Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הקודנית שלי משתגעת מעט.

היא לא נותנת להקיש ומצפצפת.

לאחר 2 ניתוקי מצבר , הנעתי את האוטו.

 

הענין הוא כשהחלפתי בעבר הלא רחוק את משאבת הדלק ,שמתי לב שהממסר שלה לא פעיל.

הכוונה שגם ללא הממסר הרכב מניע.

השאלה איזה עקיפה יכלו לעשות כדי לבטל את הממסר ולמה?

ברגע שאני לא מקיש קוד ומניע ,הקודית מנתקת את משאבת הדלק לאחר מספר שניות.

 

בגדול אני רוצה לנתק אותה בכלל, השאלה אם החוסר של הממסר ישפיע כאן.

יתכן ושמו ממסר במקום אחר יחד עם החיבור של הקודנית.

הקודנית רב בריח.

 

אשמח מאוד לעזרה.

תודה מראש!

1.jpg

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

לקודנית הזו ישנו ממסר מיוחד, שיש לו 5 חוטים שחורים( 4 עבים ו1 דק), ואם יש לך ניתוק של משאבת הדלק, אז על צמת החוטים של משאבת הדלק הממסר הזה מחובר ומבצע ניתוק.

בנוסף ישנו עוד ניתוק לקודנית הזו, חפש את המוח של הקודנית הזו, מעין קופסא שחורה עם הרבה חוטים שכולם שחורים, המוח בעצמו גם מצבע ניתוק לרוב על אותו קו.

כדי לבטל את הניתוק של המוח, את צריך תחילה לבדוק את לאן כל חוט מהשחורים של המוח מתחבר ברכב, אתה צריך למצוא חוט מקורי של הרכב נניח בצבע אדום צהוב, שמתחבר לחוטים השחורים של המוח, ומהמוח חוט שחור שמתחבר לחוט המקורי באותו צבע אדום שחור למשל.

 

* שים לב הצבע אדום צהוב זה רק להמחשה אני לא יודע איזה צבע חוט ואיזה ניתוק עשו לך שם.

 

אם אינך מבין בזה כ"כ, כדאי לך לפנות לחשמלאי לנתק את הקודנית הזו זה עניין של 10דקות.

פורסם

קודם כל תודה על התגובה.

ומה יקרה בגלל חוסר הממסר של המשאבת דלק,יעבוד רגיל פשוט בלי ממסר?

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

השאלה היא אם מדובר בממסר שהוא שייך להתקנה של הקודנית וביצעת בו גישור והחזרת למצב המקורי, או שביטלת ממסר מקורי של הרכב.

 

אם ביטלת את הממסר של התנקנת הקודנית(שייך לקודנית) אז המשאבת דלק מעמיסה על המוח של הקודנית וזה יוצר בעיות של התנעה קשה או שלוקח זמן גדול יותר למשאבת הדלק להיכנס לפעולה.

וכמובן שאם מבטלים את הממסר של הקודנית חובה לבצע גישור חזרה למצב מקורי.

פורסם

הממסר המקורי חסר(לא היה חסר פיזית בתיבת הפיוזים אבל הוא לא פעיל(עקפו אותו).

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

לפני הכל תחזיר אותו למקומו, תרכוש חדש ושיהיה מורכב במקומו, כי בטוח עשו שם כל מיני קומבינות שהמשאבה תעבוד קבוע עם פתיחת סוויץ וכו.

 

עדיף שתפנה לחשמלאי מקצועי, שיחזיר הכל למצב המקורי ויבטל את הקודנית כרצונך או שיתקין לך אחת חדשה מה שאתה רוצה..

×
×
  • תוכן חדש...