Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי רוצה לדעת איפה יש מקומות זולים לקנות את הסאבים האלה:

304F או 304C אני לא יודע מה כל כך ההבדל בינהם אני רק יודע שאת הסאב אני רוצה עם תיבה?

ויש את הסאב 800 וואט של פיוניר הדגם שלו נראה לי זה 305C שגם אותו אני רוצה עם תיבה?

בבקשה תעזרו לי למצוא מקום זול?

תודה לכולם.

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

שלום

 

המחיר הכי זול שראיתי ל305C הוא 650 שקל כולל תיבה מקורית וגדולה של פיוניר לא התיבות הסטנדרטיות שמוכרים בד"כ

אתה יכול למצוא במחיר כזה גם באתרים שונים אבל אל תשכח שצריך להוסיף סביבות ה50 שקל משלוח

בכל מקרה החנות שאני מדבר עליה נמצאת באזור הצפון (מי יודע אולי אני וקודמי מדברים על אותה החנות).

אלו פלוס מינוס המחירים ל305C כולל תיבה!

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

אתה סגור על זה שפיונירים מיצרים תיבות ?

או שזה מה שהמוכר אמר לך?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא יודע אם הם מייצרים תיבות אבל יש להם תיבטת באתר.. אולי זה אומר משהו.

בכל מקרה בארץ כן יש תיבות איכותיות בשביל 305C ומתאמות במיוחד בשבילו. אני אישית בדקתי. מכוונת ל37HZ

באה אם רשת אורגינלית. הכוכב היפה הזה.

פורסם

אני מצטער על הזילזול באמת, אך זה נבע מבורות אישית שלא נתקלתי בתיבה שנמכרה איתו שבאמת היתה קשורה לנתונים שלו..

מודה באשמה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כן אני סגור על זה שישנם תיבות אוניברסליות ומתאימות לפי גדלים באינצ'ים

וישנם תיבות מותאמות אישית לכל חברה וסוגיה .

ולגבי פיוניר ראיתי כבר את התיבה המותאמת ל305 .

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

כשאתם אומרים מותאמת, אתם כמובן מדברים על נפח פנימי ועל הפורט שיש לו קשר למציאות מבחינת קוטרXאורך נכון?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כן אחי ולפי מה שאני יודע אפשר לנצל את הסאב עם תיבה מתאימה כזו בעוד 30 אחוז

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם
כן אחי ולפי מה שאני יודע אפשר לנצל את הסאב עם תיבה מתאימה כזו בעוד 30 אחוז
שוב פעם אנשי המעבדה מדברים.......

מאיפה אתה יודע את הנתונים האלה אם אפשר לשאול (אולי יש לך מעבדה סודית אז אתה לא רוצה להגיד...)

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תאמת גם אני לא הבנתי

מה ההבדל בין תיבה מתאימה כזו

לבין תיבה מתאימה שאני מכין?

אם הנתונים אותם נתונים, התוצאה תהייה דומה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מאמין אפילו שהתוצאה שלך תהיה יותר טובה כי תמיד מה שתעשה בשביל עצמך יהיה יותר טוב מייצור סדרתי ברמה הזו.

חוץ מזה גם שיש לך את האפשרות לכוון את התיבה לתדר שאת בוחר

אצלי היא מכוונת ל32HZ והם מדוייקים עד כדי שאני צריך לפעמים לפתוח את הבגאז' כדי להראות לאנשים שמדובר בתיבה PORTED

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

neo , את זה כמובן אני יודע, רציתי לשמוע את ההסבר של הבחור שטען אחרת

בכל אופן גם אני כיוונתי את התיבות של הפיונירים שלי ל32, אך לווא דווקא בשביל דיוק

ה305 "דיי" משתוללים בתדר הזה.. וככה פחות או יותר רציתי שזה יישמע.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...