Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בעקבות תמונות וסרטונים שראיתי שאנשים עשו דבר מהסוג הזה כאן בפורום , החלטתי גם ללכת על זה -

הדבר משך אותי הרבה זמן אבל אף פעם לא ראיתי דרך לעשות את זה בצורה נקיה שלא תראה מוזר ברכב ותוכל להחליף את המערכת הקיימת תוך כדי שמירה על השליטה מההגה וטעינה , עד לפני חודשיים בשרשור כאן בפורום -

 

אז הנה התמונות -

 

 

WVSjBh.jpg

 

91R01h.jpg

 

cpGlZh.jpg

 

gFfAsh.jpg

 

L0nMRh.jpg

 

7beNuh.jpg

 

C1Tpeh.jpg

 

xtm1kh.jpg

 

5m0lxh.jpg

 

IB85Yh.jpg

 

Z7GqPh.jpg

 

lSXrbh.jpg

 

5JQCFh.jpg

 

nBGUdh.jpg

 

ZONRhh.jpg

 

 

למתעניינים ה HU הוא Pioneer 8450BT

 

השאר פחות מעניין כי הרמקולים שיש לי הם לא משהו שיש לכתוב עליו ועדיין אני מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית מכל הבחינות ,

יש רק עניין אחד שאולי תוכלו לפתור מהנסיון שלכם .

הפיוניר טבעית תומך בסאונד דרך ה USB למוצרי אפל אבל לא אנדרואיד, אמנם דרך ה BT אפשרי אבל אז אני לא יכול לחבר את הטלפון למען הדיבורית , ודרך ה AUX זה אחלה אבל אין שליטה מההגה למעט הוליום.

 

המון תודה ליוסי מ EC Audio שעשה עבודה מדהימה ובחור על הכיפאק בלי קשר :)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עבודה יפה מאוד, נראה מקורי ביותר.

בעניין הבעיה שציינת, לדעתי נקסוס 7 3G יפתור לך את הבעיה מאחר והוא מסוגל לקבל ולהוציא שיחות.

(מיותר לציין שהוא באותו גודל בדיוק כמו דגם הWIFI)

יקיר.

MX-5 NC

פורסם

1. אתה יכול בבקשה להגיד מה שם האפליקציות שאתה משתמש (מה שבתמונה)

2. cyanogenmod אמורים לתת תמיכה של USB MASS STORAGE (כמו אייפון) אז תקרא קצת עלייהם

פורסם

תתחדש, עבודה ממש יפה ונקיה, הקושי עם הטאבלטים לא היה מעולם לחבר אותם מיציאת האוזניות אלא שיתפקדו כHU מלא (כמובן ללא דיסק), אני מקווה שבקרוב אסיים את הפרוייקט.

 

אגב, באיזה נגן אתה משתמש?

פורסם

הנגן שאני משתמש בו לרוב זה poweramp לקבצים שעל המכשיר מקומית,

מה שבתמונה זה 8Tracks , ומידי פעם גם Google Music

 

בעניין ה 3g , ממה שאני יודע כרגע אין חבילות אינטרנט משותפות סימים כדי שיהיה לי סים בטלפון ובטאבלט ושניהם יחלקו את אותו בנק דקות ודאטה...כך שזה לא פרקטי בשבילי.

 

לגבי התוכנה של הנתונים של המחשב רכב היא Torque ,

ובעניין אוטומציה של Tasker / NFC מי שרוצה פירוט רק תגידו.

פורסם

תריץ כאן חיפוש על התקנה דומה שנעשתה בקיה ספורטג' EX וגם כן נעשתה שם קוסטומיזציה קטנה ע"י יוסי.

 

הבחור שם עשה הטמעה נהדרת של הנקסוס וכן אצלו זה ה3G

 

תריץ חיפוש - ישתלם לך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תגיד אחרי שהתקנת את הנקסוס, בהשוואה לדאבל דין זה הרבה יותר חסכוני (בעלויות המוצר וההתקנה)? האם יש לך שם את כול האופציות והפיצ'רים כמו בHU מתקדם?

איך אתה עובד עם HU?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

מדהים, נראה מספר רמות מעל המקורי

כל הכבוד

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
תגיד אחרי שהתקנת את הנקסוס, בהשוואה לדאבל דין זה הרבה יותר חסכוני (בעלויות המוצר וההתקנה)? האם יש לך שם את כול האופציות והפיצ'רים כמו בHU מתקדם?

איך אתה עובד עם HU?

 

הכל שאלה מה אתה מחפש, שמתכננים פרוייקט כזה יש פחות חשיבות לכסף למרות שעדיין העלויות דומות

במידה ואתה מזמין תוספות (OBD , OTG, HUB, JOYCON, EXTRACTOR )

 

ברור מאליו שפרט לדיסקים וFM אלקטרוני הדאבל דין המסורתי משתווה לריקשה לעומת הטאבלט המודרני,

בין אם מדובר על החלפת ממשק, נגנים, ניווט, רדיו אינטרנטי, מולטי טאצ' CAPACITIVE, קריאת פורמטים,

אופציה ליציאה דיגיטלית אמיתית!, OBD.

פורסם

זה גם השאלה הבאה שלי, איך משלבים ביחד טאבלט, HU ומגברים? כלומר איך הכול מתחבר? הרי לנקסוס יש יציאה רק לאוזניות ואת החיבור לכבל USB.

דרך אגב לגבי OBD, איך מתחברים למחשב הרכב?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650


×
×
  • תוכן חדש...