Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 סטים כלומר 4 רמקולים של rockford t2652-s

100rms כל רמקול

 

וסט רמקולים אחוריים [ ביצה] Jbl P963 100rms each

 

איזה מגבר יוכל להחזיק אותם טוב? תביאו לי דגם בדיוק כי אני לא ממש מבין בזה

תודה רבה!!

פורסם

חבל לך על הכסף ,זה מיותר לחלוטין להתקין 2 סטים T2.

 

אני מציע לך ללכת על סט בודד של P6560C JBL

מאותה סידרה של האחוריים ,טובים מאוד ובפחות כסף.

עם מגבר JBL GTO1004.

יעשה את העבודה טוב מאוד.

 

נב-אם יש סאב במערכת מומלץ גם

ללכת על זוג קומפוננט אחורי ולא על 6X9.

פורסם

למה בזבוז? 4 רמקולים , כל אחד בדלת

ו 2 אחוריים 6x9

 

התקציב לא כל כך משנה אבל הסדר גודל הוא המחירים של הרמקולים האלה

פשוט רציתי לדעת איזה מגבר יוכל להגביר 6 רמקולים שעובדים על 100RMS.

אני נהנה לשמוע על גבוהה ולא לא לפוזה.

ואני מתכוון להביא סאב w3002d של פיוניר עולה בסביבות ה 500 שקל

פורסם

ממה שידוע לי כול סט של T2 עולה באזור 2000 שח

ה-6X9 עולים באזור 500 שח

והסאב שציינתה עולה באזור 1000 שח

כך שמדובר בהוצאה על רמקולים של באזור 5500 שח.

 

בתקציב הזה ניתן למצוא

אלטרנטיבות טובות בהרבה לציוד שציינתה.

פורסם
ממה שידוע לי כול סט של T2 עולה באזור 2000 שח

ה-6X9 עולים באזור 500 שח

והסאב שציינתה עולה באזור 1000 שח

כך שמדובר בהוצאה על רמקולים של באזור 5500 שח.

 

בתקציב הזה ניתן למצוא

אלטרנטיבות טובות בהרבה לציוד שציינתה.

מה רע בסט שצינייתי? ודרך אגב כבר הזמנתי מאיבאי והכל יצא לי הרבה יותר זול..

איזה מגבר יוכל להחזיק 6 רמקולים שעובדים על 100RMS לדעתך? ומה אפשר לשפר פה? במקום 6X9 אתה אומר ששוה להביא קומפוננטים מה השם? תודה!

פורסם

במקום 6x9 תביא סאב, 6x9 לא מוסיף למערכת ולפי דעתי אפילו הורס

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם
במקום 6x9 תביא סאב, 6x9 לא מוסיף למערכת ולפי דעתי אפילו הורס

למה הורס? מישהו יכול להסביר בדיוק מה רע ב 6X9 בסה"כ יותר סאונד ..

וסאבוופר יש לך המצלה על משהו חזק? בוא נגיד סאב אחד אבל בעוצמה של 2 Kicker cvr12 [ זה מה שיש לי כרגע באוטו] ואני מקבל אוטו חדש ואני רוצה רק סאב אחד אבל בעוצמה הזאת כבר התרגלתי אלייה

 

וגם אם תוכל להמליץ לי על מגבר טוב שיוכל להחזיק 4\6 רמקולים

תודה רבה!

פורסם

אם קניתה ב EBAY זה משנה הכול

T2 הוא סט בהחלט טוב {בניגוד ל T1 שהוא לדעתי דיי מאכזב}

במחירים של EBAY הוא זול בהרבה מרכישה בארץ.

 

אתה לא צריך 6X9 אם כך ,זה מיותר לחלוטין ואף יגרע מהתוצאה הסופית

אם כבר קניתה שני סטים T2 ,תרכיב סט אחד מקדימה וסט נוסף על המגש האחורי.

 

אתה צריך מגבר 4 ערוצים

וכדי להגביר סאב עוצמתי אתה צריך מגבר מונובלוק.

 

בכול אופן לא הייתי ממליץ על הפיוניר הנ"ל.

תציין תקציב למגברים ולסאב.

אני מבין שאתה גם פתוח לאפשרות הזמנה מ-EBAY.

פורסם
אם קניתה ב EBAY זה משנה הכול

T2 הוא סט בהחלט טוב {בניגוד ל T1 שהוא לדעתי דיי מאכזב}

במחירים של EBAY הוא זול בהרבה מרכישה בארץ.

 

אתה לא צריך 6X9 אם כך ,זה מיותר לחלוטין ואף יגרע מהתוצאה הסופית

אם כבר קניתה שני סטים T2 ,תרכיב סט אחד מקדימה וסט נוסף על המגש האחורי.

 

אתה צריך מגבר 4 ערוצים

וכדי להגביר סאב עוצמתי אתה צריך מגבר מונובלוק.

 

בכול אופן לא הייתי ממליץ על הפיוניר הנ"ל.

תציין תקציב למגברים ולסאב.

אני מבין שאתה גם פתוח לאפשרות הזמנה מ-EBAY.

 

תקציב למגבר לרמקולים בסביבות ה 500$ -600$

תקציב לסאב + מגבר בסביבות ה 500$

תודה!

פורסם

את כול הטירוף הזה אתה רוצה להכניס

בתוך סיאט איביזה :shock:

מערכת החשמל בסיאט איביזה לא הכי חזקה שבעולם

העבודה בדלתות מקדימה דיי מורכבת.

ואין הרבה מקום בתא המטען

שכח מההמלצה הקודמת שלי ,אני ממליץ לך בנסיבות העניין על:

 

Boston Acoustics SPG555-2

מדובר בסאב 13 1000RMS מהסידרה הכי גבוהה של בוסטון

עוצמתי ואיכותי והיתרון הגדול שניתן להכניס אותו

בתיבה פתוחה קטנה של 59.4 ליטר בלבד.

כאן אתה יכול למצוא הוראות בניה מדוייקות של התיבה :

http://www.avrdistributing.com/tech_data/Boston-manuals/SPG555_Manual.pdf

 

INFINITY KAPPA ONE

INFINITY KAPPA FOUR

מדובר במגברים איכותיים מסידרת הקאפה פול ריינג' קלאס D

עוצמתיים חסכוניים וקטנים מאוד במידות שלהם.

פורסם

בתור אחד שהרכיב בסיאט איביזה שלו, מערכת סבירה של 2 זוגות קומפננטים וסאבוופר,

של מורל טמפו וסאב של הרץ 12 אינץ' עם מונו ומגבר 4 ערוצים GTO1004

החשמל נורא משתגע כל פעם שהסאב דופק האורות ביחד איתו לא הייתי ממליץ לך להשתגע עם זה.

ודרך אגב לזה שמעליי, גם העבודה בדלתות מאחורה על הפנים, יותר גרועות מהקדימה.

×
×
  • תוכן חדש...