Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלים בסיטרואן c5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. הרכב המדובר שנת 2002. לאחרונה התחלתי לחשוד שמשהו לא בסדר עם המתלים.

האוטו יותר מידי מקפץ על כבישי ירושלים המשובשים.

פניתי למוסך וקיבלתי תשובה בלתי מחייבת בסגנון הזה.

יכול להיות שהבומבות גמורות צריך לנסות להחליף, וכן לא בטוח שזה יעזור צריך לנסות קודם.

האם מישהו יודע מה זה הבומבות ומה תפקידן? וכן איך אפשר לדעת שבאמת הבומבות הלכו?

או שככה זה בכבישים המשובשים בירושלים?

פורסם

שלום

הרכב שלך מצויד במערכת מתלים הידרופניאומטית, המופעלת ע"י בוכנות הידראוליות הנתמכות בכריות אויר.

אויר כידוע דחיס ולכן יכול לשמש במקום קפיצי המתלים. זוהי שיטה הנהוגה היום רק במכוניות הפאר של סיטרואן

והיא מקנה לרכב תחושת נהיגה רכה ונעימה, ולכן הc5 נחשבת לאחת המכוניות הנוחות על הכביש.

הבומבות המדוברות הן כריות האויר. כאשר האויר מתרוקן מתוך הבומבות הן מפסיקות להתנהג ככריות אויר

והרכב נעשה קשוח ונוקשה, ומרגישים כל מהמורה בכביש.

מוסך טוב יגיד לך מראש אם יש להחליף בומבות או לכוון את גובה המתלים או משהו אחר, אל תתן למישהו

לעשות נסיונות על האוטו שלך.

פורסם

מנסיון שלי, בסביבות ה 140 אלף ק"מ ההרגשה הסיטרואנית נעלמה. החלפתי את כל ששת הספירות (אם יש לך כפתור ספורט למתלים יש לך 6 ספרות, אחת לכל גלגל וספרת נוחות לכל ציר) והמכונית הפכה לחדשה.

החלפתי ללא מקוריות (ספרדיות) ויש לי הרגשה שהן פחות איכותיות ו"נגמרות" יותר מהר. המלצה שלי להשתמש במקוריות.

 

תלך למוסך שמבין ב C5. לספרות יש לחצים שונים בהתאם לתפקיד ולרכב.

 

כמו כן, אם הגובה של הרכב לא נכון, הרכב לא יהיה נוח. מוסך מתמחה יעלה על זה.

 

אריאל

פורסם

איזי, אין מוסך אמין לסיטרואן בירושלים. מציע שתתאם הגעה לאחד מהמוסכים המומלצים שמכירים סיטרואן כמו שאפט, אורן שירותי רכב, גבע או אמ הדרך.

 

יש המון סיבות אפשריות לאובדן תחושת הרכות של הרכב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני אישית שנים משתמש ברכבים שלי בומבות תחליפיות תוצרת ספרד LIZARTE ובלגיות IFHS, שנחשבות למצויינות. גם מחיר הוא מחצית ביחס למקורי. רק להחליף ללא ניסיון בעייתי, עדיף להיעזר בשרותים של מוסכים מהודעה קודמת.

CITROEN C5 X7 2013

CITROEN C5 II 2006

OUTLANDER 2013

×
×
  • תוכן חדש...