Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מומלץ לשברולט קוולאיר 95


shimik
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לשלי אני שם 10\40 של ACDELCO והכל טוב, למרות שהוראות היצרן אומרות 5-30.

 

וזה שאמר שהוא נצמד להוראות יצרן, זה טוב ויפה אבל לא תמיד.

ה5-30 זה טמפ' סביבה, וכולנו יודעים שבישראל חם יותר.

 

חוץ מזה, כאחד שלומד עכשיו חשמל, יש טבלאות לכבלי חשמל (נוגע יותר למפעלים ופחות לבית), את הכבלים הדרושים מחשבים בארץ כ35 מעלות, לעומת זאת בחו"ל מחשבים כ20 מעלות טמפ' סביבה.

 

זה רק מחזק את הדברים שלי, שבארץ יותר חם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני איפה אני יכול לראות את ההוראות יצרן ? ורענן קניתי אותו מסונול אני יבדוק יותר מאוחר תחברה ויכתוב פה.. השאלה אם היה משו אחר שלא יתערבב..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשלי אני שם 10\40 של ACDELCO והכל טוב, למרות שהוראות היצרן אומרות 5-30.

 

וזה שאמר שהוא נצמד להוראות יצרן, זה טוב ויפה אבל לא תמיד.

ה5-30 זה טמפ' סביבה, וכולנו יודעים שבישראל חם יותר.

 

לא חייבים לשגל את השכל, בטח כשאין לך מושג על מה אתה מדבר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשלי אני שם 10\40 של ACDELCO והכל טוב, למרות שהוראות היצרן אומרות 5-30.

 

וזה שאמר שהוא נצמד להוראות יצרן, זה טוב ויפה אבל לא תמיד.

ה5-30 זה טמפ' סביבה, וכולנו יודעים שבישראל חם יותר.

 

חוץ מזה, כאחד שלומד עכשיו חשמל, יש טבלאות לכבלי חשמל (נוגע יותר למפעלים ופחות לבית), את הכבלים הדרושים מחשבים בארץ כ35 מעלות, לעומת זאת בחו"ל מחשבים כ20 מעלות טמפ' סביבה.

 

זה רק מחזק את הדברים שלי, שבארץ יותר חם.

 

השם ירחם (והוא לא מרחם) כמה שטויות אפשר לרשום. שאלה לי אלייך. אם כל כך חם בישראל איך זה שישנם יצרנים שממליצים על שמנים 5W-20? איזה מכונית? הונדה ג'אז למשל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בד"כ יהיה רשום לך על מכסה השמן של המנוע את המספר שצריך.

במקרה שלך זה רכב אמריקאי, חיפוש פשוט בגוגל באנגלית יוביל אותך ל 5-30.

אני לא יודע למה כולם נהיו חזאים ומומחים לפגעי מזג האוויר בחלקים השונים ביקום, היצרן לא טיפש! ואם הוא היה רוצה שפה ישימו משהו אחר אז היה כתוב את זה בספר הרכב המקורי באנגלית(לא זה שכתבו בארץ).

מי שמשנה בד"כ אלו מוסכים פה בארץ, אני לא יודע למה אבל לדעתי כי אתה תשלם את אותו מחיר לטיפול, הם ישימו שמן זול יותר וככה הם חסכו על הגב שלך.

אני החלפתי כמה רכבים אמריקאיים, תמיד נצמד להוראות יצרן ואף פעם לא היתה לי בעיה איתם, רק תחזוקה. אני גם לא נוהג בהם בעדינות וזה מוכיח את עצמו.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשלי אני שם 10\40 של ACDELCO והכל טוב, למרות שהוראות היצרן אומרות 5-30.

 

וזה שאמר שהוא נצמד להוראות יצרן, זה טוב ויפה אבל לא תמיד.

ה5-30 זה טמפ' סביבה, וכולנו יודעים שבישראל חם יותר.

 

חוץ מזה, כאחד שלומד עכשיו חשמל, יש טבלאות לכבלי חשמל (נוגע יותר למפעלים ופחות לבית), את הכבלים הדרושים מחשבים בארץ כ35 מעלות, לעומת זאת בחו"ל מחשבים כ20 מעלות טמפ' סביבה.

 

זה רק מחזק את הדברים שלי, שבארץ יותר חם.

 

מה הקשר ביכלל לחשמל? מכונאות זה משהו אחר לגמריי.

למה לא להיצמד להוראות היצרן? היצרן לא סתם ממליץ על שמן דליל יותר, בגלל מרווחי סיכה קטנים. אני חושב שכל עוד המנוע תקין, לא דופק, לא אוכל שמן, ולא נוזל. שים שמן 5/30 איכותי ומסנן מקורי. אם המנוע חלש שים 10/40

למרות שאין בעיה לשים גם למנוע תקין, אבל יותר בריא לו 5/30.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כשקוראים ספר יצרן, צריך לשים לב לפרטים.

היצרן קובע תקן מינימום ומציג מגוון רחב של בחירת צמיגות השמן בהתאם לטמפ' הסבבתית (בין מצבי הקיצון).

 

דווקא בבחירת שמן מנוע עדיף להיצמד להוראות היבואן.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע של רכב שהוא תקין עם מערכת קירור תקינה עובד על אותן מעלות גם בקיץ וגם בחורף. מקסימום כמה מעלות בודדות יותר. אבל באותה צורה שהחום בגוף שלנו תמיד על טמפרטורה קבועה ככה גם הטמפרטורה של המנוע. לפיכך אין שום קשר אין זה קיץ או חורף. הטמפ של המנוע בקיץ לא עוברת את הטמפרטורה שלו בחורף.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הקאוואלירים עד שנת 2003 שבהם שונה המנוע למנוע "אקוטק" UMI השתמשו בשמן 10W40. אם זאת,השמן הנכון לרכב הינו 5W30 .

 

סביר להניח שברכב שלך כרגע ישנו שמן 10W40 . חצי סינטטי.

 

ישנן שתי הוראות יצרן,או שמן 10W30 סינטטי מלא / 5W30 סינטטי מלא.

 

UMI בארץ על מנת להוזיל (עלק להוזיל....) בחרו בתור פשרה 10W40 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הקאוואלירים עד שנת 2003 שבהם שונה המנוע למנוע "אקוטק" UMI השתמשו בשמן 10W40. אם זאת,השמן הנכון לרכב הינו 5W30 .

 

סביר להניח שברכב שלך כרגע ישנו שמן 10W40 . חצי סינטטי.

 

ישנן שתי הוראות יצרן,או שמן 10W30 סינטטי מלא / 5W30 סינטטי מלא.

 

UMI בארץ על מנת להוזיל (עלק להוזיל....) בחרו בתור פשרה 10W40 .

אז אתה אומר בעצם לשים 10 40 בכיף? גם אם יש לי שם 5 30 ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשלי אני שם 10W-40 של ACDELCO והכל טוב, למרות שהוראות היצרן אומרות 5-30.

 

וזה שאמר שהוא נצמד להוראות יצרן, זה טוב ויפה אבל לא תמיד.

ה5-30 זה טמפ' סביבה, וכולנו יודעים שבישראל חם יותר.

 

חוץ מזה, כאחד שלומד עכשיו חשמל, יש טבלאות לכבלי חשמל (נוגע יותר למפעלים ופחות לבית),

את הכבלים הדרושים מחשבים בארץ כ35 מעלות, לעומת זאת בחו"ל מחשבים כ20 מעלות טמפ' סביבה.

 

זה רק מחזק את הדברים שלי, שבארץ יותר חם.

 

nir100 - אתה צודק ואל תתרגש מהתגובות .

מהנדסי חוזק חומרים בדקו את נתוני הכבלים וקבעו ערך המרה לפי טמפרטורת הסביבה .

 

כנ"ל היבואן בארץ ומחלקת השרות שלו המכילה מספר מהנדסים והנדסאים בדקו והמליצו על שמנים מתאימים לישראל

בהתאם לאזור האקלים , המנוע והשימוש ברכב ..

לכן מוסכי החברה ממליצים ומשתמשים ב 10W-40 למנוע הנ"ל .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...