Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG מכה שנית [גיר התקלקל פעמיים ותוקן פעמיים תחת אחריות מורחבת]


alonjp
שימו לב! השרשור הזה בן 4249 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי - מבלי שיש לי ידע אישי בנושא, בעל המוסך מדבר שטויות.

 

 

אתה בדרך כלל נוהג להביע דיעות על דברים שאין לך ידע בהם? :confused:

 

http://www.hark.com/clips/fjypnfvmqn-opinions-are-like-assholes

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שי ידידי, מרק עשה את העניין גרוע יותר, שכן אם נידרש תיקון בסביבה סטרילית כמו במפעל שעונים - אזי מדובר בבעיה חמורה ויקרה בהרבה.

 

כלומר, אם סברתי לתומי שהתיקון יכול להתבצע במעבדת אלקטרוניקה מקומית, בא מרק וטען שיש לשלוח את החלק בחזרה אל היצרן, על כל העלויות המשתמעות מכך.

 

בקיצור - המצב גרוע בהרבה ממה שחשבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי ידידי, מרק עשה את העניין גרוע יותר, שכן אם נידרש תיקון בסביבה סטרילית כמו במפעל שעונים - אזי מדובר בבעיה חמורה ויקרה בהרבה.

 

כלומר, אם סברתי לתומי שהתיקון יכול להתבצע במעבדת אלקטרוניקה מקומית, בא מרק וטען שיש לשלוח את החלק בחזרה אל היצרן, על כל העלויות המשתמעות מכך.

 

בקיצור - המצב גרוע בהרבה ממה שחשבתי.

 

במקום שתודה שאתה לא מבין כלום בנושא הזה, כפי שמשתקף מהודעותיך. ולאחר מכן תשב בשקט ולא תטעה אנשים מסיבה שאולי אתה יודע, אתה ממשיך כאן בניתוח הנושא ובחלוקת ציונים למידת החומרה. רד מזה. אני מעדיף ללמוד מכאלה שיודעים ולא מכאלה שחושבים שיודעים. אני מאמין שיש עוד כמוני.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, עם כל הכבוד לך אתה טועה ובגדול.

 

מלכתחילה רשמתי שאין לי ידעה על המוח של פולקסווגן ולכן השוותי אותו למעבד של בקר רגיל.

כל הדיון כולו התחיל בשל הטענה של בר 72 שבעתיד תהיה התמקצעות שתוזיל את מחירי התיקון של ה"מוח", תמכתי בטענה הזו ואכן סברתי שזו שאלה של זמן עד שמחירי התיקון ירדו.

בא מרק וטען שתיקון של הרכיב אפשרי אך ורק בסביבה סטרילית של היצרן, אז בוא וספר לי מה אתה חושב שזה יעשה למחירי התיקון - יוזיל אותם? :shock:

 

חבל שבחרת להמשיך בקו של השרשור, ירידה אישית לגופו של כותב שמעיז לכתוב משהו שלשיטתך פוגע ביציר הה' מוולפסבורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר,

אם נדייק, אז אני הוא זה ש"טעה" ראשון בהערכה שצפוי להתפתח שוק תחליפיים/משופצים...לך לעמוד הראשון.

אם המחירים יהיו אסטרונומיים כפי שאתה חושב, כוחות השוק יפעלו ורכיבים מפירוק/שיפוץ וכד' ינדדו ויספקו ביקושים. ככה זה בדרך כלל קורה.

 

אבל,...במשיכתך לכיוון הזה אתה יוצא מנקודת הנחה שלא ימצא פיתרון ע"י היצרן לכל הרכיבים התקולים. פתרון סופי ומוחלט. כל זה בתקופת האחריות המורחבת.

אני חושב אחרת.

 

מדובר ביצרן רציני שמבין את המשמעות לתדמיתו. הוא לא נמצא בעמדת התחמקות מהבעיה. ראה העובדה שהאחריות הורחבה ואף אחד לא נדרש לשלם. לכן, אני מבין שהנושא מטופל בצורה רצינית ומכובדת.

 

מה גם, שמדובר בסדרות מאוד מסויימות בתוך שנתונים מסויימים.

 

לפי מה שהתרשמתי השנתון האחרון נמכר כשהוא תקין. זאת אומרת שהיצרן יודע לפתור את הבעיה.

לכן, לדעתי הוונטילציה סביב הנושא מוגזמת. מרביתה נעשית ע"י גדודי שמועתי.

 

יש בעיה והיא מטופלת.

 

אגב רמיזתך. אמנם יש לי גם גולף מזדקנת (בכבוד) אבל היא בכלל ידנית. DSG על הפופיק שלי. ואם יש השפעה כלשהי על ערך המותג הרי שההשלכה שלה על כיסי חסרת כל משמעות מבחינתי.

הסיבה שאני אקטיבי בשרשור, הנה כי אני שונא חוסר רצינות, במיוחד שגורמת נזק לא מוצדק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.evosoft.dk/tech.html

הנה המכטרוניק המפורסם:

3.jpg

 

the Mechatronic unit. This unit sits inside the gearbox and it gets pretty hot and sometimes the electric valves will get defective. Also a common problem with the DQ250 Mechatronic unit is a faulty TCM module. This is mostly seen when the gearbox oil temperature goes above 40 degrees Celsius and we will start seeing error codes as "18222 P1814 Pressure Control Valve 1 (N215), Open / Short to Ground" or some other Short to Ground errors on the other valves.



 

Most of the valves can be refurbished but until now I have never seen anyone being able to refurbish the Pressure Control N215 or Pressure Control N216.

 

בפורום:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4465016-DSG-Mechatronic-Failure-Update/page10&

יש תלונות גם לרכב מודל 2008 , תוקן ב 2012 וקיבל הארכת אחריות עד תום ה 10 שנים.

לבעל רכב מודל 2006 היו תמיד בעיות , אבל רק לאחר כ 5 שנים (לפני פחות משנה) התגלתה הוראת יצרן להחליף סנסור מסוים.

 

2006 ? האם מדובר על בעיות גם בDSG6 ?

 

מדאיג.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה תודה.

 

המוח אכן ניראה כמו שחשבתי, בקר עם כמה סולונואידים.

אני מבקש להחזיר לדיון את הטיעון שלי - השגוי ככול הניראה - ממקודם, למה הבקר הזה שבשונה ממעבד רגיל של מחשב או טלפון סלולרי לא מסוגל לפעול כשהוא מאובק משהו?

 

ואנא דיון ענייני, נא לא להגיב באמוציות כאילו שאנחנו - רחמנא ליצלן - דנים בבת משפחה בשר ודם שירדה לעבוד בכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של רכב עם גיר שנושא את השם הלא מחמיא - DSG - אתה כמובן רוצה לשכנע את עצמך שמדובר בנבואות זעם שלא ייתגשמו ויתכן גם שבסופו של דבר אתה תהיה צודק - בעברית קוראים לתופעה הזו דסוננס קוגנטיבי.

 

אני לא מבין למה אתה שוב מתעקש שלא לבצע הבחנה בין 6 ל- 7 הילוכים, ובין תיבות ישנות לחדשות. מה עשה לך היצרן?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"נראה..."

 

אתה חושב שניתן להוסיף את המילה "נראה" לפני כל אמירה, זו תעודת ביטוח לכתוב לאחר מכן כל שקר נלוז?

 

אפשר גם להוסיף את המילה "מוטיבציה" לכל מי שפותח פוסט בפורום(לא לדבר, על זה, שהוא גם אחרי זה צריך להגן על יושרו מפני עדת משמיצים), שמספר על שירות גרוע של חברה מסויימת , כדי לרמוז דברים...זו גם סוג של תעודת ביטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה שוב מתעקש שלא לבצע הבחנה בין 6 ל- 7 הילוכים, ובין תיבות ישנות לחדשות. מה עשה לך היצרן?

הענין הוא שאין באמת מידע רציני, מפורט ומסודר מהיצרן או מהיבואן. כל האבחנות, שאולי הן נכונות, שאתה עושה בין סוגי התיבות או מועד ייצורן, נובעות בעצם מאינפורמציה של חברים בפורום, מכרים, סתם שמועות, בקיצור מקורות שאינם מבוססים דיים בכדי שניתן יהיה להסיק מסקנה רצינית מהם. וכבר למדנו בשירשור הארוך הזה, שיש כאן "שקרנים", "מוטים", "משוחדים", "אוהדים וגם שונאים" אולי גם בעלי מניות בקונצרן, ודאי בעלי מניות באוטו שלהם, וכל אלו כידוע הם בעלי ענין. ומכאן שלהכללה נגדה אתה יוצא יש הגיון משלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה שוב מתעקש שלא לבצע הבחנה בין 6 ל- 7 הילוכים, ובין תיבות ישנות לחדשות. מה עשה לך היצרן?

 

אני מאמין שיצרן לא עשה לו שום דבר.

אבל בוא תנסה להבין שנייה למה הוא התכוון (לדעתי) - אתה מעלה פרסום של הרכב למכירה באתר כמו יד 2 נניח, בנאדם שמחפש רכב ושמע "ניסים ונפלאות" על הDSG יירתע מיד, בנאדם ממוצע לא נכנס לקארספורום וקורא אם יש הבדל בין DSG6/7

זה גם לא יעניין אותו לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת חשבתי על זה ולכן לא הגבתי ביומיים האחרונים, נראה לי שהטענה היחידה של פותח השרשור היא שהגיר התקלקל פעמיים וזה באמת קצת מוגזם גם לדעתי.

מלבד זה אין לו על מה להתלונן להפך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"נראה..."

 

אתה חושב שניתן להוסיף את המילה "נראה" לפני כל אמירה, זו תעודת ביטוח לכתוב לאחר מכן כל שקר נלוז?

 

 

אתה יכול לגשת לבוס שלך ולהגיד לו "נראה לי שאתה שקרן", וזה לא ייחשב כאילו אמרת לו שהוא שקרן. רק אמרת "שנראה לך" שהוא שקרן...

 

נו, באמת.

 

זה שאין לו שום תימוכין לטענות, בטח לא במה שכתבתי, מוכיח את הקלות בה אנשים מסויימים חושבים שהם יכולים להשמיץ באינטרנט, רק כי הם אנונימיים.

למה?!

כי הם לא יעמדו בחוסר הנעימות של לעמוד מול המשמץ ולשאת בתוצאות של הצואה שיוצאת להם מהפה.

 

אז לא ככה.

 

מי שישמיץ אותי בלי בסיס, יקבל את היחס המגיע לו, וזה בוז.

בוז לשקרנים קטנים, חסרי חוליות, שחושבים שהם יכולים להציג אדם כנוכל ומניפולטור, רק כי אין להם את היכולת האינטקלטואלית הבסיסית להבדיל בין עובדות לתיאורים סובייקטיבים (כלומר, נראה לי שפלג טיפש. אבל רק נראה...).

 

 

כוונתי לא הייתה להכשיר את השרץ, רק כאשר מבחינה טכנית, אדם שכותב שנראה לו כך וכך, הרי שמדובר בהערכה שלו ולא בציון עובדתי, ולכן לא ניתן לכנות אותו שקרן משום שעובדתית הוא לא שיקר, אלא לכל היותר שוגה בהערכותיו או משמיץ וכיוצ"ב.

 

ולכתוב למישהו "או שתסתום את הפה" לי בכל אופן זה נשמע "צורם באוזן" או יותר נכון במקרה של פורום "צורב בעין" :wink:.

 

ובכלל נראה לי שהכוונה בהודעה של פלג הייתה לכתוב שיש חוסר אובייקטיביות בזה שאחראי פורום נועל שרשור תוך לקיחת דעת של צד אחד רק שהוא נסחף לכיוונים לא מבוססים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת חשבתי על זה ולכן לא הגבתי ביומיים האחרונים, נראה לי שהטענה היחידה של פותח השרשור היא שהגיר התקלקל פעמיים וזה באמת קצת מוגזם גם לדעתי.

מלבד זה אין לו על מה להתלונן להפך .

 

לא מסכים לחלוטין.

דבר ראשון, הגיר לא סתם התקלקל(יש הבדל גדול מהגירים שרק עושים רעשים), הוא השבית את הרכב שלו, כלומר "תקע" את החבר...פעמים, ואחרי זה לא התנצלו וביקשו סליחה וצער על אי הנעימות שנגרם(לפחות לפי דברי המספר) אלה נתנו את ההרגשה שיגיד תודה שיש לו אחריות, כי, וואי וואי וואי איך היינו "מזיי%$^" אותך אם לא הייתה לך אחריות.(בעיה שירותית נפוצה בארצנו)

דבר שני, בעיית הגירים ידועה(אתם מוזמנים גם לפנות לפורומים בחו"ל, כולל הרחבות אחריות בחו"ל בעקבות זה), לאו דווקא בחומרה הזאת(השבתה), ומשום מה ...אין ריקול!

 

אתם תמיד משמיצים את טויוטה פה על ריקולים(ואני מתעלם כרגע מהברקסים או דברים של בטיחות) אבל תבינו ריקול זה ניסיון של החברה למנוע בעיות אמינות ברכבים שלה, לא להפך. ריקולים נעשים כי החברה חושבת שלרכיב מסויים יש סיכוי שיתקלקל מוקדם ממה שהיה צפוי לו, והיא לא רוצה שזה יקרה ללקוח באמצע הדרך, אלה במסגרת טיפול. חברה כמו VW מחכה בעצם שהלקוח יתקע/ישמע רעשים חריגים ואז היא מוכנה לתקן, ובכסף שהיא חוסכת על הריקול היא מנסה לקנות אחרי זה את פורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה תודה.

 

המוח אכן ניראה כמו שחשבתי, בקר עם כמה סולונואידים.

אני מבקש להחזיר לדיון את הטיעון שלי - השגוי ככול הניראה - ממקודם, למה הבקר הזה שבשונה ממעבד רגיל של מחשב או טלפון סלולרי לא מסוגל לפעול כשהוא מאובק משהו?

 

ואנא דיון ענייני, נא לא להגיב באמוציות כאילו שאנחנו - רחמנא ליצלן - דנים בבת משפחה בשר ודם שירדה לעבוד בכביש.

 

גם אני וגם המצוטט שמובא שם לא חושבים שלא ניתן לשפץ. הוא רק אומר שעד הום הוא לא נתקל במישהו ששיפץ את שסתום הלחץ עצמו כלאמר במקרה הכי גרוע תצטרך להחליף שסתום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4249 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...