Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר (כניראה) עובר לניוטרל בין הילוך 3 ל-4. פולקסווגן גולף 2.0 2001


lidor578
שימו לב! השרשור הזה בן 4126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

בהמשך לכל מה שרשמתי ישנם 2 דברים שמציקים לי.

 

1.הגיר,אוי הגיר..קורה מספר פעמים שבמהירות 60 קמ"ש הגיר נמצא בהילוך 3 ופתאום הטורים עולים אך המהירות נשארת 60,ואם אני לוחץ גז זה נשמע כמו שהרכב עומד על N ולוחצים על גז.

הלוואי ואני לא אצטרך לשלם כמה אלפים על שיפוץ גיר וזה רק משהו קטן שאפשר לסדר..חיישן מהירות או שמן..

 

2.מאתמול שהחשמלאי החליף לי פיוז שרוף,המנוע רועד מאוד ונישמע כאילו הוא עומד להכבות במהלך עמידה ברמזור.

יש לציין שהטורים יציבים כמו סלע ולא זזים

 

אשמח לתשובות..

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מה שאתה מתאר זה אכן יציאה להילוך סרק שזה בעצם החלקה של ההילוך הרביעי

שאמור להשתלב .

בדרך כלל במקרה כזה מדובר בתקלה מכנית בתיבה שתצריך שיפוץ או החלפה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני כותב לך את זה, אבל אף אחד לא ימכור לך גולף עם 115 אלף ק"מ בחצי מחיר מתחת למחירון אם הכל היה טוב בה.

מה שכן, תנסה ללכת למכון בדיקה שבו בדקת את הרכב אולי הם ייקחו אחריות על הגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני כותב לך את זה, אבל אף אחד לא ימכור לך גולף עם 115 אלף ק"מ בחצי מחיר מתחת למחירון אם הכל היה טוב בה.

מה שכן, תנסה ללכת למכון בדיקה שבו בדקת את הרכב אולי הם ייקחו אחריות על הגיר.

 

לבעל הגולף, אם זה רכב עם נסועה כ"כ נמוכה וקנית אותו במחיר טוב, מה יותר הגיוני מלסדר את הגיר עם שיפוץ איכותי שיתן לך ראש שקט לעוד כמה שנים טובות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, קנית רכב בלי בדיקה, לקחת אותו למוסכניק לפי מה שרשמת, זה טוב ויפה אבל לא מכון בדיקה.

 

ואתה ממשיך לתקן תיקונים "חאפרים" וממשיך לחפש לנסות לתקן דברים עצמאית בזמן שאין לך מושג קלוש מה אתה עושה, אין קשר לתוסף דלק לבין מה שרשמת, וגם אם יש, אם תמשיך ככה אתה תעשה יותר נזק מתועלת.

יש סיכוי שזה גם קשור לגיר.

 

תכניס את הרכב למוסך רון או לכול מסך לבחירתך שמבין ברכבים האלה ותתקן את מה שצריך.

קנית רכב בחצי מחיר, ובלי בדיקה של בנאדם שמבין ברכבים האלה, אני באמת שלא מבין אנשים כמוך :roll: מה ציפית שייקרה? שהרכב יהיה מציאת המאה?! :conf::roll::screwy:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפן המקצועי כבר התייחסו, אני רוצה להתייחס ל- ML שהרים גבה על אי בדיקת הרכב במכון מוסמך.

חשוב שפותח הנושא לא יחשוב שדפקו אותו וזאת מסיבה פשוטה- מכון בדיקה היה חולב ממנו 500 ש"ח,לא בטוח בכלל שהיה מאתר תקלה בגיר וגם אם כן ,היה כותב בטופס הסיכום:החלפה לקויה,בלאי דסקיות,אין אחריות על הגיר (לכל רכב מעל 100,000 ק"מ זה סעיף סטנדרטי)ואז בכל מקרה היה צריך להתייעץ עם בעל מקצוע נוסף.(שאולי בתוספת תשלום של 250-300 ש"ח היה מונע ממנו לקנות את הרכב אבל רק אולי...)

בעל הרכב שמכר ידע (אולי) על התקלה אבל, גם אם נניח שכך הדבר,הוריד מספיק במחיר ולא מכר את הרכב במחירון כך שהסיכוי להוציא משהו כאן לא גבוה.

לגבי המוסכניק, שבדק את הרכב-הוא לא יכל אולי לאתר את התקלה כיוון שלא נסע בכביש מהיר פתוח עם הרכב או לחילופין,אפשר שהגיר התחמם בפתאומיות (ולכן,יתכן כי התיקון אינו נורא כ"כ,אלא יסתכם בהתקנת קולר אבל,לאבחון הטוב ביותר כדאי לפנות למוסך רון/י.ס גירים אוטומטיים צומת סגולה לספי ויניב ואז יוודע גודל התקלה הסופי).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, קניתי לא רכב אחד וגם לא 2 בחיים, ואת האחרון גם אני קניתי בלי מכון בדיקה, אבל זה כי היה לי היסטוריה מלאה במוסך מורשה, בנוסף בדקו אותו 2 מוסכניקים שאני סומך עליהם מאוד, ודוד שלי שהוא בעל מוסך בפני עצמו שהגיע במיוחד מאשקלון כדי לראות את הרכב.

 

כשאתה קונה רכב שכביכול שמור ובמצב טוב, בחצי מהמחירון שלו זה אמור להדליק לך נורה אדומה. ולפחות תיקח לבדיקה במקום מוסמך וטוב (עיין ערך, מוסך רון שמתמחה בVAG, ונחשב לבין האמינים והמומחים) ולא סתם לאיזה מוסך שיעשה על הרכב סיבוב ויחליט שזה תקין.

 

הכוונה שלי הייתה שקנית רכב בחצי מהמחירון שלו, כשהוא כביכול "מציאה", וללא בדיקה נורמלית ונאותה ואחרי זה אתה מתפלא שיש צרות, פתאום תאורה, איתותים, גיר, וכ'ו, אם הוא היה הולך למכון בדיקה או מוסך מתמחה ברכב אין לי ספק שהיו עולים על לפחות חלק מהבעיות.

 

ממש לא התכוונתי שהוא היה חייב ללכת למכון בדיקה, גם אני לא דוגל תמיד בזה כי לרוב חצי ממה שהם רושמים זה כסת"ח, אבל הם עולים על בעיות, לפחות הטובים שבהם, מספיק שהוא היה מבקש המלצה למכון בדיקה טוב באזור מגוריו והיו מפנים אותו בכיף, או כמו שהציעו לו עוד כשהוא שאל אם כדאי לרכוש את הרכב - לפנות למוסך רון, יותר מקצועי ישר ואמין מזה בVAG הוא לא היה מוצא, ואני גם בטוח שרון לא היה לוקח ממנו סכום גדול אם בכלל.

 

עוד מקום מומלץ לבדיקה של הגיר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3608096#post3608096

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 להמלצה על ספי.

 

גש אל חבר הפורום ספי שהינו מומחה לגירים של גולף ובקש ממנו לבצע בדיקה ממוחשבת של הגיר וגם נסיעה.

 

בכול מקרה עלות השיפוץ של הגיר היא בסביבות 4000-6000 שקלים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה פותח שרשורים. מקבל עצות טובות ומתעלם מהם.

בשביל מה אתה שואל, אם אתה עושה מה שאתה רוצה בסוף?

 

קח בשתי ידיים את העצות שקיבלת ופעל לפיהם. אחרת המצב שלך רק יתדרדר (גם מבחינה כלכלית).

 

אגב

מה בדיוק חשבת שתקבל כשקנית רכב ב50% ממחירו?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כ"כ נכון. מכוני בדיקה זה בלוף, לאט לאט אנשים מתחילים להבין את זה, הם טובים בלבדוק מקסימום סובארו DL שנת 87. הם בעצמם מבינים שהם לא מבינים שום דבר ולכן אי אפשר לתבוע אותם כי יש להם סעיפי הגנה על כל חלק באוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שהגולף עושה בעיות זה בגלל שהוא קנה אותה בחצי מחיר ובגלל שהוא לא הלך לבדיקה.

אתם כבר ממש מגזימים.

 

כמעט כל אוטו שני נמכר היום בחצי מהמחירון שלו, גם אני מכרתי את הגולף שלי (ברוך שפתרנו) בכ- 40% פחות מהמחירון.

זה לא איזה אוטו שמחזיק מחיר.

 

ואני בטוח ב 99% שמכון הבדיקה לא היה עולה על שום תקלה (הם עולים על כביש מהיר, ממש לא, אולי סיבוב מסביב למכון), וגם עם כן לא בטוח שהוא היה אומר, כי הוא גם ככה מכוסה על ידי כל הכוכביות שיש לו למטה.

 

לעולם לא עשיתי בדיקה לקנית רכב, וקניתי לא מעט ולא רק עבורי, גם אם זה רכב ב 150 אלף, וגם אם זה רכב ב 15 אלף.

ועד היום לא היה לי שום בעיה.

למעט הגולף שהיתה מיזבלה, ולא בגלל שלא עברה בדיקה.

והיה לו היסטורית טיפולים מהיום הראשון במוסך המרכזי, כולל החלפת נורה ראשית כשצריך, במרכזי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שהגולף עושה בעיות זה בגלל שהוא קנה אותה בחצי מחיר ובגלל שהוא לא הלך לבדיקה.

אתם כבר ממש מגזימים.

 

כמעט כל אוטו שני נמכר היום בחצי מהמחירון שלו, גם אני מכרתי את הגולף שלי (ברוך שפתרנו) בכ- 40% פחות מהמחירון.

זה לא איזה אוטו שמחזיק מחיר.

 

ואני בטוח ב 99% שמכון הבדיקה לא היה עולה על שום תקלה (הם עולים על כביש מהיר, ממש לא, אולי סיבוב מסביב למכון), וגם עם כן לא בטוח שהוא היה אומר, כי הוא גם ככה מכוסה על ידי כל הכוכביות שיש לו למטה.

 

לעולם לא עשיתי בדיקה לקנית רכב, וקניתי לא מעט ולא רק עבורי, גם אם זה רכב ב 150 אלף, וגם אם זה רכב ב 15 אלף.

ועד היום לא היה לי שום בעיה.

למעט הגולף שהיתה מיזבלה, ולא בגלל שלא עברה בדיקה.

והיה לו היסטורית טיפולים מהיום הראשון במוסך המרכזי, כולל החלפת נורה ראשית כשצריך, במרכזי.

על מנת לדייק מעט יותר

יש רכבים שהם מציאות של ממש גם במצב טוב וגם מחיר לפעמים אף זול מארצות הברית ליד שנייה ואלו גם פחות מעבר לשליש המחיר ,אף קרוב לרבע ,יש תאמינו לי רק צריך לדעת לבחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שהגולף עושה בעיות זה בגלל שהוא קנה אותה בחצי מחיר ובגלל שהוא לא הלך לבדיקה.

אתם כבר ממש מגזימים.

 

כמעט כל אוטו שני נמכר היום בחצי מהמחירון שלו, גם אני מכרתי את הגולף שלי (ברוך שפתרנו) בכ- 40% פחות מהמחירון.

זה לא איזה אוטו שמחזיק מחיר.

 

ואני בטוח ב 99% שמכון הבדיקה לא היה עולה על שום תקלה (הם עולים על כביש מהיר, ממש לא, אולי סיבוב מסביב למכון), וגם עם כן לא בטוח שהוא היה אומר, כי הוא גם ככה מכוסה על ידי כל הכוכביות שיש לו למטה.

 

לעולם לא עשיתי בדיקה לקנית רכב, וקניתי לא מעט ולא רק עבורי, גם אם זה רכב ב 150 אלף, וגם אם זה רכב ב 15 אלף.

ועד היום לא היה לי שום בעיה.

למעט הגולף שהיתה מיזבלה, ולא בגלל שלא עברה בדיקה.

והיה לו היסטורית טיפולים מהיום הראשון במוסך המרכזי, כולל החלפת נורה ראשית כשצריך, במרכזי.

 

צודק.

המחירון של הגולף לא מוצדק בכלל ולא שמעתי על אחד שקנה את הרכב במחיר מחירון.

17-20 אל"ש זה המחירים שהם נסחרים בדרך כלל.

 

 

אמרנו לך לעבור רכב אבל לא הקשבת.

תעשה שיפוץ לגיר אצל ספי, תתקין קולר גיר וסע לשלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...