Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדים בפנים הרכב (ברגליים). בחרתי דווקא בו כי הוא קרוב מאוד לשם (ללדים) הכניסו אותו דרך החור שמחבר בין המנוע לפנים הרכב.

זה בטיחותי???

ומאיפה החוט הזה מגיע מהמצבר?

פורסם

מה שאתה כותב פה מאוד כללי.

 

אף אחד שפוי לא יתן לך פה המלצה רצינית בלי לראות את הרכב או לפחות סדרת תמונות מאוד מפורטת על האיזור והחוט הזה שאתה מדבר עליו.

 

זה כמו להגיד שאתה יושב על פצצה ויש 5 חוטים אדומים ואתה רוצה לדעת איזה מהם לחתוך. :roll:

פורסם

אני ממליץ לך לא לגעת בחשמל רכב אם אין לך ידע בסיסי+

אתה עלול לגרום לקצר ואף שריפה. נזק בלתי הפיך.

תעשה עוד קצת שיעורי בית ותלמד קצת בנושא ואז תנסה לעשות את ההרכבות האלו לבד.

 

אומר לך את זה מדאגה רבה לך ולרכוש שלך.

פורסם

לא.

אני ממש ממליץ לך לא לחשוף את החוט הזה בשום מקום חוץ מהקצה שלו.

תמצא חוט אחר מהלוח פיוזים.

תוודא שאתה שם פיוז של 3-5 אמפר לפני המעגל שאתה מחבר. חובה הגנה

פורסם

ע"י בית פיוז וכד'ו.

אל תחשוף את החוט הזה בשום פנים ואופן, הוא כנראה הולך למגבר שיושב לך ברכב...

אם אתה רוצה שהאור יהיה דלוק תיקח חשמל מהכבל שהולך לרדיו דיסק זה אמור להיות ממש קרוב לאיפה שהרגליים. לפי דעתי במקרה הזה לא חובה לשים פיוז כי אתה עושה שימוש בחוט שכבר יש עליו פיוז ב"קופסאת הפיוזים".

אם הטיפ שהבאתי לך לא הספיק כדי שתבין מה לעשות, סימן שהידע שלך בחשמל שואף ל0 ואל תשחק בחשמל.

פורסם

התקנה כזאת אצל מתקין תעלה לך כמה שקלים, עדיף לך לקפוץ שיעשו לך את זה (עניין של כמה דק') מאשר לגרום נזק בלתי הפיך לאוטו שלך...

 

אם תחבר מתח ישירות מהמצבר הלדים שאתה רוצה לשים יפעלו כל הזמן ככה שצריך להעביר אותם דרך מפסק או דרך הסוויץ'...

 

בכל מקרה, אני מאוד הייתי ממליץ לך ללכת למתקין..

 

נ.ב. - מישהו פעם הגיע אליי עם פאסאט כשהוא ניסע להתקין את הרדיו שלו לבד וחשף חוט אחד שהוא לא בודד והתוצאה הייתה שהאוטו עלה באש, ככה שלפעמים עדיף לשלם קצת מראש ולא לשלם הרבה מאוד בגלל טעות - בחנות נותנים לך אחריות ויש ביטוח על העבודה

Prime Car - התקנת מערכות מיגון ושמע לרכב.

 

שירות מקצועי, אמין ואיכותי עד בית הלקוח - ללא תוספת תשלום!

 

אדיר - 058-77-66-007

 

http://www.facebook.com/pages/Prime-Car/429316223817267?ref=hl

×
×
  • תוכן חדש...