Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אנחנו נגיע מהמרכז ומהצפון.

חפשו אותנו בדרך :-D .

 

 

<a href=http://img46.imageshack.us/img46/9633/imgp1864k.jpg' alt='imgp1864k.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

ברוכים הבאים - "לעולם הטילונים"

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חניון אלישבע בגן הלאומי ציפורי,



מאפשר ישיבה ליד שולחנות פיקניק בין עצי הזית,

ובנוף מהמם לעבר הרי נצרת, לגליל התחתון והעליון, ובראות טובה עד החרמון.

 

להתראות, וחג פסח שמח לכל קהילת חובבי שימור הרכבים.

 

DSCF1439_resize_zpsd548a8d1.jpg

 

 

DSCF1437_resize_zps1967de1c.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

ערן האספן שלום,

 

הסתברות נמוכה לטיפטוף קל !! לא גשם !!

בשישי שרב 29 מעלות, ובשבת טמפרטורה 18 מעלות, המתאימה לנסיעת רכבי אספנות.

מזג אוויר מעולה לסיור רגלי בציפורי העתיקה בהדרכה מקצועית, במנהרת הפירים (להביא פנסים), ולפיקניק (מנגל).

 

18 מעלות, זו הטמפרטורה הממולצת ליין מיקב יפתחאל, בכוסות זכוכית.

 

כולנו מחכים לכם,

להתראות וחג פסח שמח.

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם
ערן האספן שלום,

 

הסתברות נמוכה לטיפטוף קל !! לא גשם !!

בשישי שרב 29 מעלות, ובשבת טמפרטורה 18 מעלות, המתאימה לנסיעת רכבי אספנות.

מזג אוויר מעולה לסיור רגלי בציפורי העתיקה בהדרכה מקצועית, במנהרת הפירים (להביא פנסים), ולפיקניק (מנגל).

 

18 מעלות, זו הטמפרטורה הממולצת ליין מיקב יפתחאל, בכוסות זכוכית.

 

כולנו מחכים לכם,

להתראות וחג פסח שמח.[/quote[/size]

 

סגור!

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

גם אנחנו נרשמנו !! ל"מפגש מורשת - מסע בזמן" בציפורי העתיקה.



חג פסח שמח, להתראות.

 

5DE05D405D905E905D105E605D905E405D505E805D905D405E205EA05D905E705D40_zpsba641c8e.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

 

כתבה בעיתונות בצפון, בהמשך לפרסום בעיתון, בשישי הקודם.



 

להתראות, וחג פסח שמח לכל קהילות חובבי שימור הרכבים.

 

 

 

scan0089_zps4be7a47f.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

לבקשת החברים והחובבים עדכון מזג אוויר נכון לשעה 13:00



 

היום, יום שישי, השרב ישבר בערב, ויתכן טפטוף מקומי קל, החל משעה 18:00 ועד חצות.


מחר, יום שבת, בשעות הבוקר המוקדמות מעונן חלקית, ומשעות הבוקר המאוחרות (10:00) התבהרות מלאה.

הסיכוי לטפטוף קל בשבת בשעות בבוקר המוקדמות, הינו עד 10% !!

 

מזג אוויר מעולה לנסיעת רכבי אספנות !!

מזג אוויר מעולה לסיור רגלי בציפורי העתיקה בהדרכה מקצועית, במנהרת הפירים (להביא פנסים), ולפיקניק (מנגל).

 

18 מעלות, זו הטמפרטורה הממולצת ליין מיקב יפתחאל, בכוסות זכוכית.

 

להתראות וחג פסח שמח.

 

Clip_3-8_zps63aeaa27.jpg

כולנו מחכים לכם,


תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם
הכניסה לאתר בתשלום? האם אופנועים שהם לא רכבי אספנות מחוייבים בתשלום?

 

התשובה כאן:-

 

"מורשת יהודית לצד מורשת מוטורית".



בגן לאומי ציפורי.

לנרשמים/המציגים הבאים ברכבי אספנות - הכניסה חינם כולל הנוסעים ברכב האספנות.

 

הכניסה בערך 20 ומשהו שקלים, לא ביג דיל לרוכב אופנוע:mad:

תבוא תבוא יהיה סבבה, וגם מחסלים את החמץ עם יין משובח בפיקניק.

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם

תחזית מזג האוויר בצפון בחתך שעות ליום שבת ה- 23 למרץ.



מעודכן ל- 22.3 שעה 23:00

 

בבוקר מעונן חלקית, בצהריים בהיר 19 מעלות !!

 

למסע בזמן בציפורי העתיקה הצטרפתי, ברכב אספנות עם המשפחה הגעתי,

 

חג פסח שמח, ולהתראות

 

Clip_4-6_zpsd7c89cb7.jpg

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

היה יופי של מפגש

תודה לכול המארגנים

תודה מיוחדת לדרור אל הנסיעה ברכב המיוחד מוריס 10

עופר

2013-03-23_09-42-34_205.jpg

2013-03-23_09-42-42_670.jpg

2013-03-23_09-42-54_40.jpg

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

למרות מזג האוויר ה(לא משהו)נהננו היה סבבה.

מצפים לאירוע הבא.

זאת רק התחלת העונה.

תודה לאמוץ אבי ודודי.

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם.

חפשו אותנו בפייסבוק "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

ערב טוב

 

האמת, אמש והבוקר היו לנו חששות רבים.

בתחזיות מזג אויר כאלו ואחרות ניבאו גשם בצפון,

וחברים צילצלו וביטלו את השתתפותם.

 

למרות זאת, הוחלט, שלאור הזמן הרב של ארגון האירוע לפרטי פרטים,

פרסום האירוע בעיתונות ובאינטרנט - האירוע יקויים,

ובכל מספר משתתפים שיגיעו.

 

בשעה 8:45 בדיוק, יצאנו מגעש בשיירה יפה של רכבים, כאשר לאורך הדרך הצטרפו אלינו עוד ועוד

חברים נוספים שמתגוררים ביישובים צפוניים לגעש.

 

בשעה 10:15 הגענו לציפורי, החנינו את הרבים ברחבת התצוגה, בסמוך לרכבים שהגיעו לפנינו.

בהמשך הוסיפו להגיע עוד ועוד רכבים, עד אפס מקום.

 

ומזג האויר?

היה נפלא. תענוג לנהוג במצב שאין בו שמש קופחת, ואין גשם.

גם לאורך כל היום לא היה קר ולא היה גשום,

למעט 2 דקות של גשמון קליל טפטופי, שהחל ומיד נדם.

 

תודות גדולות לכל החברים שבאו בהמוניהם למרות התחזית, ונהנו.

לבעלי החיפושיות המדהימות, לאנשי הטילונים היפים והמגוונים לסוגיהם השונים,

לחברי המפגש הצפוני ולחברי מפגש השרון.

תודות ליו"ר המועצה האזורית שכיבד את האירוע בנוכחותו,

לאנשי המועצה לשימור אתרים על העזרה באירוע זה, על שיתוף הפעולה בעבר, ועל פי המתוכנן גם בעתיד.

תודות לדודי, לאורן קיפניס, לחברים הנוספים שהושיטו יד.

 

תודה חמה וענקית לאמוץ דור.

שיזם/טילפן/טרח/התרוצץ/כתב/מחק/נסע/עצר/דאג ושאג

והיה הרוח החיה בארגון הארוע, המאורגן ומתופעל למופת.

 

חזק ואמץ!

 

 

חג שמח ולהתראות באירוע הבא

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ואווווו

המוןןןןן תודה

היה מדהייים

נהנתי בייג טיים

תודה ענקית ענקית לך אמוץ. אין עליך!!!!

יודעת ומעריכה כל כך את ההשקעה שלך.

ודודי גם אתה וגם לך המוןןןן תודה

ותודה לכל אלה שעזרו

לכל אלה שתרמו

ולכל הצלמים

מיד אתחיל להעלות את שלי...

חג שמייח לכם חברים שלי


×
×
  • תוכן חדש...