Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערך בשעה 5 אחרי הצהריים נסעתי לכיוון שפיים , באתי מכיוון ר"ג לכיוון כביש החוף , לפני הפניה ימינה לגלילות עמדה הונדה(לא בטוח הונדה) בשול הימני ולא הבחנתי

בה ,הסתובבתי אחורנית לשניה , הסתכלתי עליה וראיתי מן הבזק אור קטן כזה שיוצא לו מהדשבורד, נסעתי בסיסות ה 120 ומותר שם 90 ,

מישהו ראה את הסמוי הנ"ל ?,

מישהו אמר לי שאני מדמיין וביום אין פלאש זה נכון?

כמה קנס זה אמור להיות?(נקודות וכו')

 

תודה מראש ותחסכו את התגובות המרגיזות של מגיע לך , למה אתה נוסע מהר וכו', תודה.

פורסם

גם במשך היום יש פלאש, פלאש נראה לעין שלא היית מפספס. יכול להיות שסתם הסתנוורת ממשהו?

כמה קנס? אם אני לא טועה זה 500 שקל (30 קמ"ש מעל המותר בכביש בין עירוני) או 750 ש"ח, וכמדומני ללא נקודות, אני אבדוק לך אם אתה רוצה.

פורסם

בד"כ המספר חצי מפורק אני יודע אבל פה ראיתי את הפלאש מהדשבורד שלו בוודאות

מקווה לטוב ואם תוכל לבדוק לי אני יעריך את זה מאוד.

תודה מראש

פורסם
בד"כ המספר חצי מפורק אני יודע אבל פה ראיתי את הפלאש מהדשבורד שלו בוודאות

מקווה לטוב ואם תוכל לבדוק לי אני יעריך את זה מאוד.

תודה מראש

אין פלאש בדשבורד. נסה פעם לצלם עם מצלמה מול זכוכית ותבין לבד למה לא מצלמים מול שמשה עם פלאש.

 

שים לב להתקנה.

accordmolte.jpg

 

בקשר לצילום שלך. חכה בסבלנות. לא בטוח שצולמת. 3-4 חודשים ותדע.

אם לא עברת 120 קמ"ש אז גם אין לך מה לדאוג יותר מדי. 250 ש"ח ,אין נק'.

פורסם

אחרי כמה זמן בערך מגיע הדו"ח בדואר?

 

*********עריכה***********

 

אולי תואיל להרים את העיניים שלוש שורות למעלה כדי לקרוא את התשובה?:evil:

פורסם

למה כולם חושבים באופן כמה זמן צריך להגיע הדוח ו/או מה הנקודות ו/או מה המהירות

 

צריך לחשוב איך מבטלים דוחות יותר נכון להכין את הנהג לפעם הבא שיכנס לסיטואציה כזו

 

ולכן יש אתרים שיכולים לעזור כדוגמת WWW.ISPEED.CO.IL

שה יכול לתת פתרונות מקצועים יותר וללמוד מטעויות של אחרים ו/או מטעויות של שוטרים.

פורסם
למה כולם חושבים באופן כמה זמן צריך להגיע הדוח ו/או מה הנקודות ו/או מה המהירות

 

צריך לחשוב איך מבטלים דוחות יותר נכון להכין את הנהג לפעם הבא שיכנס לסיטואציה כזו

 

ולכן יש אתרים שיכולים לעזור כדוגמת WWW.ISPEED.CO.IL

שה יכול לתת פתרונות מקצועים יותר וללמוד מטעויות של אחרים ו/או מטעויות של שוטרים.

חכם לא נכנס לצרה שפיקח יודע איך לצאת ממנה... :idea:

 

:?

פורסם
חכם לא נכנס לצרה שפיקח יודע איך לצאת ממנה... :idea:

 

:?

יפה אמרת...

 

אגב, היתה פעם שנסעתי בחזקה מהעבודה, בכביש ידוע שיש מצלמות דחליל, ואני מכיר מי אמיתית ומי לא...

ככל הנראה לא הייתי ערני לעובדה שאני נוסע מהר, והופלה, אור חזק מאחורי, בעסה, הרגשה של שביזו"ת טוטאלית...

מאז עברו שנתיים +... לא הגיע דו"ח :lol:

ניסים מיתרחשים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...