Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא צמיגים מה הפרוצדורה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זקוק לצמיג 640/15

שאין בארץ. לרכב אספנות יגואר 1957.

מצאתי בחול ולפני שאני משלם

רציתי לדעת מה נדרש מבחינת משרד התחבורה/אחר

ליבוא 5 צמיגים + 5 פנימיות

צמיגי Dunlop cross ply

תודות

פורסם

לפי הנוהל האחרון של משרד התחבורה ,

ביבוא אישי של צמיגים צריך אישור מעבדה / טכניון

 

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/procedure/Import20_08.pdf

 

ראה סעיף 5.6

 

לכן לדעתי חפש משהו שייבא עבורך את הצמיגים

 

תנסה לפנות ליבואן של דנלופ בארץ אולי הוא יוכל לייבא לך

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ברצוני לעבור בנתב"ג עם רביעיית צמיגים, מסוג הנמכר בארץ אך המידה הדרושה לי אינה מיובאת על ידי היבואן. אני מדגיש שוב, ברצוני להביא את הצמיגים עימי כנוסע ולא לשלוח את הצמיגים בדואר.



 

האם יש למישהו מידע עדכני מה צפוי לי? אם נדרש אישור, איך אני יכול להכין אותו מראש?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
האם יש למישהו מידע עדכני מה צפוי לי?

 

לא צפוי לך משהוא טוב אלא עם כן כולם בשביתה.

חבר הביא 2 צמיגים לאופנוע, החרימו לו במכס את הצמיג עד להבאת אישורים וכד' .. סרט תורכי.

מה נסגר בסוף - לא יודע.

פורסם

אתה לא יכול להכין מראש אישור, כי צריך בדיקת מעבדה בארץ

סוג של מלכוד 22

אתה יכול לקוות שלא יעצרו אותך במכס

ואם כן תנסה להמציא תירוצים מקוריים

פורסם

מצאתי בשרשור ישן הודעה שאולי תסייע לך -

 

"ניתן היום להביא צמיגים לארץ באופן עצמאי

שלח לי רישיון רכב מצולם ותעודת זהוי שלך כי הרכב רשום על שמך ואני יבדוק עבורך מה ניתן לעשות

יחד עם זאת על הצמיגים להיות חדשים בלבד עד 10 חודשים מתאריך יצורם ועם חשבונית קנייה של המוסך

יום טוב

יוסף נעים נייד 0505619050"

 

בהצלחה.

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...