Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קוואליר 95', דופקת ברמזורים ועצירות ממושכות.


nir100
שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני שם לב בזמן האחרון, שהקוואליר נותנת מכות ברמזורים.

משמע, באופן לא תדיר, מרגישים מכות משונות מהמנוע.

 

כאשר המזגן פועל (AC), הדפיקות הרבה יותר חזקות, וכאשר לוחצים חצי-ברקס לדוגמא, הרכב נותן דפיקה ומושך קצת.

(זה כאשר הוא נכנס ויוצא, אבל זה לא היה פעם בעוצמה כזו).

 

לדעתי הבעיה היא לא בגיר.

הותקן גיר חדש לפני פחות מ100KKM.

באופן כללי הוא עובד מצויין! טפו טפו טפו.

 

 

אני מהמר שיכול ליהיות בעיה או באינג'קטורים, או בפלאגים.

(יש ריח חלש מאוד של דלק לפעמים, לא בדקתי הזעה).

(טיפול הבא אני אחליף פלאגים, הרבה זמן לא החלפתי, המקוריים של ACDELCO מחזיקים הרבה, כרגע הם בני 25-35KKM, אם אני לא טועה רשום שהם מחזיקים גם 50KKM).

 

 

מה אתם חושבים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, הטורים בסרק יציבים ונמוכים כמו בעבר, אין לי שעון סלד, אבל לפי שמיעה אני יודע.

(גם הרכב כמו פעם, שאני מגיע לדוגמא לרמזור עם שיפוע, אני עוזב הברקס והרכב לא זז, אלה עד שיש מכה מהמנוע או מהמזגן שנכנס ויוצא).

 

כמה צריך לעלות פילטר דלק?

יש לי זמן השבוע, אולי אני אחליף לבד אפילו. (השאלה מה לעשות עם הדלק?)

 

 

עוד דבר שיכול להעיד על פילטר סתום.

בחודשים האחרונים, אחי חזר פעמיים עם מנורה דולקת, הוא קיבל על זה צעקות ממני.

אני באופן כללי מתדלק כל פעם שנשאר רבע טנק אחרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר דלק אף פעם לא מזיק להחליף .

תבדוק שאין לך קרע קטן בצינור השרשורי מהפילטר האוויר לסעפת (בדוק בעיקר היכן שיש את הבנדים הגדולים).

 

בלי קשר לתקלה, במידה ולעיתים אתה מריח דלק בתא הנוסעים, בד"כ זה מהמזרקים.

תזמין מאיביי $38 לאחד לעומת 600 ש"ח פה בארץ.

 

בהצלחה

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלעת בול.

 

אכן יש כמה קרעים קטנים בצינור השרשורי מהפילטר אוויר.

זמנית עטפתי טוב בנייר כסף ואזיקונים (כבר חודש ככה), אם אני לא טועה הדפיקות התחילו לפני זה.

אבא שלי אמר לי שקשה מאוד להשיג צינור כזה, וגם בפעם האחרונה שהוא בדק (לפני כמה שנים), לא היה בחנויות חלפים בב"ש.

למה זה גורם אבל?

(יתכן שנכנס לכלוך לסעפת יניקה? אם כן מה עושים?)

 

את המזרקים לא בדקתי.

החלפתי לפני הטסט שהיה במאי, מצת אחד שהזיע.

לא בדקתי בזמן האחרון את המזרקים כי אין ריח חזק של דלק.

מחר אני יבדוק אם הם מזיעים. (מה שבטוח שבפעם הבאה אני אחליף לבד ולא במוסך.)

 

תודה בכל אופן!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביציאת הפילטר אוויר קיים חיישן זרימת אוויר.

המידע מהחיישן מועבר למחשב ובהתאם נעשה החישוב ליחס הפתיחה לדלק למזרקים.

ברגע שיש קרע, נכנס אוויר שעוקף החיישן והתערובת אינה נכונה והמנוע יורד בטורים. מייד המחשב "משחק"

עם מנוע הצעדים למניעת כיבוי והטורים עולים ושוב תיקון כך חוזר חלילה .

כלומר בסרק הטורים משחקים מעלה מטה .

הדפיקות גם נובעות מכך שהפתח נפתח ונסגר לסירוגין עקב תנועת המנוע קדימה ואחורה שהטורים עולים ויורדים.

 

בארץ צינור האוויר עולה כ 500 ש"ח .

באיביי זה באזור ה $30 אבל יש את המשלוח היקר :

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=24574643&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_fcid=100&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&gbr=1

ברוקאוטו לדעתי עם משלוח יהיה באזור ה $80 אבל הבעיה האם פדקס ירצו לגזור עליך קופון ...

https://www.rockauto.com/catalog/x,carcode,1038271,parttype,6344

 

בקיצור, אין לך ברירה, אתה חייב להחליף.

 

יום טוב

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, עכשיו הבנתי מה הבעיה.

אני יבדוק אופציה מקומבנת של משלוח זול (מאיביי לארהב, ומארהב לישראל באוניה כנראה, החסרון זה הזמן הארוך, הרווח זה לפעמים חצי מעלות משלוח סטנדרטית, וגם יש סיכוי שידלגו על המכס, למה חברות משלוח אקספרס לא יודעות מזה לעבור באדום).

 

אם אני ימשוך קצת ויחליף עוד כמה חודשים, זה לא יעשה נזק נכון?

(עטפתי את הסדקים בנייר כסף, שהסיכוי של כניסת לכלוך יקטן).

 

יותר מאוחר בשביל הכיף אני ינשוף על זה עשן, נראה כמה זה קריטי (כמה חזק זה מושך אוויר).

 

יש סיכוי שהתקנת פילטר פתוח עם צנרת שתעבור דרך החיישן, תקטין עלויות?

אני לא מחפש שיפורים, חבל להשקיע ולו שקל אחד ברכב הזה על שיפורים.

 

תודה רבה, אני העדכן שהבעיה תיפתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני ימשוך קצת ויחליף עוד כמה חודשים, זה לא יעשה נזק נכון?

(עטפתי את הסדקים בנייר כסף, שהסיכוי של כניסת לכלוך יקטן).

 

יותר מאוחר בשביל הכיף אני ינשוף על זה עשן, נראה כמה זה קריטי (כמה חזק זה מושך אוויר).

 

יש סיכוי שהתקנת פילטר פתוח עם צנרת שתעבור דרך החיישן, תקטין עלויות?

אני לא מחפש שיפורים, חבל להשקיע ולו שקל אחד ברכב הזה על שיפורים.

 

תודה רבה, אני העדכן שהבעיה תיפתר.

הסכנה הגדולה, חדירת אבק/חול שישרוט את הצילנדרים. אבל זה יותר בעייתי ברכב שטח ופחות בפרייבט.

אם הרכב אוטומטי, אז עדיף לא לדחות יותר מידיי זמן את הנושא, זה מעמיס מעט על הטורק.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח שזאת הבעיה, תרסס עם תרסיס ניקוי קרבורטורים ותראה איך הטורים קופצים.

 

בהצלחה

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טפו טפו טפו.

באופן כללי הגירים של האמריקאיות חזקים מאוד! (בייחוד של הישנות).

(ובשלי יש גיר בן 60KKM, בגלל שפעם הלכה משאבה בגיר הקודם, ובתמימות נכנסו למורשה יצרן, שגזר עלינו וואחד קופון, מאחל לו שהכסף ילך לתרופות ומזונות.

בקיצור, הוא שכנע את אבא שלי להכניס בה גיר חדש, ואכן 8K הלכו לפח, ועם כל השם הגדול של UMI, הוא לא כיוון אותו, יצא שכמה ימים הגיר משך כל הילוך עד שהמנוע צרח מכאבים, ואז השכלנו והלכנו למוסך שמבין עניין, כמה דקות והרכב כמו חדש.)

 

היה לי ניסיון רע עם הטורק ב406 שפשוט מת (יום אחד חזרתי מהעבודה מאוחר בלילה, מחנה, אני יורד מהרכב ורואה שביל שמן באורך 10 מטר ככה, מה שקרה שהיה סדק איפשהו, הגענו למסקנה שמעיפים אותה ומביאים פאביה חדשה), היה כואב לשמוע אותה גוססת אחרי שזה שקנה ממני העלה אותה לגרר.

 

אני יטפל בהקדם.

 

אולי כדאי שעד שאני אטפל בזה, אני יעביר לניוטרל ברמזורים?

(חוקי או לא זה לא העניין כרגע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

במקום לפתוח אשכול חדש.

 

היום פטרתי את הבעיה של הרעידות והדפיקות בעצירות.

(במיוחד בגלל שיום שישי, רדפתי אחרי אחד שחשדתי ששפשף לי את הרכב, הייתי בתוך הרכב עם מנוע כבוי, שמעתי מכה קטנה, אז רדפתי בערך 1KM אחרי איזה אחד, עצרתי אותו, היה לי ספק (הרכב שלי קצת שרוט) אז שחררתי אותו. במהלך הנסיעה עד שהגעתי אליו, קצת קרעתי את הרכב, ואז אחרי עצירה הרגשתי כאילו המנוע משתעל.)

 

בקיצור, היום הרכב עבר טיפול תקופתי, החלפתי פלאגים, פילטר: שמן, דלק, אוויר, והוספתי קצת שמן גיר שהיה חסר. (כתבתי בגוף ראשון, אבל זה היה במוסך).

במהלך הטיפול המכונאי הוציא את הפלאגים, והפלאג הראשון (מימין), היה סדוק בחלק הלבן הזה, כנראה שזה גרם לרעידות, ופילטר דלק לדעתי היה לא רע, אבל המנהל אמר להחליף (מה שכן הוא כבר הרבה זמן על הרכב).

אני שם ברכב רק פלאגים ופ.שמן של ACDELCO, גם הפלאג שהיה סדוק היה של ACDELCO (אבל הוא סחב הרבה ק"מ (בערך 60KKM אני חושב).

 

נכון לעכשיו, טפו טפו טפו, נסעתי מאז הטיפול כ50KM, הרכב כמו חדש, באחד הרמזורים חשבתי שהמנוע היה כבוי מרוב שהוא היה שקט.

 

 

אני לא מרוצה מהמצב של הפלאגים, אבל בכל זאת, מנוע אמריקאי, זה מה יש.

היה להם קצת פיח והם נראו לא משהו בעיני. (לעומת ה406 שהייתה לי, שב230KKM מנוע לא נפתח בחיים, פלאגים שפעלו בערך 50KKM, היו נקיים כמעט כמו חדשים!

 

 

לגבי הצינור אוויר שדנו עליו פה, לדעתי הקומבינה ה"זמנית" שעשיתי (נייר כסף אזיקונים ובנד), מחזיק טוב, כי הפילטר אוויר הישן היה מלוכלך באופן נורמאלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...