Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי באופן ספונטני אחרי סיום של זוגיות ארוכה לעוף מפה כדי להתאפס קצת. יש לי אפשרות לטוס לתקופה של בין חודש וחצי לחודשיים והחלטתי שדרום אמריקה זה יהיה המקום הנכון (הייתי כבר בתאילנד פעמיים).

 

אשמח לעזרה בתכנון ולאן כדאי ללכת. משחק של בוקה מבחינתי זה חובה. ומה הלאה?

בנוסף גם רציתי לדעת כמה מומלץ או לא לטוס לבד. אני די חושש מזה. יצא שכל החברים לא יכולים כרגע כי זאת החלטה ממש מאתמול.

 

תודה :wink:

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

לפני חצי שנה, עשיתי טיול לתקופת זמן דומה למרכז אמריקה ומאוד נהנתי. חודשיים זה מספיק כדי לעבור על רוב המרכז (לא יודע לגבי הדרום).

בכל מקרה אין לך מה לדאוג בקשר לנסיעה לבד, גם אותי הדאיג העניין הזה אבל בהוסטל הראשון כבר תמצא אנשים לטייל איתם (יש הוסטלים שידועים כ"ישראליים" אם זה מה שאתה מחפש).

מאוד נהנתי לטייל לבד כי זה גורם לך להכיר הרבה יותר אנשים (גם בחורות :D ) מאשר כשאתה מטייל בקבוצה, ואתה מרגיש חופשי לחלוטין.

בכל מקרה לבד אתה תהיה שם פעמים בודדות מאוד (אלא אם זה מה שאתה רוצה).

תקנה כרטיס, תבדוק איך מגיעים ליעד הראשון ותמצא לך שם הוסטל, ויאללה! השאר כבר יסתדר.

 

ד"א אם את מחליט שמרכז אמריקה זה גם אופצייה, אני אשמח לעזור.

פורסם

אפרופו גם בחורות,

מה עושים מבחינת קונדומים?

אני טס למזרח לחצי שנה, ולא רואה את עצמי סוחב פקטים של דורקס במוצ'ילה..

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אפרופו גם בחורות,

מה עושים מבחינת קונדומים?

אני טס למזרח לחצי שנה, ולא רואה את עצמי סוחב פקטים של דורקס במוצ'ילה..

 

גם רצוי מאוד שלא תקנה במזרח, חבר שלי אכל אותה מזה כך שכדאי שתצטייד טוב טוב.

בנושא הזה לא לוקחים סיכון במזרח, מה היעד שלך?

פורסם
הודו ונפאל, אולי גם בורמה ותאילנד.

 

אז כדאי מאוד שתצטייד מהארץ לא הייתי מסתכן שם אולי חוץ מתאילנד ששם תוכל למצוא בכל פינה eleven7

פורסם
לפני חצי שנה, עשיתי טיול לתקופת זמן דומה למרכז אמריקה ומאוד נהנתי. חודשיים זה מספיק כדי לעבור על רוב המרכז (לא יודע לגבי הדרום).

בכל מקרה אין לך מה לדאוג בקשר לנסיעה לבד, גם אותי הדאיג העניין הזה אבל בהוסטל הראשון כבר תמצא אנשים לטייל איתם (יש הוסטלים שידועים כ"ישראליים" אם זה מה שאתה מחפש).

מאוד נהנתי לטייל לבד כי זה גורם לך להכיר הרבה יותר אנשים (גם בחורות :D ) מאשר כשאתה מטייל בקבוצה, ואתה מרגיש חופשי לחלוטין.

בכל מקרה לבד אתה תהיה שם פעמים בודדות מאוד (אלא אם זה מה שאתה רוצה).

תקנה כרטיס, תבדוק איך מגיעים ליעד הראשון ותמצא לך שם הוסטל, ויאללה! השאר כבר יסתדר.

 

ד"א אם את מחליט שמרכז אמריקה זה גם אופצייה, אני אשמח לעזור.

 

תודה, עדיין לא החלטתי אם מרכז אמריקה או דרום. אבל חשוב לי להיות בארגנטינה. תוכל להמליץ על מסלול?

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

בגדול - כדאי שתוועץ בפורום היעודי באתר למטייל.

 

בקטן - אני שבוע הבא מתעופף לדרום אמריקה. מתחיל בארגנטינה, דרומה אל עבר הקרחונים ועליה באותה מדינה עם מעברים לצ'ילה.

מרבית הישראלים בתקופה הזאת כבר נמצאים בברזיל לקרנבל בשבועות הקרובים.

פורסם

אם חשוב לך להיות בארגנטינה אז אני הייתי מוותר על המרכז ונוסע לדרום, אם כי תמיד קיימת האפשרות לטיסה.

אני בטיול שלי ויתרתי על מכסיקו והחופים הסופר מתויירים שלה (שזה המקומות שרוב התיירים נוסעים לשם), הם יקרים, ומכוונים לאמריקאים, אבל מפנקים בהתאם.

אך אם במסיבות חפצה נפשך זה ה-מקום במרכז אמריקה.

 

אם תבחר במרכז אמריקה אז, אני במקומך הייתי נוסע לגואטמלה משם גיחה הלוך חזור לאיים בבליז (עניין של 4 שעות לכל כיוון ושווה מאוד בעיקר בגלל החיים הימיים שם והאווירה המיוחדת), ניקראגואה, קוסטה ריקה ופנמה (אם אתה מגיע לפנמה בשום פנים אל תוותר על איי סאן בלאס!).

 

אם תחליט על נסיעה למרכז אמריקה אני אשמח לתת לך הסבר יותר.

פורסם

מה אתה רוצה מהטיול?

אתה מחפש לראות נופים?

לישון במלונות או אכסניות?

לבד או עם עוד אנשים?

אתה רוצה לראות ישראלים?

 

אני יכול לתת לך כמה המלצות בצ'ילה וארגנטינה ולתת לך את הפרטים של בן דוד שלי בפרו.

פורסם

רוצה לראות מקומות ולטייל.. אבל לא טרקים ארוכים ולישון באוהל (בשביל זה יש מילואים)

בטן גב וחופים אפשר לעשות איזה שבועיים בסוף הטיול אבל אני עדיין מתלבט לגבי זה.

מתכוון לישון בגסט האוס ולא להתפנק יותר מדי אבל גם לא להתכלב. כמובן שאני רוצה להכיר ישראלים ולפגוש אנשים..

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

אשמח להמלצות על ארגנטינה ופרו.. זה הכיוון כרגע. עם התלבטות לגבי סיום הטיול בבטן גב שזה ברזיל או מקסיקו.

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

חזרתי מטיול חצי שנה בדרום אמריקה לפני שנה בערך.

ארגנטינה- זה המקום שהכי אהבתי, ביליתי שם בערך כחודשיים, עברתי על רובה, החל מצפון ארגנטינה, ועד לדרום "אל קלאפטה".

לא הגעתי עד לאושוויה, לדעתי ולדעת הרבה אנשים, בזבוז זמן וכסף!

 

אספר לך את המסלול שעשיתי בארגנטינה, ואחר כך אם תרצה עוד פרטים אספר לך על עוד מקומות.

בעיקרון, אני טיפוס כמוך, נגד טראקים, פחות שינה באוהלים, ושטחים פתוחים, אבל, ואבל גדול, ישנם כמה טראקים שבפרוש אין לפספס אותם, מדהימים ושווים כל רגע ורגע מהם, כך שאל תפסול לגמרי טראקים ושינה באוהלים.

 

אני בעיקר ביליתי במסיבות, ואתרים תיירותיים ומיוחדים.

מהות צפון ארגנטינה מ-ס-י-ב-ו-ת., בואונוס איירס עיר המסיבות כל יום מסיבה, בנות, כיף חיים, שתייה בזול, סיגריות, וכמובן "הירוק"!

 

המסלול שלי היה כך:

נחתתי בטיסה ישירה מישראל לברזיל, ומשם טיסה לבאונוס איירס, לילה ראשון הגענו להוסטל ישראלי.

בואנוס איירס - רוסריו - קורדובה - ברילוצה - פוארטו מדרין - אל קלאפטה - אל צלטן - ריו גאג'גוס - מאר דל פלטה - בואנוס איירס - פוארטו איגוואסו, ומשם לברזיל! אני אישית וויתרתי על צ'ילה, ועל מנדוזה, למרות שהרבה הולכים.

 

חשוב שאל תתכנן כלום, תזרום עם הכל, אתה תפגוש המון אנשים, תיירים, ישראלים, תחווה אנשים מכל מקום בעולם, פשוט תזרום, אל תקנה כרטיסים מראש, ותסגור טיסות ונסיעות באוטובוסים, רק יהרוס לך את הטיול.

יש סיכון בלא לסגור את הפרטים האלו, בכך שלפעמים עולה קצת יותר, אבל זה כל העניין, להיות חופשי, כל יום לא תדע באיזו עיר תגמור!

תחליט בבוקר לעבור מקום, פשוט תעבור, כיף לך באותו מקום, פשוט תישאר.

אשמח לתת לך עוד הרבה פרטים, תשאל ואענה בכיף.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

קודם כל תודה רבה אתם עוזרים לי המון!

סגרתי כרטיס ליום שישי הקרוב, לטיסה לבואנוס איירס וחזרה אחרי 7 שבועות מברזיל.

הבנתי מעוד כמה אנשים שעדיף לעשות פשוט את ברזיל וארגנטינה וזהו, לא להיות בלחץ של לראות כמה שיותר מדינות כי זה לא מומלץ.

 

יש 2 משחקים של בוקה שהייתי מעוניין להיות בהם. הראשון זה הדרבי הגדול ריבר נגד בוקה באצטדיון של ריבר. ביום שאני נוחת ב-2.2 המשחק בערב אני נוחת מוקדם בבוקר.

ויש עוד משחק שהוא ב9.2 באצטדיון הבונבוניירה של בוקה ששם אני גם מעוניין מאוד לבקר במשחק.

השאלה היא אם יש לי מה לעשות שבוע שלם בבואנוס איירס בין המשחק הראשון לשני.

 

איזה טרקים ספציפיים לא כדאי לי לפספס?

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

×
×
  • תוכן חדש...