Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי פונטו 98 וקניתי סאב וופר 600w עכשיו נותר לי ליקנות מגבר, רציתי לדעת מה סבב המחירים ואם אני קונה מגבר יש שניה כמה יעלה לי כול הכבלים שאני צריך והאם אפשר להתקין לבד או שזה מסובך מידי

פיאט פונטו 98 1300

פורסם

מגבר מונובלוק טוב חדש או משומש יעלה לך באזור 1000 שח

התקנה רצוי מאוד לבצע אצל בעל מקצוע ,העלות משתנה ממתקין אחד לאחר

הערכה שלי היא באזור 400-500 שח

להתקנה עם חיווט מתח 4 גייג' ועם RCA שני ערוצים סידרת פתיחה מבית טוב.

פורסם

ערב טוב,

בסכום שהקצבת אכן יהיה מאוד קשה להגיע למשהו איכותי,

אלא אם תמתח קצת את התקציב לאזור ה800 ש"ח ומעלה

המשך ערב נעים

רפי

פורסם

קודם כל תודה על העזרה, אבל לא אמרתי שהתקציב הוא גם למגבר וגם להתקנה.. התקציב הוא למגבר בלבד ואת ההתקנה אני יעשה רק רציתי לדעת כמה עולים הכבלים של המגבר כי הבנתי שאני לא מקבל אותם יחד עם המגבר שאני יקנה.

פיאט פונטו 98 1300

פורסם

סדרת ה v שקר כל שהוא , היא סדרה סינית (חיקוי של אלפיין), המחיר אולי קורץ , אבל כמו שאמא שלי אומרת - קנית בזול שילמת ביקר

תחסוך קצת ותמצא משהו יותר טוב.

כבלים יעלו בערך 150 שקל.

ותחפש מגבר ארבעה ערוצים ככה תוכל להגביר גם את הרמקולים הקדמיים.

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם

חברה אתם מגזימים ברמה אחרת.

רואים שהבן אדם לא מחפש הרים וגבעות.

תוכל לקנות איזה מגבר חרטא כלשהו כמו הV15 או איזה V12 כזה או אחר. הוא ייעשה בשבילך את העבודה.

 

מה שיותר חשוב זה שאת ההתקנה ייעשה מישהו שמבין קצת מעל הממוצע. זאת על מנת לא לעשות דברים שכדי להחזיר אותם חזרה למצב תקין יעלו הרבה יותר מכל מה שאתה מתכנן להש'יע, ואולי אם תיהיה קצת יותר רציני להשאיר כיוון לשדרוג עתידי

×
×
  • תוכן חדש...