Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הברקסים של הרכב (ניסאן טידה 2008) חורקים, רעש מרגיז ומעצבן.

 

אני מבין שזה כנראה או שחיקה או לכלוך שהצטבר.

אפשרי לטפל בבעייה לבד? או שחייב לסוע למוסך?

איך אפשר לשמור על הברקסים תקינים כמה שאפשר? (שמנים מסוימים או דברים שאפשר לעשות לבד).

 

:-Dתודה

פורסם

מתי הפים האחרונה שהוחלפו הרפידות?

אם הן חדשות יש כאלו שמבנה החומר שלהם הוא כזה שגורם לשריקה.

לי ברכב יש של remsa וזה שורק.

פורסם

לא הוחלפו רפידות אך הן אינן חדשות.

כנראה בעיית שחיקה.

השאלה - האם יש דרך להשתיק את זה עד ההגעה למוסך ובנוסף איך לשמור על הברקסים לאורך זמן לאחר מכן(ע"י טיפול אישי שלי).

פורסם

לדעתי הרעשים שאתה שומע זה רפידות שחוקות, והדרך להעלים את הרעש היא להחליף אותם.

ולא כדי לנסות להחליף או לתקן לבד אם אתה לא מבין, כי אחרי הכל זה הבטיחות שלך ושל כל הסובבים אותך.

פורסם
לדעתי הרעשים שאתה שומע זה רפידות שחוקות, והדרך להעלים את הרעש היא להחליף אותם.

ולא כדי לנסות להחליף או לתקן לבד אם אתה לא מבין, כי אחרי הכל זה הבטיחות שלך ושל כל הסובבים אותך.

 

אני לא מחפש איך לפתור את זה תמידית רק זמנית עד שיכנס למוסך.

פורסם
אני לא מחפש איך לפתור את זה תמידית רק זמנית עד שיכנס למוסך.

 

אתה רציני ?

אם הגעת למצב שהרעש הוא בגלל שחיקה, אין מה לחכות - להיכנס מיידית למוסך.

 

חוץ מזה שאתה מסכן את עצמך (ואותנו), אתה גם "גומר" את הצלחות כך שגן אותם תאלץ להחליף.

×
×
  • תוכן חדש...