Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה מה שקורה לצמיג כאשר הוא מתפנצ'ר ב-160+


Aדי
שימו לב! השרשור הזה בן 7194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנראה שתרבות הויכוח אצלך מכתיבה לך להתיחס לגופו של אדם ולא לגופו של ענין. אז אני בדרך כלל במצבים כאלה לא אוהב לענות לך באותה מידה ולשאול למשל בן כמה אתה ומה הנסיון שלך ברכבים(לעומת הנסיון שלי, למשל). לא אשאל ואל תטרח לענות לי כי זה לא מעניין אותי, בעיקר לאור תרבות הדיון שלך.

אבל, אם נדבר על המוסטנג, כאילו שבה מסתכם כל נסיון הנהיגה שלי, אז יש שיטות ויש כללים בנהיגה של רכב אספנות שמונעים ממך במידת האפשר להיקלע למצבים לא נעימים. מה שנקרא, נהיגה מונעת. אני מניח, שאתה המומחה הגדול יודע על מה שאני מדבר. אבל כל זה לא ימנע ממני או מאחרים להיפגע מרכב שהתפנצ'ר במהירות של 160 ומהמסה שיוצרת המהירות,ניתר לצד השני, לפגוע בי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תגידו, כמה ממכם פה גרים באיזור שרון, יש להם אמא שעוסקת בהוראה, אבא שהוא מהנדס והם סיימו את הלימודים במגמה ריאלית?

כי לפי מה שאני קורא פה יש לנו בפורום לא מעט אנשים שסיימו קורס טיס! :screwy:

 

אנשים, סעו בזהירות.

אתם יודעים את מצב הכבישים בארץ, וסביר להניח שהפיצוץ לא נגרם באשמתכם, אבל זה לא תירוץ להצמיד את הדוושה.

גם אני אוהב לפעמים לנהוג במהירות גבוה, ונכון שאני חוטא בסטייה (מזערית - 5-10 קמ"ש, אבל עדיין סטייה וזה לא מצדיק אותה) אבל המהירויות שנרשמו פה ממש גובלות בהתאבדות לשמה.

גם אם יש לכם רישיון מספר שנים לא מבוטלות, עברתם קורס נהיגה מתקדמת ויש לכם רכב עם מיקרו-סופר-צ'ארגר-פאוור רינג'ר-מילי-וונילי תמיד תכניסו לכם לתת-מודע שיהיה תרחיש שלא תוכלו להתמודד איתו.

 

ולזה שאמר למר הספל היקר שיצא מהבועה (Aדי), אני מציע לך לנפץ את שלך קודם.

במקרה הזה באמת היה לך יותר מזל משכל - אל תקח את המצב כמובן מאליו "והשתלטתי על הרכב". כי בפעם הבאה זה יכול פשוט לא לקרות... ותסכים איתי לפחות על זה.

תנסה לתאר לך תרחיש אחר שיסתיים בצורה אחרת, יותר טרגדית. טרגדית לך, לאנשים שנוהגים בסמוך אליך ולרכבך (למרות שאם תכנס בסובארו סטיישן משפחתית ותהרוג את היושבים בו הדבר האחרון שיעניין אותך זה מצב הרכב שלך.

 

בכל אופן, זה סיפטום ישראלי: "הייתה לי תקלה, יצאתי ממנה, אני גבר גבר. השתחוו לי!"

אז ככה שזה יותר בחינוך שלנו.

ראבק אני לא מבין אותכם! אם היה קורה לי מקרה כזה (פיצוץ צמיג) הדבר האחרון שהייתי דואג לציין אותו זה שעברתי את המהירות המותרת ב60 קמ"ש ואף יותר. ולא משנה תנאיי הדרך...

 

בכל אופן, זוהי דעתי.

וזה שוב מוכיח שהבורות עושה את הבנאדם עיוור (ואת הישראלי בנוסף "צודק").

אני לא רציתי להתייחס להערה האחרונה שלך אבל...

אם הסקת מכל מה שרשמתי בשירשור את המסקנה המלומדת שלך אז חבל לי על המילים.

חבל שכל שירשור כזה צריך להסתיים ברמה כזאת, במקום לכתוב ברצינות ולעניין.

מבחינתי כאן נגמרה הדראמה, אתם יכולים ללכת לישון בשקט.

 

 

כנראה שתרבות הויכוח אצלך מכתיבה לך להתיחס לגופו של אדם ולא לגופו של ענין. אז אני בדרך כלל במצבים כאלה לא אוהב לענות לך באותה מידה ולשאול למשל בן כמה אתה ומה הנסיון שלך ברכבים(לעומת הנסיון שלי, למשל). לא אשאל ואל תטרח לענות לי כי זה לא מעניין אותי, בעיקר לאור תרבות הדיון שלך.

אבל, אם נדבר על המוסטנג, כאילו שבה מסתכם כל נסיון הנהיגה שלי, אז יש שיטות ויש כללים בנהיגה של רכב אספנות שמונעים ממך במידת האפשר להיקלע למצבים לא נעימים. מה שנקרא, נהיגה מונעת. אני מניח, שאתה המומחה הגדול יודע על מה שאני מדבר. אבל כל זה לא ימנע ממני או מאחרים להיפגע מרכב שהתפנצ'ר במהירות של 160 ומהמסה שיוצרת המהירות,ניתר לצד השני, לפגוע בי.

ושוב הבורות, בני מתי תבין שאתה לא יודע הכל? נהיגה מונעת לא תעזור לך בהרבה מקרים שעלולים לקרות לך על הכביש (כאן זה אתה זה שמסתמך על ה' והמזל, לא אני).

כאשר יתחילו באמת להזיז כאן עניינים בארץ בכל הקשור למוטוריקה, ויבנו מסלולים וכו' אני מזמין אותך ליום מסלול לראות שיש גם דברים מעבר למה שאתה מכיר (ובניהם להשאר בשליטה מלאה על רכב במצבים יותר מסוכנים מאשר פנצ'ר בצמיג הקדמי).

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה היית בגרמניה?

יש להם אוטבאנים עם שני נתיבים לכל כיוון ובלי הגבלת מהירות.

באנגליה יש עם 4 נתיבים לכל כיוון עם הגבלה ל-110 (בערך) על ה-M1. גם באנגליה שמים על ההגבלה קצוץ.

גם בצרפת (מותר 130)

בטח ובטח שבאיטליה (מותר הכל, כל זמן שאתה מצפצף)

ואפילו בשוויץ (איך 120 קמ"ש בכביש עמוס לעייפה כשיורד שלג נשמע לך?)

וגם בממלכת אכיפת המהירות והאוטוסטרדות הבטוחות - ארה"ב.

 

אם ממשלות באמת היו רוצות להגביל מהירות הן היו עושות זאת ע"י חיוב יצרני/יבואני הרכב להגביל את מהירות הרכבים.

לא הבנתי מה ניסת להגיד פה?

 

אבל מהשורה האחרונה אני יכול להבין שאתה מדבר שטויות.

מה ז"א באמת היו רוצות?

 

שורה תחתונה, אנשים שמבינים קצת יותר ממך וממני מסוגלים לקבוע שהמצב הנוכחי/מצב הכבישים בארץ/מצב הנהגים/עומס תנועה לא מאפשרים נסיעה שבגרמניה נחשבת נמוכה (עוקפים אותך משמאל אם אתה נוסע 160 בימין).

 

 

וגם שום מדינה לא תחייב יצרן להגביל מהירות- בדיוק מהסיבה שבכל המדינות "המוגבלות" יש הסכמה על הגבלה ל-250 (כיום אלקטרונית ומוצאת ברוב המכוניות המהירות).

 

אני בדעה של בני.

אף אחד לא ממש יכול להגיד "אם יתפוצץ לי צמיג ב-160 קמ"ש אני אדע להשתלט על הרכב".....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בממשלת צרפת עלה רעיון להגביל את המכוניות במדינה ל150.

איך הגיעו לרעיון?

כי אם המהירות המקסימלית היא 130 - אין שום סיבה בעולם לנסוע מעל 150 - נכון ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בממשלת צרפת עלה רעיון להגביל את המכוניות במדינה ל150.

איך הגיעו לרעיון?

כי אם המהירות המקסימלית היא 130 - אין שום סיבה בעולם לנסוע מעל 150 - נכון ? :roll:

וואלה? באמת?

 

אוקיי, אז נהג נוסע להנאתו בכביש בצרפת ופתאום רואה ממולו משאית סמי-טריילר כבדה ואיטית מאוד.

הנהג,זהיר מאוד, בודק היטב את האפשרות לעקיפה, בודק אפילו כמה פעמים, ומחליט שהוא יוצא לעקיפה.

 

פתאום, משום מקום (או כביש נידח לצורך העניין, דרך עפר צדדית נגיד) הופיעה פתאום מכונית בנתיב הנגדי.

 

הנהג רוצה להאיץ כדי לסיים את העקיפה בבטחה(אין ברירה אחרת) אבל אז הוא מגלה שהרכב מוגבל ל-150, כי המהירות המקסימלית בצרפת היא 130 ולא קמ"ש אחד יותר!!!

והסוף ידוע.

 

 

לא סתם בכל העולם יש רק הגבלת מהירות סדירה אחת והיא 250 קמ"ש.

תראה את זה כמעין קביעה והסכמה של כל התחבורה העולמית. בסדר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שורה תחתונה, אנשים שמבינים קצת יותר ממך וממני מסוגלים לקבוע שהמצב הנוכחי/מצב הכבישים בארץ/מצב הנהגים/עומס תנועה לא מאפשרים נסיעה שבגרמניה נחשבת נמוכה (עוקפים אותך משמאל אם אתה נוסע 160 בימין).

 

 

WRONG ANSWER :idea:

 

הגבלת המהירות בארץ היא אך ורק פוליטית . מי שדן בנושא המהירות אין לו מושג וחצי מושג בעניינים אלה.

ראה כאן (אני מקווה שיש לך כח לקרוא את הכל,כתבה ארוכה ,אך מאלפת):

http://www.netcar.co.il/magazin/ed/pyrrhos.asp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WRONG ANSWER :idea:

 

הגבלת המהירות בארץ היא אך ורק פוליטית . מי שדן בנושא המהירות אין לו מושג וחצי מושג בעניינים אלה.

ראה כאן (אני מקווה שיש לך כח לקרוא את הכל,כתבה ארוכה ,אך מאלפת):

http://www.netcar.co.il/magazin/ed/pyrrhos.asp

ידוע שזה פוליטי בלבד.

אמרתי שישנם אותם מהנדסים שיושבים במע"צ שהם יכולים לתת את דעתם מלאת הנסיון לגבי המצב בכביש.

זה בעקבות איזו כתבה שראיתי מזמן ומהנדס עובד מע"צ הדגיש את הידע בבעיית התשתיות.

 

 

שמר עזוב לרגע את הכתבה הזאת.

אתה באמת חושב (ובוא נוציא לרגע את כביש 6 ו/או הכביש לי"ם) שניתן לאפשר לנהגים לנסוע כאוות נפשם במהירות שבא להם על הכבישים בארץ?

 

נכון שכבר אמרו בעבר שהתשתית היא שגורמת לתאונות ולא המהירות כפי שטוענים הפולטיקאים חסרי הידע או השוטרים חסרי ה&$$@ (מה שתבחרו, מוח,שכל,ידע,משכל,נסיון)

 

אבל מהירות גבוהה ותשתית ירודה יובילו לתאונות ו/או תקרים בצמיגים-זה פיזיקה פשוטה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כאוות נפשם , אבל אם יעלו את המהירות למשהו נורמלי נניח 130 , וידאגו שהתנועה תיסע בערך במהירות הזו (כלומר ההיפך מלנסוע 75 קמ"ש בנתיב האמצעי) , ימנעו עקיפות מימין וכו' - זה בהחלט אפשרי.בדוק את קצב התנועה היום בכבישים מסויימים -הוא לא רחוק מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש מפחיד לנסוע על 60-90 (המהירות המותרת) בחלקים מסויימים באיילון

אני בספק אם הרוב המוחלט לא נוהג על 100-110 בקטעים האלו

(אני לא אומר שזה לא הגיוני לנסוע במהירויות האלה)

אבל זה ממש מסוכן לנסוע במהירויות המותרות

 

 

(הבעיה של אלה שנוסעים ב"מהירות המותרת" בנתיב השמאלי זו בעיה בפני עצמה..)

 

ואני לא חושב שאם יעלו את המהירות המותרת ל-130 זה יגרום לנהגים לנסוע על 140-160..

 

המהירות המותרת בקטעים מסויימים בכבישים האלה מגוחכת.

hope for the best, expect the worse.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מצטט:

"ושוב הבורות, בני מתי תבין שאתה לא יודע הכל? נהיגה מונעת לא תעזור לך בהרבה מקרים שעלולים לקרות לך על הכביש (כאן זה אתה זה שמסתמך על ה' והמזל, לא אני).

כאשר יתחילו באמת להזיז כאן עניינים בארץ בכל הקשור למוטוריקה, ויבנו מסלולים וכו' אני מזמין אותך ליום מסלול לראות שיש גם דברים מעבר למה שאתה מכיר (ובניהם להשאר בשליטה מלאה על רכב במצבים יותר מסוכנים מאשר פנצ'ר בצמיג הקדמי)."

 

ראשית, וולקום למועדון מעריציי שעוסקים בגופו של אדם ולא בגופו של ענין. ממתי אמרתי שאני יודע כל? נהפוך הוא. מוקירי וידידי באוניברסיטה יודעים שאני פורח דווקא במקום שיש חכמים (וחכמות) ממני כי אז זה מגרה אותי יותר ללמוד. ואני מציע שתנקוט בשיטה הזאת גם אתה ותפנים חלק מהדברים שאמרו לך כאן, כי אתה הוא זה שמצא עצמו מתפנצ'ר ב 160 והמזל, כן, המזל (קרא לזה ה', ישו או בודהה..לא משנה) גרם לכך שיצאת מזה בשלום ושנהג שהיה עלול להיו במסלול הנגדי אחר קצת....

ברוך הבא גם למועדון המתרצים:"אני אשם? הכביש אשם, המדינה אשמה, העץ אשם, בעל המוסטנג המסכן שהעז לנסוע בנתיב הנגדי אשם".

לגבי הנהיגה המונעת התשובה שלי היתה ממוקדת לעוד חבר מועדון "גופו של אדם" שהתלבש על המוסטנג שלי...אבל בכל מקרה, סלח לי כי אעיז ואומר שנהיגתך ב 160 היתה עלולה להגמר באסון.

ודבר אחרון: כחבר כבוד במועדון גופו של אדם, ברר קודם באיזה מסלולים נהגתי ואז תחווה את דעתך.

והעיקר, סע בזהירות ובאחריות. אני רוצה אותך כאן, אפילו כדי לריב איתך, ולא בבית חולים...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל, אם נדבר על המוסטנג, כאילו שבה מסתכם כל נסיון הנהיגה שלי, אז יש שיטות ויש כללים בנהיגה של רכב אספנות שמונעים ממך במידת האפשר להיקלע למצבים לא נעימים. מה שנקרא, נהיגה מונעת. אני מניח, שאתה המומחה הגדול יודע על מה שאני מדבר. אבל כל זה לא ימנע ממני או מאחרים להיפגע מרכב שהתפנצ'ר במהירות של 160 ומהמסה שיוצרת המהירות,ניתר לצד השני, לפגוע בי.

אין שום דבר שמונע תאונה באופן מוחלט. תמיד יש הסתברות לתאונה ותמיד יש גורמים שעלולים להחריף את התוצאה שלה. 60 יותר מסוכן מ-50, 70 יותר מ-60 וכו'. השאלה היא האם לסוע 160 בכביש פנוי זה מסוכן באופן לא סביר. בכמה זה יותר מסוכן מלסוע 100? 120 (מהירות מקובלת בארץ, גם על המחוקק)?

אם תופסים אותך בגהה נוסע 120 אתה צריך לשלם מס מהירות קטן וזהו. זה לא ממש מטריד כיום את המחוקק. מעיין היתר לנהיגה "קצת" מהירה. אז 120 (או 130 בכבישים אחרים) זה "סביר" ו-160 זו כבר מהירות פושעת?

 

ובוא כן נדבר על המוסטנג, כי לנהוג במוסטנג זה יותר מסוכן מלנהוג בלאנטיס, גם ליושבים ברכב וגם לסביבה. עם כל הכבוד לכללים לנהיגה נכונה אתה לא יכול לצפות הכל ומכוניות משנות ה-60 הן מלכודות מוות במקרה של תאונה. אז מה יותר מסוכן, תקר במוסטנג בכביש המהיר ב-80 או תקר בקליאו ספורט ב-160? איפה פוטנציאל הסיכון לנהג, לנוסעים ולסביבה גדול יותר?

אתה יודע?

אני לא.

 

אני כן יודע שרמת הסיכון במוסטנג (סתם דוגמא לרכב אספנות) גדולה יותר מברכב מודרני. היא גדולה יותר ואתה לוקח אותה בכל זאת. למה? כי זה חוקי או בגלל שזה הכיף שלך ואתה לוקח את הסיכון בגללו? אז אתה משתדל שהסיכון יהיה סביר. אתה נזהר בנהיגה, אתה תחזק את הרכב ברמה גבוהה, אתה נוקט באמצעי הזהירות העומדים לרשותך כדי להקטין את מידת הסיכון. אבל הוא שם ואתה לוקח אותו.

 

ומה אני מנסה להגיד?

קודם כל אני לא תוקף אותך ברמה האישית. אני מראה לך שככל בני האדם גם אתה לוקח סיכונים (לעצמך ולאחרים) כדי לעסוק במשהו שאתה נהנה ממנו. אתה נוסע ברכב אספנות (אני, למשל, את הבת שלי לא הייתי מכניס למושב האחורי של רכב כזה), אחר נוהג באופנוע כבד ויש מי שנוסע 160 בכבישים מהירים בלילה.

נכון, האחרון הוא לא חוקי, אבל זה עניין בירוקרטי, משום שחוקי המהירות ואכיפתן קשורים יותר לפוליטיקה מלמדע הבטיחות.

 

ולמי שמתייחס ל - "תרבות הנהיגה באירופה", אז כל מי שנהג באירופה יודע שבאירופה נוהגים מהר. הרבה יותר מהר מבארץ ולא רק בכבישים המהירים. למצוא שם (איטליה/צרפת/אנגליה/ספרד) רכב על 160 בכביש המהיר זה לא מחזה נדיר ואפילו שכיח, ואף אחד לא מתרגז מזה, הם פשוט מפנים את הדרך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה? באמת?

 

אוקיי, אז נהג נוסע להנאתו בכביש בצרפת ופתאום רואה ממולו משאית סמי-טריילר כבדה ואיטית מאוד.

הנהג,זהיר מאוד, בודק היטב את האפשרות לעקיפה, בודק אפילו כמה פעמים, ומחליט שהוא יוצא לעקיפה.

 

פתאום, משום מקום (או כביש נידח לצורך העניין, דרך עפר צדדית נגיד) הופיעה פתאום מכונית בנתיב הנגדי.

 

הנהג רוצה להאיץ כדי לסיים את העקיפה בבטחה(אין ברירה אחרת) אבל אז הוא מגלה שהרכב מוגבל ל-150, כי המהירות המקסימלית בצרפת היא 130 ולא קמ"ש אחד יותר!!!

והסוף ידוע.

 

 

לא סתם בכל העולם יש רק הגבלת מהירות סדירה אחת והיא 250 קמ"ש.

תראה את זה כמעין קביעה והסכמה של כל התחבורה העולמית. בסדר?

נתחיל בזה שאני בעד הגבלת המהירות של רכבים.

האפשרות שאתה מעלה כאן לא כ"כ הגיונית מאחר והכבישים בצרפת בהם ניתן לנסוע 130 הם ה"אוטורוט" (אוטוסטרדות) כך שלא הגיוני ש"מישהו" יצוץ פיתאום מדרך עפר או כביש צדדי...מה גם, שאין לך אפשרות לבצע עקיפה תוך כדי מעבר לנתיב נגדי...

בכבישים הראשיים שם המהירות מוגבלת ל90 אף פעם לא יצא לי לעבור את ה110 בעקיפה מאחר וכמעט כל מי שנוסע שם פשוט לא עובר את המהירויות הללו ומי שכן- איזה אינטרס יש לי בכלל לעקוף אותו?

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה ניסת להגיד פה?

 

אבל מהשורה האחרונה אני יכול להבין שאתה מדבר שטויות.

מה ז"א באמת היו רוצות?

 

שורה תחתונה, אנשים שמבינים קצת יותר ממך וממני מסוגלים לקבוע שהמצב הנוכחי/מצב הכבישים בארץ/מצב הנהגים/עומס תנועה לא מאפשרים נסיעה שבגרמניה נחשבת נמוכה (עוקפים אותך משמאל אם אתה נוסע 160 בימין).

".....

מהשורה האחרונה אני יכול להבין שאתה מדבר שטויות.

הרי מהירות הנהיגה שנקבעת ע"י "המבינים" מתאימה, כפי שציינת, ל...

1. מצב הכבישים? אז איך ייתכן שבכבישים עם רמת בטיחות ואיכות שונות מותרת מהירות זהה?

2. מצב הנהגים? אז איך ייתכן שלסבא בן 80 מותר לסוע באותה מהירות כמו גבר צעיר בן 25?

3. עומס תנועה? אז איך ייתכן שמגבלת המהירות לא משתנה עם העומס?

 

אז אתה יכול לחשוב "שהמומחים" חישבו איזשהו ממוצע הגיוני שמשקלל את כל השיקולים הנ"ל והגיעו למסקנה. וגם זה כמובן שטות. מהירות הנהיגה בכביש המהיר בארץ לא השתנתה מאז שנות ה-70 (להוציא שינוי קל בקטעים של שני כבישים מהירים וכביש אגרה אחד, שם השינוי היה מסיבות כלכליות גרידא, היות שהוא לא בטוח יותר מקטעים נרחבים של כביש החוף) כי אף אחד לא מעוניין להגדיל אותה. הדבר היחיד שעשו זה שבגלל שעד 30 קמ"ש מעל המותר זה "לא נורא" אז רק יקנסו את הנהג הנתפס קלות.

 

עכשיו בו נראה, 30 קמ"ש מעל המותר בכביש 6 זה... 140. 140 זה לא נורא. פתאום ה-160 של עדי לא נראה מי יודע כמה...

 

עכשיו, לגבי הגבלת מכוניות - ניתן להעביר זאת בחקיקה. זו לא בעייה להגביל רכב ע"י ניהול מנוע. רק שאף אחד לא רוצה לעשות זאת כי כולם יודעים שהנהגים נוסעים יותר מהר מהחוק ואף אחד לא רוצה לעצבן לא את ציבור הנהגים ולא את היצרנים. הרי איך ימכרו מכוניות ספורט עם הגבלות מהירות שנאכפות אוטומטית? איך?

ניתן גם להגביל מהירות של רכב באמצעות לווין, בהתאם למקום בו הוא נמצא. פרויקט כזה יצא לדרך לפני חמש שנים ואני לא יודע מה עלה בגורלו. בכל מקרה זה היה פרוייקט פרטי. הממשלה האנגלית לא מימנה אותו. למה?

 

כי הציבור לא באמת רוצה זאת.

 

והאמת גם המדינה לא. המדינה רוצה את ההכנסות מקנסות. למה העלו בארץ את מגבלת הנקודות והמשפט?! כי המדינה מעדיפה שרוב הקנסות יעברו לכיסה ללא מחאות ולא הוצאות מיותרות. מעיין "מס מהירות". בין זה לבין בטיחות אין כלום.

 

ויצרני הרכב כבר אמרנו שלא.

וגם יצרני ציוד תפיסת המהירות לא.

וגם יצרני הגלאים והמשבשים למינהם.

 

אז כולם ממשיכים לשחק את משחק החתול והעכבר הזה. והבטיחות? תהיה בטוח שהבטיחות שלך היא לא השיקול המרכזי כאן...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו, לא נמאס לכם?

 

כל פעם שמישהו יכתוב כאן משהו שמשולב בו מספר גבוה מ 110 ונוגע למהירות,

ושהשאלה או הדיון בו שייכים לנושא אחר, תתחילו להטיף לו שאסור לנסוע ככה,

ושהוא חסר אחריות ובלה בלה בלה.

חלאס !!!! נמאס כבר !

מי שלא מסכים עם זה שישמור את זה לעצמו !

אנשים יודעים מה ההשלכות של נהיגה במהירות ולוקחים את זה בחשבון !

אני מציע למנהלים לנעול כבר את השרשור הזה, וכל שרשור אחר בו מתחילה

להופיע צדקנות מאין כמוה.

זה ממש הפך לבלתי נסבל, ומשום מה יש לי דז'ה-וו לימי YNET ולמה שהוביל

לפתיחת הפורום הזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבמקרה זה כדאי ש"נסכים שלא להסכים".

גם אם הדעות חלוקות, והן חלוקות, תנסו לשמור על רמת דיון נאותה.

נסו לכתוב בצורה עניינית וחברית ולא בסגנון של "אל תדבר שטויות".

 

ולסיום, רוצה אני להציע לכם מקטרת שלום זו :wink: :

Peace%20Pipe.jpg

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...