Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך כלל תוכנות כאלו לא מומלצות אבל אם כבר אני מעוד אוהב את Auslogics BoostSpeed.

התוכנה עובדת בשלבים, ניקוי רג'יסטר, ניקוי דיסק קשיח, דיפראג, ואחרכך היא גם מייעצת איזה סרוויס לא נחוצים אפשר לכבות ואיזה להדליק.

את האמת שזו התוכנה היחידה שאחרי שאני עושה את כול מה שהיא מציע באמת מורגש שינוי משמעותי, בניגוד לCCLEANER.

אודי A4

דימה.

פורסם

בא לך ללמד את אשתי איך להריץ SUDO APT GET לכל שטות הכי קטנה? נו באמת.

 

מזוכיזם.

מי צריך SUDO APT GET? יש לך GUI שבתוכו אתה עושה חיפוש לאפליקצייה שאתה רוצה, לוחץ על כפתור וזה מתקין. הרבה יותר קל מחלונות. כל מי שמסתדר עם התקנת תוכנות בסמרטפון שלו, באותה קלות יסתדר עם אובונטו. וכן, יש תחליף לONE NOTE זה ניקרא ZIM. וכמובן ZIM לא היחיד, יש עוד. לכל דוגמא מקרית או לא מקרית יש אלטרנביטות ובקרוב יהיה גם פתרון יותר עשיר לגיימרים.

אתה רק מחזק במה שכתבת את מה שכתבתי קודם.

 

בהיבט הפילוסופי - אם תשתמש במחשב הוא אף פעם לא יהיה כמו בהפעלה הראשונה שלו. נניח כמו שהמכונית משתנה עם כל קילומטר שהוא עוברת ויום אחד רואים שהיא לא כמו ביום הראשון שלקחנו אותה ...

מחשב זה לא מכונית. מעבד ואלקטרוניקה לא נשחקים עם השנים וכתוצאה מזה מתחילים לעבוד לאט יותר, אלקטרוניקה דיגיטאלית או עובדת או לא. דיסק קשיח אומנם נשחק, אבל זה גם (כימעט) לא משפיע על ביצועים שלו עד שהוא כושל ו/או יש תקלה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אנשים פה בנו לך תוכנית עבודה לחודשיים במעבדות,

קח טיפ קטן, בתוך תקיית windows,בכונן C כמעט תמיד,יש תקייה בשם "Prefetch"

תנקה אותה פעם בכמה ימים,זה מאוד יעזור למחשב לעבוד מהר יותר...

פורסם
מי שכותב דברים כאלה או לא מבין כלום במחשבים (שזה ליגיטימי) או צריך לחזור לספסל הלימודים להשלים את הפערים בהשכלה של 20 שנה האחרונות. מעבר לכך שעל לינוקס בקלות אפשר לעשות הכל ויש הכל מהכל ובדרך כלל בחינם, מעבר לכך שמערכת הזאת הרבה יותר יציבה מכל חלונות שהיה קיים מעולם בגלל ארכיטקטורה של יוניקס, בקרוב גם יהיה שירות סטים עם משחקים עבור הפצות פופולאריות.

התקנתי לינוקס, התחברתי עם VPN למקום העבודה שלי ואז האינטרנט שלי הפסיק לעבוד.

לאחר מאמצים וניסיונות עזרה מצד חברים בפורמים של לינוקס, הצלחתי להגיע למצב שבו האינטרנט יעבוד אך הוא עבד לאט, לכן כל פעם שרציתי לגלוש נורמלי הייתי צריך להתנתק מ VPN וכאשר רציתי להתחבר לעבודה נאלצתי לחבר את ה VPN ולדעת שמאותו רגע הגלישה שלי תהיה איטית.

 

זאת דוגמא אחת, אני יוכל להביא לך עוד דוגמאות של חומרה כמו מדפסת שאומנם עובדת אך אני נאלץ לוותר על שלל אפשריות נוספות שבווינדוס מתאפשרות.

 

אז עם כל הכבוד...

פורסם
התקנתי לינוקס, התחברתי עם VPN למקום העבודה שלי ואז האינטרנט שלי הפסיק לעבוד.

לקבוע גזירה על לינוקס כאשר אם היו בעיות כאלה בחלונות לא היית קובע את אותה הגזירה. כי עם חלונות אין לאן לברוח כאשר פוסלים לינוקס על סף. התקנתי על איזה מחשב עם חלונות פיירפוקס וזה עובד לאט. אז מה חלונות אשמות?

 

יש המון גירסאות VPN, המון הפצות ועשרות אלפי אנשים שהVPN עובד להם והאינטרנט באותו זמן לא איטי. תלוי מה התקנת, איך הגדרת. זה שעם VPN אינטרנט נעשה איטי, זה לא קשור ללינוקס, אלא לעצם העובדה שאתה מתחבר לכל מקום דרך החברה בה אתה עובד. גם על חלונות צריך לדעת להגדיר VPN אלא אם כן בחברה סיפקו לך התקנה מותאמת אישית עם כל ההגדרות כבר בפנים. צריך גם לוודא שבחברה שאתה עובד הם תומכים בVPN CLIENT שהשתמשת בו.

 

באיזה VPN השתמשת?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בדקתי את zim.

כ"כ עלוב שחבל לדבר על זה.

חבל שאתה מתעקש, אם אני אביא עוד דוגמאות עמוס יקרוס.

לינוקס מתאים לדברים מסוימים בצורה מושלמת,

אבל לא מתאים בכלל ובשום צורה לעבודה יומיומית של אנשים רגילים.

 

אם כבר מדברים על אלטרנטיבה עתידית כלשהי לחלונות,

יש לך את אנדרואיד שמבשיל במהירות.

שוב, אלטרנטיבה למשתמש הממוצע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מתאים בכלל ובשום צורה לעבודה יומיומית של אנשים רגילים.

HUH.gif

אתה כל כך נחרץ שמישהו בטעות עוד עלול להאמין לך. ההפך ממה שרשמת נכון, לינוקס בהפצת אובונטו מתאים ביותר לעבודה יומיומית של אנשים רגילים. אנדרואיד? נו באמת! זה אותו לינוקס עם קצת שינויים, הוא מתאים לטבלטים ולסלולאריים, אבל לעבודה יומית לא ממש. אבל עזוב, לא אמשיך להגיב על נושא הזה, חבל על האנרגייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בדקתי את zim.

כ"כ עלוב שחבל לדבר על זה.

חבל שאתה מתעקש, אם אני אביא עוד דוגמאות עמוס יקרוס.

לינוקס מתאים לדברים מסוימים בצורה מושלמת,

אבל לא מתאים בכלל ובשום צורה לעבודה יומיומית של אנשים רגילים.

 

אם כבר מדברים על אלטרנטיבה עתידית כלשהי לחלונות,

יש לך את אנדרואיד שמבשיל במהירות.

שוב, אלטרנטיבה למשתמש הממוצע.

 

 

אני מכיר משרד מכירות עם כ-50 עובדים, שכולם בו עובדים על לינוקס.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם
לקבוע גזירה על לינוקס כאשר אם היו בעיות כאלה בחלונות לא היית קובע את אותה הגזירה. כי עם חלונות אין לאן לברוח כאשר פוסלים לינוקס על סף. התקנתי על איזה מחשב עם חלונות פיירפוקס וזה עובד לאט. אז מה חלונות אשמות?

 

יש המון גירסאות VPN, המון הפצות ועשרות אלפי אנשים שהVPN עובד להם והאינטרנט באותו זמן לא איטי. תלוי מה התקנת, איך הגדרת. זה שעם VPN אינטרנט נעשה איטי, זה לא קשור ללינוקס, אלא לעצם העובדה שאתה מתחבר לכל מקום דרך החברה בה אתה עובד. גם על חלונות צריך לדעת להגדיר VPN אלא אם כן בחברה סיפקו לך התקנה מותאמת אישית עם כל ההגדרות כבר בפנים. צריך גם לוודא שבחברה שאתה עובד הם תומכים בVPN CLIENT שהשתמשת בו.

 

באיזה VPN השתמשת?

בחלונות יש הגדרה נוחה ומובנת שבה אתה קובע עם ה VPN יהייה בשער ברירת המחדל או לא.

 

ניסתי שתי VPN שונים, אינני זוכר את שמותיהם, אחד בכלל לא תפקד והשני כפי שתארתי.

פורסם

טרונצ'ו, רוב הסיכויים שהגדלת ה-distance בממשק הווירטואלי של ה-VPN היה פותר את הבעיה.

 

בכל אופן, מה שמצחיק אותי בהשוואות הללו זה שאנשים משוכנעים שצריך לקרוא ולהפנים ערימות של חומר טכני ע"מ לבצע פעולות, ואילו בחלונות זה "פשוט וקל". מצד שני, האנשים הללו משתמשים בחלונות לפחות כמה שנים באופן יומיומי. אם אתם מראים לסבתא שלכם איך להתקין פונט או לנקות את העוגיות בדפדפן, זה לא משנה על איזו פלטפורמה זה יהיה, מכיוון שהיא לא מכירה לא את זה ולא את זה.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

מחשב זה לא מכונית. מעבד ואלקטרוניקה לא נשחקים עם השנים וכתוצאה מזה מתחילים לעבוד לאט יותר, אלקטרוניקה דיגיטאלית או עובדת או לא. דיסק קשיח אומנם נשחק, אבל זה גם (כימעט) לא משפיע על ביצועים שלו עד שהוא כושל ו/או יש תקלה.

 

אולי לא נשחק, אבל צובר הרבה דרעק. כל חיבור לרשת, כל התקנת תוכנה, כל פיפס שנוסף לכונן הקשיח, מאיטים את המחשב.

אני מסתדר עם ווינדוס, כי זה מה שאני מכיר ועובד איתו שנים. אולי לינוקס אחלה, אבל אני בהחלט לא מתכוון לבדוק את זה.

איך אמרו פעם- "אם זה עובד, אל תתקן את זה"...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, התקנת תוכנות, פרגמנטצייה ושאר דברים אכן מאיטים את המחשב. אבל אם תעשה פורמט ותתקין הכל מחדש כמו ביום שקבלת את המחשב הוא יהיה מהיר באותה מידה - זו הכוונה שלי שחומרה עם הזמן לא נעשית איטית יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עכשיו יותר ברור, אוקיי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...