Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיבו היה לי רכב

מיצובישי לנסר שנת 92

 

ויום יומיים לפני שהלך המנוע מילאתי פול טנק

ו..וואלה זה הרבה כסף וקניתי עכשיו אוטו חדש אז השאלה שלי היא האם אפשר באיזה שהיא דרך להעביר את הדלק ?

ניסיתי משאבה כזאת שקניתי בטמבור ב10 שקל אבל הצינורית לא מגיעה...

 

והבנתי שאני צריך להכניס צינור ארוך ולשאוב עם הפה אבל אני מפחד לא באלי לבלוע דלק אני מעדיף קולה :D

פורסם

לא צריך משאבה ולא כלום.

אתה מכניס צינור כמו של מזגן או כמו צינור של גינה של המים וחשוב שיהיה ארוך,

אתה נותן שאיבה קטנה עם הפה והדלק אמור להיכנס לצינור ולהישאב.

רק שיהיה דלי או משהו גדול נפח שיהיה לדלק לאן להישפך.

פורסם

לא צריך לשאב בפה!!

כל חורף אני שואב ככה חבית מים. השיטה :

1. תמצא צינור דק כמו שטיכמוס...

2. תכניס הרבה אבל הרבה צינור למיכל כשפתח הצינור פתוח ליציאת אויר..

3. סתום הרמטית לתנועת אויר את קצה הצינור שבחוץ.

4. כשהצינור עדיין סתום משוך כחצי צינור החוצה (בלי להגביה ) ולתוך דלי.

5. שחרר את הסתימה. הדלק שבצינור בצד החיצון יזל לדלי ויצור וואקום שישאב עוד דלק....

אם לא הולך לך קרא שוב!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
לא צריך לשאב בפה!!

כל חורף אני שואב ככה חבית מים. השיטה :

1. תמצא צינור דק כמו שטיכמוס...

2. תכניס הרבה אבל הרבה צינור למיכל כשפתח הצינור פתוח ליציאת אויר..

3. סתום הרמטית לתנועת אויר את קצה הצינור שבחוץ.

4. כשהצינור עדיין סתום משוך כחצי צינור החוצה (בלי להגביה ) ולתוך דלי.

5. שחרר את הסתימה. הדלק שבצינור בצד החיצון יזל לדלי ויצור וואקום שישאב עוד דלק....

אם לא הולך לך קרא שוב!

 

איך חשבתה על זה? רעיון גאוני :-D

למרות שאצלי במגרש פירוק אני מפעיל את המשאבה שיש באוטו "כשמדובר בהזרקה" ואת הצינור המוביל דלק אני מנתק ומחבר צינור חיצוני.

בקרבורטור אני משתמש לפעמים במשאבה חשמלית.

פורסם
לא צריך לשאב בפה!!

כל חורף אני שואב ככה חבית מים. השיטה :

1. תמצא צינור דק כמו שטיכמוס...

2. תכניס הרבה אבל הרבה צינור למיכל כשפתח הצינור פתוח ליציאת אויר..

3. סתום הרמטית לתנועת אויר את קצה הצינור שבחוץ.

4. כשהצינור עדיין סתום משוך כחצי צינור החוצה (בלי להגביה ) ולתוך דלי.

5. שחרר את הסתימה. הדלק שבצינור בצד החיצון יזל לדלי ויצור וואקום שישאב עוד דלק....

אם לא הולך לך קרא שוב!

 

רגע תן לי להבין

אני לוקח צינור ארוווך

מכניס כמעט את כל הצינור לתוך הפיה של הדלק

אחר כך אני מושך בערך חצי צינור ומכניס קצת אוויר לצינור וסותם אותו עם האצבע

משחרר את האצבע והדלק יוצא ?

×
×
  • תוכן חדש...