Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשתי פולו יאנג 1.4 2012.

הרכב נמצא אצלי שבוע וחצי, אתמול כחלק מהחלפת נורה התגלה חלק חלוד במנוע הרכב (תמונות מצורפות).

עקב זה שאני לא הכי בקיא במנועים (בכלל לא) אני מעלה לפה תמונה שאני מאמין שרובכם ידעו לזהות את החלק.

הרכב עצמו נוסע בסדר אבל עצם העובדה שקיים חלק חלוד במנוע חדש מחשידה אותי קצת.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/542/photo041012185611.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/706/photo041012185615.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/3/photo041012185620.jpg/

 

מה אפשר לעשות בנידון אם אפשר בכלל?

תודה לעוזרים.

פורסם

מנורה שרופה?

תבדוק שאין איזה בעיה בחשמל של הרכב, כי מנורה צריכה להחזיק הרבה יותר זמן.

 

דבר שני, זה האטם של הסעפת פליטה (מקדימה התאי שריפה (צילינדרים), ומאחורה ההסתעפות שלהם לאגזוז).

לא יודע אם הוא אמור ליהיות חלוד. (העיקר שאוטם).

 

כל מקרה, זה מנוע אחד לאחד (גם על שלי יש סמל של VW) כמו בפאביה החדשה שלי, כרגע היא לא בבית, שתחזור אני יבדוק מה המצב אצלי.

(אגב מנוע מצויין, לא צריך יותר ממנו לדעתי, אתמול נהגתי איתה מחוץ לעיר והוא מספק, ואני רגיל למנוע 2.2L אמריקאי שברבע גז הוא מגיע ל130 בלי בעיה, לדעתי הוא חזק יחסית למנועי 1.4L של חברות אחרות).

פורסם

פותח השרשור, תתחדש על האוטו.מאחל לך שתהנה ממנו, סע בדרכים טובות.

 

אצלי באוטו זה היה בדיוק אותו הדבר, כשהאוטו היה חדש, חשבתי שזה נראה כמו חלודה. למעשה זה יותר נראה לי כמו ציפוי או משהו. גם היום המצב בדיוק ככה.

 

לדעתי אין שום בעיה, כפי שכבר אמרו לך בשרשור.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אחלה חבר'ה תודה על התשובות המהירות

והנורה לא נשרפה פשוט החלפתי את הנורות לחזקות יותר (משום מה היה נראה לי אור עמום :roll: )

פורסם

אם החלפת את הנורות לכאלו בהספק יותר גבוהה מעבר לעניין החוקיות והתקן שהן לא תואמות לארץ אתה מסכן את הפנס שלך עקב פליטה גבוהה של חום מהנורה.

×
×
  • תוכן חדש...