Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה לרכב, פתוח להצעות.

 

דרישות:

גיר: אוטומט

תקציב: עד 50 א'

הכי חשוב: חסכוני בדלק

בטיחותי

נהג יחיד, תוואי בין עירוני מוחלט, 25-30 א' ק"מ בשנה.

 

האם ללכת על קטנות יאריס/ג'אז או להעדיף משהו קצת יותר גדול - RUNX, סיויק, וכו' ?

 

תודה...

פורסם

עדיף ללכת על קטנות כי בנסיעה בינעירונית תקבל צריכת דלק נמוכה מאוד יחסית לרכבים משפחתיות.

את RUN-X וסיוויק אוכלות בד"ך בנסיעה בינעירונית 1/12-13 אבל הקטנות מגיעות ל 15 אבל ברכבים קטנים ידניים אתה יכול להגיע ל 1/17-18 ויותר.

פורסם

מגדיר -

היאריס 2004 אוטומט שהייתה לי עשתה 1:15. זה חסכוני...

 

אגב, הבנתי שהיאריס הרובוטית [2007 ומעלה] עוד יותר חסכונית

פורסם

היאריס שהייתה לי הלכה טוטל-לוס,

קשה למצוא יאריס עם נתונים טובים.

סיריון - אין סיכוי, גם חווית נהיגה גרועה, גם לא חסכונית [1:12/13].

אלטו - מנוע 1000 קטן לי מדי, המינימום זה 1,300. מתעופפת על הכביש...

אין לי נסיון/ידע לגבי המיקרה. אשמח לאינפורמציה.

מה לגבי פונטו ? [אם כי אני מעדיף יפניות...]

ותצרוכת דלק של סוויפט ?

מזכיר שמדובר בתוואי ביןעירוני בלבד... כביש 5, איילון דרום...

תודה!

פורסם

ועוד משהו -

מה ההבדלים העיקריים בין יאריס לג'אז ?

אני יודע שיש סדרה של יאריס עד 2006 זהה לחלוטין,

יש הבדל בין השנתונים של הג'אז?

כמה צריכת דלק לנסיעה ביןעירונית?

 

ב 45 א' ש"ח אפשר לקנות ג'אז 2006, ויאריס 2004/5

פורסם

ב50K אפשר למצוא יאריס עם הגיר הרובוטי (שהישראלי הממוצע מתעב) משנתונים 2007 וצפונה. אם אין לך בעיה עם הגיר הרובוטי, לדגם יש צריכת דלק טובה מאוד (לי יש אחת).

×
×
  • תוכן חדש...