Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר ומסתובב לא מעט באזור טלביה - רחביה בירושלים. די הרבה יוצא לי להתקל בשיירה המאובטחת של ראש ממשלתנו האהוב.

 

השיירה נוסעת לה ברחובות צרים (אל/מרחוב בלפור - מעון רוה"מ) בסירנות זועקות ובמהירות מסחררת.

 

במרכז השיירה , שמקדימה ואחורה ג'יפי לנד קרוזר V8 של שב"כ וניידות ביטחון אחרות , רועמים להם שלישיית רכבי פאר מסוג

 

אודי A8 שעליהן כיתוב צנוע "W12". יופי ! חזק ובטוח !

 

הדבר שמפריע לי , מעבר לנסיעה התדירה במהירות גבוהה במיוחד ביחס לתנאי הדרך האמורים , הינה העובדה ששלושת הרכבים

 

עם תריסר הבוכנות הרועמות הינם כולם עם לוחית רישוי זהה של סמל המנורה. אין שום זיהוי פרטני לרכב.

 

גם חלק גדול מרכבי הליווי הינם בעלי לוחית זיהוי ציונית אך אנונימית כזו.

 

ואם אחד מהם ידרוס קשיש כבד תנועה (ורבים כאלו מסתובבים ברחובות רחביה) - כיצד אדווח לרשויות איזה רכב פשע ?

 

האם הנוהג מעוגן בחוקי משרד התחבורה ?

פורסם

הרכבים לא מסומנים וזה חוקי לחלוטין... בזמנך הפנוי גש וקרא את 12 הכרכים של דו"ח ועדת שמגר.

 

לצורך הרגעתך, במידה ותפגע מרכב כזה אתה פונה למשטרה והם כבר ידעו לטפל מול הגורמים הרלוונטיים במשרד ראש הממשלה.

בעבר רכב שיירה פגע בילדה במעבר חצייה והעניין טופל מול הרשויות כמו כל מקרה אחר - זה שלרכב אין לוחית זיהוי לא פוגם באחריות הנוהגים ברכב והמשרד כפי שמקובל ומוסכם על כל רכב כוחות הבטחון.

 

ד"א, יש לא מעט רכבים צבאיים לא מסומנים והטיפול שם הוא דומה...

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

דומני שזה רכב השרד של הנשיא, לא של ראש הממשלה. נתקלתי בו בעוד מקומות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני גר ומסתובב לא מעט באזור טלביה - רחביה בירושלים. די הרבה יוצא לי להתקל בשיירה המאובטחת של ראש ממשלתנו האהוב.

 

השיירה נוסעת לה ברחובות צרים (אל/מרחוב בלפור - מעון רוה"מ) בסירנות זועקות ובמהירות מסחררת.

 

במרכז השיירה , שמקדימה ואחורה ג'יפי לנד קרוזר V8 של שב"כ וניידות ביטחון אחרות , רועמים להם שלישיית רכבי פאר מסוג

 

אודי A8 שעליהן כיתוב צנוע "W12". יופי ! חזק ובטוח !

 

הדבר שמפריע לי , מעבר לנסיעה התדירה במהירות גבוהה במיוחד ביחס לתנאי הדרך האמורים , הינה העובדה ששלושת הרכבים

 

עם תריסר הבוכנות הרועמות הינם כולם עם לוחית רישוי זהה של סמל המנורה. אין שום זיהוי פרטני לרכב.

 

גם חלק גדול מרכבי הליווי הינם בעלי לוחית זיהוי ציונית אך אנונימית כזו.

 

ואם אחד מהם ידרוס קשיש כבד תנועה (ורבים כאלו מסתובבים ברחובות רחביה) - כיצד אדווח לרשויות איזה רכב פשע ?

 

האם הנוהג מעוגן בחוקי משרד התחבורה ?

 

דווקא יחסית לרכבים מרוביי צילינדרים הרכבים הללו שקטים להפליא,

 

ובאיזה כלים הנדסיים בדיוק הגדרת את ״המהירות המסחררת״ שבה נוסעים הרכבים הללו מבלי לדעת דבר וחצי דבר על הנהגים באותם רכבים...

 

אני חש מרמור רב העולה מהפוסט שלך, אולי תחשוף לפורום גם מה כל כך מציק לך?

 

ET

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

פורסם
דומני שזה רכב השרד של הנשיא, לא של ראש הממשלה. נתקלתי בו בעוד מקומות.

 

לנשיא יש את רכב זהה, אך במרכז לוחית הרישוי יש מגן דוד.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מדובר בשיירה של האזרח הראשון. רכב הנשיא נושא את סמל המנורה, סמלה של מדינת ישראל ולא מגן דוד. כידוע, נשיא המדינה בכלל ושמעון פרס בפרט משתדל להיות הנשיא של כולללםםם ולא רק של היהודים.

 

הרכבים זהים, וגם במספר הרישוי כדי להגן על הנשיא. ולפותח השרשור, מחקרים מראים כי קטנוניות יתר מפריעה להתרכז בדברים החשובים באמת.

פורסם

לא, זה לא חוקי, כבר תקופה שנשיאי מדינת ישראל עוברים על החוק ואיש לא שם לב...

 

אם תגיד למשטרה שראית A8 מוקפת בלנד קרוזרים עם צ'קלקות ובלוחית הזיהוי שלה סמל המנורה נוסעת על המדרכה ודורסת אנשים, הם בטח יתקשו מאוד למצוא באיזה רכב מדובר בגלל שלא היה לו מספר רישוי. באמת מה חשבת לעצמך עם הפוסט הזה?

פורסם

לידיעתכם, על הרכבים האלה יש שתי לוחיות רישוי, אחת מאושרת משרד התחבורה והשנייה עם הסמל, ניתן להחליף בניהן ע"י תופסן פשוט.

ישנם רכבים רבים כאלה בממשלה, אך לא תמיד הם מאושרים להשתמש בלוחית הזו, לי לדוגמא יצא לראות רכב מסוג מיניוואן ששייך למשרד החוץ עם הלוחית הזו.

 

ולגבי צורת הנהיגה, אני לא הייתי מזלזל ביכולות הנהיגה של הנהגים ובטח לא לאור היכרות עם חלק מהאנשים שמעבירים להם אימונים והדרכות נהיגה.

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
×
×
  • תוכן חדש...