Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

קיבלנו ביום חמישי את הסקודה סיטיגוו החדשה שהזמנו ואינני מצליח לראות שום אינדיקציה עם מותקנת בה המערכת הבלימה

האוטמטית סיטיסייף

חיפשתי בספרות רכב מהאתר יבואן (את הספר שכחו לתת לנו והוא יגיע רק בעוד מספר ימים) ורשום שיש להתסכל על הלחצן ליד

מוט ההילוכים שאצנו זה הלחצן של ה ESP ככה שזה שהספרות הנל לא מתאימה לרכב שמשווק לאזורנו

כמובן ששאלנו בעת ההדרכה אבל לא למדריך ולא לאיש מכירות היה מושג איך אפשר לוודא המצאות המערכת (הם אמרו שהם יתקשרו בהמשך ויבדקו)

אשמח לרעיונות שכן אני יודע שהרכבים הראשונים שהגיעו לארץ הגיעו ללא המערכת ואני רוצה לוודא שלא קיבלנו את אחד מהרכבים הללו

פורסם

אתה יכול לראות אותה בעין, הוא מותקנת היכן שהמראה נמצאת, במרכז השמשה הקדמית, תוכל לראות את העינית שלה פונה קדימה.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אמנם באיחור אבל תשובה:

בסיטיגו שלי ישנו כפתור בקונסולה המרכזית ליד ההילוכים.

לחיצה עליו משמיעה "גלינג" ורשום בלוח שעונים OFF עם ציור של רכב שנוסע בתוך נתיב.

כמו כן ניתן לראות על השמשה הקדמית מבחוץ את הלייזר.

 

מצורפות תמונות להמחשה.

 

אגב, אני את המערכת הזו כנראה הולך לבדוק בסופ"ש ע"י תליית סדין בכניסה לגאראג' (שער מוסך) ולנסות "להתנגש" בסדין.

עד שאני לא אראה / ארגיש את זה בפעולה... אני לא באמת אאמין שזה עובד :wink::wink:

010.jpg

BNF-0409.jpeg

Škoda Citigo 3D (28) [1280x768].JPG

פורסם
אמנם באיחור אבל תשובה:

בסיטיגו שלי ישנו כפתור בקונסולה המרכזית ליד ההילוכים.

לחיצה עליו משמיעה "גלינג" ורשום בלוח שעונים OFF עם ציור של רכב שנוסע בתוך נתיב.

כמו כן ניתן לראות על השמשה הקדמית מבחוץ את הלייזר.

 

מצורפות תמונות להמחשה.

 

אגב, אני את המערכת הזו כנראה הולך לבדוק בסופ"ש ע"י תליית סדין בכניסה לגאראג' (שער מוסך) ולנסות "להתנגש" בסדין.

עד שאני לא אראה / ארגיש את זה בפעולה... אני לא באמת אאמין שזה עובד :wink::wink:

 

ואם תראה שזה עובד, תרשה לעצמך לנהוג בפחות זהירות?! ודאי שלא, המנגנון הזה נועד לשמור על אנשים לא זהירים מפני עצמם פחות או יותר. נהגים מקצועיים שמרוכזים בנהיגה ולא בפלאפון, גילוח ושאר תחלואי הנהג/ת הישראלים לא זקוקים למערכת הזאת אבל טוב שהיא נמצאת ליתר ביטחון, לא במקום הריכוז והזהירות.

פורסם

היום אני לא יודע אם זה עובד או לא.

גם אחרי שאני אדע אני לא חושב שזה ישנה משהו בסגנון של הנהיגה שלי.

המערכת הזו לא תמיד תעבוד (בכל זאת התנגשות בסדין זה לא בדיוק כמו התנגשות ברכב) ואני לא רואה סיבה שאפשר באמת לסמוך עליה...

×
×
  • תוכן חדש...