריך גם מזל ואם נפלת עם הרכב אז אכלת אותה בגדול).

 

---offer24

 

לאבא שלי יש חבר ,האם הרכב מתאים למשפחה??? איך תא המטען???

שקלתי לקחת את הסיוויק קומפורט ב-134000 אבל האם שווה את הסכום הגבוהה ואין כמעט אבזור????

 

יש לי סיוויק 2011 אקסקיוטיב במצב מעולה אבל עם מכה +שריטה בדלת אחורית ימנית ב-101,000 ואני מתלבט מאד האם ללכת עליה.כנראה שמעדיף רכב חדש בסופו של דבר למרות ההפסד הכספי הכרוך .

אשמח לעוד הערות/הארות :-)

פורסם
פ

לאבא שלי יש חבר ,האם הרכב מתאים למשפחה??? איך תא המטען???

שקלתי לקחת את הסיוויק קומפורט ב-134000 אבל האם שווה את הסכום הגבוהה ואין כמעט אבזור????

 

יש לי סיוויק 2011 אקסקיוטיב במצב מעולה אבל עם מכה +שריטה בדלת אחורית ימנית ב-101,000 ואני מתלבט מאד האם ללכת עליה.כנראה שמעדיף רכב חדש בסופו של דבר למרות ההפסד הכספי הכרוך .

אשמח לעוד הערות/הארות :-)

 

הסיוויק קומפורט במבצע חבר עולה 124900.עד התשיעי לחודש כמדומני,בתוספת 2000 ש"ח לאגרת רישוי ומיכל דלק.

אנחנו זוג + תינוק,עשינו נסיעת מבחן,הרכב שקט ונעים ,תא מטען לדעתי הגדול בקטגוריה 410 ליטר,שזה היה חשוב לנו מאד,וקיפול המושבים(magic seats)ממש מדליק ושימושי.

פחות מרווחת מאחורה מהאסטרה אבל לאור המחיר המעולה והיתרונות מבחינת סחירות ואמינות בטווח הארוך,בשילוב עם העובדה שבעיקר אשתי תנהג על הרכב כך שאין צורך במנוע טורבו לנהיגה מבצעית:-D,לא היתה כלל התלבטות מבחינתנו.

הרכב אמור לשמש לתקופה ארוכה גם כאשר המשפחה תתרחב בע"ה.

לדעתי עדיף חדש,למרות גימור האקזקיוטיב,בייחוד שההבדל הוא 20 אלף ש"ח "בלבד" להפרש של שנתיים בשנתון.

פורסם

עיצה בשבילך- אל תוותר על נסיעת מבחן באוקטביה או ראפיד 1.4 (עדיף אוקטביה בתקציב שלך)

רק אחרי נסיעת מבחן תדע איזה רכב עדיף לך, i35 \אוקטביה\פלואנס

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

ל120 ק"מ ליום מנוע טורבו דיזל אכן ייתן לך חיסכון משמעותי בדלק!

נראה שהמגאן דיזל סטיישן תפורה לך בדיוק, בקשר לנפילת הערך, היא צפויה להיות גדולה, מצד שני גם אם תנסה למכור I35 שנסעה יותר מ25 אלף ק"מ בשנה תפסיד עליה המון, סיויק אולי קצת פחות.

אם אתה באמת חושש מירידת ערך, אז אתה חייב לחפש רכב משומש בן שנה-שנתיים.

פורסם
אני עם צמפיון לא רוצה יותר עסקים או משתדל להמנע

 

לא אמרת שההעדפה הראשונה שלך הייתה סקודה אוקטביה? :roll:

 

לגבי רנו מגאן:

הטסט על הדיזל לא יקר יותר, פעם הייתה אגרת דיזל שביטלו אותה.

לגבי עלות טיפולים (כפי שנאמר לי בזמנו ע"י קרסו):

טיפול ראשון 750

שני 970

שלישי 1350

רביעי 970

פורסם

OFFER24---

אני דווקא חשבתי על סיוויק סדאן ב-(זה אחרי הנחה בחבר)134000 ולא על 5 דלתות כי היא יותר מרווחת לא?

מה הבבדל ביניהם ברמת האיבזור ברמת קומפורט???

-----RallyAddicted

 

למרות שאני לא אוהב את צמפיון ניסיתי להתקשר היום ולהזמין נסיעת מבחן על ראפיד ומסתבר שעדיין לא הגיע לאזורי(באר-שבע)לגבי האוקטביה היא רק 4 כוכבים במבחן הבטיחות ואמורה להתחלף בשנה הבאה בגירסה חדשה(דומה לראפיד).

 

עומר ב----

אני אבדוק את מה שאמרת ואולי לטווח הרחוק זה ישתלם לי להשקיע בדיזל

תהיה לי אפשרות פעמיים שלוש בשבוע לקצר את נסיעתי ל-42 קילומטר ביום במידה ואקום מוקדם:-

 

MaxN

רציתי בהתחלה נורא אוקטביה/ראפיד כי מכונאי שאני מכיר המליץ לי עליה וגם חברים אבל אחרי בירור הבנתי שהיא לא כזאת אטרקטיבית בשבילי כי הביטוח והטיפולים יקרים+גיליתי שהיא שייכת לצמפחון מה שלא היה לי מושג בהתחלה.

 

עכשיו ראיתי באינטרנט שפיספתי אחלה הנחה של 10000 שקלים בחבר על ה-I35 :-( (מחר נסיעת מבחן) איזה באסה המבצע נגמר ב-22.3

אני אלך להונדה לבדוק את המכוניות שם כדי שאם אחליט שמתאים לי שלא אפספס אותם.

פורסם

דרך אגב, אם כבר יונדאי, למה לא I30 CW?

אותו בסיס בגדול, רק שימושי יותר, והרבה פחות מכוער.

 

 

לגבי הסיויק, את הדור החדש אינני מכיר טוב, אבל בדור הקודם, מרווח הפנים של גירסאת 4 דלתות היה טוב בהבדל מינורי, לעומת זאת תא המטען של גירסת 5 דלתות עדיף בהרבה. ובנוסף יש לה את המג'יק סיטס.

היא גם הייתה גבוהה ונוחה יותר, לדעתי.

והונדה, רק במבצע, תמחור מוגזם ממש.


×
×
  • תוכן חדש...