Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וקצת תמונות משלי.

imag0001wy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

imag0001cover.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

imag0026xv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

imag0027sr.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

imag0028hs.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

imag0032jt.jpg

ברוכים הבאים - "לעולם הטילונים"

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

Guest shlomimycars
פורסם



"מפגש מורשת - מסע בזמן"

לציפורי העתיקה

 

התמונות

 

ציפורי העתיקה

פורסם



"מפגש מורשת - מסע בזמן"

לציפורי העתיקה

 

התמונות

 

ציפורי העתיקה

 

שלומי התמונות מוצלחות תודה על השיתוף, חג שמח!

שלמה דן גדרון

פורסם

לחברים/ות שדאגו לצלם ולהעלות התמונות לפורום,



כל הכבוד על הקדשת הזמן הרבה,

על האיכות הנהדרת,

ותודה גדולה.

 

התמונות מרהיבות, ומזכירות לנו את האירוע הנהדר.

 

 

להתראות באירועים הקרבים הבאים,

אבי נוף

 

 





.


****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
שלום

ניכר שהיה ארוע פגזי.

שאפו למארגנים

אילן

 

זכינו למשוב מעולה מרשות הטבע והגנים, ל"מפגש מורשת" בציפורי, בשבת לפני הפסח.

לגן הלאומי ציפורי, הגיעו כ- 1,500 מבקרים כולל חובבי שימור הרכבים והמשפחות.

המשוב החיובי נובע מהסיבות הבאות:-

א. שבת לפני חג הפסח, ידועה ברשות כשבת "יבשה" מבחינת מס' המבקרים בגנים הלאומיים.

ב. למרות מזג האוויר ההפכפך, מספר המבקרים ורכבי האספנות שהשתתפו בתצוגה, היה גדול במיוחד. מגרש החנייה של הרכבים הפרטיים היה מלא !!

ג. בעלי רכבי האספנות הגיעו במועד לתצוגה, הסדר והמשמעת בהתארגנות בחנייה לתצוגה באתר הוכיחו שאנו חובבי מורשת אמיתיים !!

ד. עבודת צוות מעולה בתכנון, ארגון, שיווק ופרסום המפגש (בעיתונות, באתרי תיירות, ניוזלטר לתושבי העמק, דיווח ברדיו בבוקר המפגש ועוד), ועזרה של חברים/חובבים, בסידור הרכבים בחנייה (אורן קיפניס, משה שטיין, ליאת דור), ובהובלת השיירות (עדי, דודי ושותפנו אבי נוף)!!!



 

הצלחה, היא בראש ובראשונה בזכות החברים והחובבים.

התמדה ונחישות של החברים/חובבים למפגשי בתכנים של מורשת (גם במזג אוויר הפכפך), נותנת לנו היזמים והמארגנים (צפון ושרון) את הכוח להמשיך להשקיע ולהתנדב.

יישר כח לחברים/לחובבים שהגיעו והשתתפו ב"מסע בזמן לציפורי העתיקה".







להתראות במפגשים הבאים !!

 

98435535.gif

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

זכינו למשוב מעולה מרשות הטבע והגנים, ל"מפגש מורשת" בציפורי, בשבת לפני הפסח.

לגן הלאומי ציפורי, הגיעו כ- 1,500 מבקרים כולל חובבי שימור הרכבים והמשפחות.

המשוב החיובי נובע מהסיבות הבאות:-

א. שבת לפני חג הפסח, ידועה ברשות כשבת "יבשה" מבחינת מס' המבקרים בגנים הלאומיים.

ב. למרות מזג האוויר ההפכפך, מספר המבקרים ורכבי האספנות שהשתתפו בתצוגה, היה גדול במיוחד. מגרש החנייה של הרכבים הפרטיים היה מלא !!

ג. בעלי רכבי האספנות הגיעו במועד לתצוגה, הסדר והמשמעת בהתארגנות בחנייה לתצוגה באתר הוכיחו שאנו חובבי מורשת אמיתיים !!

ד. עבודת צוות מעולה בתכנון, ארגון, שיווק ופרסום המפגש (בעיתונות, באתרי תיירות, ניוזלטר לתושבי העמק, דיווח ברדיו בבוקר המפגש ועוד), ועזרה של חברים/חובבים, בסידור הרכבים בחנייה (אורן קיפניס, משה שטיין, ליאת דור), ובהובלת השיירות (עדי, דודי ושותפנו אבי נוף)!!!



 

הצלחה, היא בראש ובראשונה בזכות החברים והחובבים.

התמדה ונחישות של החברים/חובבים למפגשי בתכנים של מורשת (גם במזג אוויר הפכפך), נותנת לנו היזמים והמארגנים (צפון ושרון) את הכוח להמשיך להשקיע ולהתנדב.

יישר כח לחברים/לחובבים שהגיעו והשתתפו ב"מסע בזמן לציפורי העתיקה".







להתראות במפגשים הבאים !!

 

98435535.gif

eran lanski

חבר מס- 14084


×
×
  • תוכן חדש...