Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לקחתי רכב מסוג פיאט פונטו מודל 2004 elx

118Kק"מ . יד פרטית. למכון בדיקה.

מצ"ב התוצאות. יש לציין שהרכב מבחוץ קיבל מכות בהקף הרכב. מראה סדוקה. מבחינה חיצונית

ראיתי שמורים ממנו. מה שיותר חשוב לי זה תוצאות המכניקה שפורטו.

אני בעיקר חושש לעניין של הגיר. לדברי הבודק הוא שמע רעידות בגיר וציין שאורך חיי הגיר קצוב.

בנוסף, ישנה פגיעה בעלת משמעות נמוכה בשילדה , שמשפיעה מבחינת סחירות לדברי הבודק.

האומנם? האם הגיר הרציף יכול לשבוק לי חיים תוך חודשים ספורים או שלקחת סיכון?

מחירון 20,500. הקונה רוצה עליו 19,000. מה דעתכם עליי לעשות?

fiat.jpg

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

הבדיקה לא משהו ואתה יודע מה התוצאות דווקא די גרועות

ב19 אלף אתה יכול לקנות פונטו ספייס 2005-6 במצב מצויין או לחילופין פיג'ו 206 שנת 2003-4

מה הצרכים העיקריים באוטו? מה חשוב לך?

פורסם

עד כדי כך הבדיקה גרועה? אבל זו גם שאלה של מחיר כי אני רוצה לבלות עם הרכב עוד 3-4 שנים ככה שסיחרות זה פחות מעניין אותי. השאלה אם הוא לא יבלה כל שני וחמישי במוסך. קשה למצוא פונטו ספייס שמורה וב-19 אלף אין סיכוי למצוא 2005 פרטית במצב טוב. כמה עליי להוריד לדעתכם שלא אצא נפסד?

 

תודה

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

בהתחשב בשוק המאוד, אבל מאוד לוהט של הרכב הזה, ובמיוחד הגירסאות האוטומטיות, אני חושב שהוא הוריד לך לא מעט.

 

נסה להוריד עוד 1000-2000 ש"ח, אבל לפני כן גש עם תוצאות הבדיקה למוסך מורשה פיאט ותבדוק מה לעשות כדי לרענן את הרכב.

 

יש לך מה לעשות שם אבל אח"כ תוכל ליהנות מהרכב לזמן רב.

 

אם הרכב מטופל בצורה סדירה, לא רואה סיבה לא לקחת.

פורסם

יש לרכב בעיות קומפרסיה ופגיעת שלדה.

לדעתי המחיר ההוגן שלו צריך להיות יותר קרוב ל-15, אבל זאת רק דעתי ;)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

תקשיב לי תתרחק מהאוטו הזההההההההההה !!!

לי יש פיאט פונטו 2005 דינמיק ספייס אוטומטית ואני הבאתי אותה ב18 אלף עם 100K ק"מ !!

פיאט זה אוטו מאוד מאוד עדין ולפי הבדיקה אתה תצטרך להשקיע עליו יותר ממה שתשלם ..!

אם אתה מתעקש תוריד לו לפחות ל14 גג 15.

לא רוצה לבאס אותך אבל עם כל הפגיעות והנזילות חבל להשקיע כמעט 20 אלף על אוטו כזה ..

פורסם

לא יודעת לגבי הבדיקה, אבל אני יכולה קצת לתרום לך מהנסיון שלי.

קניתי לפני חודש בדיוק דינאמיק 2005, קילומטראז 117 ב-19K מפרטי יד 2 במצב שמור ביותר- טופלה רק במורשה.

קח בחשבון שעם קילומטראז כזה יש לך אוטוטו טיפול טיימינג (120K) בעלות של כ-1000 שח.

פורסם

הצעתי היא שתיגש למוסך עם טופס הבדיקה, שיגידו לך מה כסת"ח ומה דורש תיקון כולל הערכת מחיר לתיקונים. ואז תעשה את החשבון שלך האם כדאי לקנות במחיר המוצע או לא.

גיא

פורסם

יותר מ- 12K אל תיתן על האוטו.

יש לך שם השקעה רבה מידי במיידי, ונראה גם שצפוייה השקעה גדולה יותר בעתיד (מנוע,גיר וכד').

 

לשיקולך.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...