Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כולם פה, גם אני חולה הגה.. כרגע ההגה הוא של פיאט אונו 93 ידנית.

רכב מהנה וכיפי, עד שאתה עובר לשני ואז אתה נזכר שהוא רק 1000 סמ״ק..

אני חייל שמשרת יומיות ועובד בערבים, הפיאט כרגע היא ההוצאה העיקרית שלי.

 

עקב היותי אדם אופטימי חשבתי שמתישהו אני אשדרג את הפיאט לרכב קצת יותר מפולפל ואני לא מצליח לראות איך זה אפשרי..

 

או בקיצור, איך מאכילים את החיידק המוטורי שחי אצלך, שכל מה שיש לך זה אונו 45 ומחסור בהרצלים ?!

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מספיק רכבים ספורטיביים שאפשר לקנות ועולים לא מעבר ל-20 אלף ש"ח.

התחזוקה לא זולה, מצד שני אפשר לוותר על הביטוח המקיף ואז זה מתקזז.

 

עם הזמן תמיד, כשתגדל והכיס יאפשר זאת, תוכל תמיד לשדרג למשהו עדיף.

קח בחשבון שהקניה הראשונית של הרכב זה רק חלק מההוצאה הכוללת.

פורסם

קונים ציוד גלישת רוח /קייט והולכים לים... בלי ביטוח, טיפולים, תקלות(אם אתה לא שובר את הציוד:lol:)

וגם עושה כושר על הדרך.

 

תחביב מוטורי תעשה כשתבקר בחו"ל

פורסם

בפירוש לא תחביב לעשירים בלבד. נכון, קשה מאוד להיות עני וליהנות ממוטוריקה, אבל קשה מאוד להיות עני וליהנות במקביל מהרבה דברים... בכל מקרה, כמעט בכל תקציב לרכישת רכב ניתן לקנות רכב מהנה במקום רכב משעמם, וכן למצוא רכב שעלויות האחזקה שלו לא גבוהות משמעותית משל רכב רגיל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה תחביב יקר ובישראל הוא יקר מאוד.

בנוסף אין בישראל אפשרות למצות את התחביב בלי לעבור על החוק (לעומת חבר שלי שלקח את ה-350Z שלו לימי מסלול בארה"ב במחירים מאוד סבירים).

יש בשוק בארץ כמה מכוניות ממש מהנות לנהיגה, אבל לא הייתי נכנס לחפש אחת כזאת בלי לפחות 20-30 בכיס ועוד מוכנות להוציא 5 ויותר על "יישור קו". יש גם כמה מכוניות פושרות יותר, אבל עדיין הרבה מעל הממוצע ומעט פרקטיות יותר ועוד כמה מכוניות "מעניינות" אחרות. אבל איך שלא תהפוך את זה - מדובר בסיפור יקר יותר ממכונית "סטנדרטית".

(רוני - אתה צודק חלקית וזה רק במקרים של רכב לרווק או רכב שני/שלישי למשפחה. ל-OP זה יהיה יקר יותר ולרוב האוכלוסיה לא פרקטי בכלל - פעם אחרונה שבדקתי אי אפשר לשים שני ילדים ב-MX5 אלא אם אחד מהם נוהג או שהם מבלים את הנסיעה בתא המטען).

אם אין לך הורים עשירים או מקצוע/עסק מכניס ביד, תנצל את השנים הקרובות ואת התקציב להכין את הקרקע לעתיד (לרכוש מקצוע או לבנות עסק) ואם החיידק המוטורי בוער בך, עשה כמו שהמליצו כאן וסע לגיחות מוטוריות באירופה (קורסים וימי מסלול).

פורסם

סליחה אבל לפני שהייתה לי מיאטה הייתה לי רנו קליאו ספורט, שבקלות אפשר להכניס לתוכה משפחה קטנה (ופותח השרשור בכלל לא דיבר על רכב למשפחה). יש עוד מספיק מכוניות מהנות בתקציבים לא מופרכים שאפשר גם ליהנות איתן על הכביש וגם להגיע איתן לימי מסלול אם וכאשר יהיו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דיברתי על משפחה באספקט הרחב יותר של הדיון.

בדקתי קליאו ספורט, מכונית שנורא חשקתי בה שהייתי צעיר יותר והיום אני יכול להרשות לעצמי בקלות כמשומשת במצב טוב - לא הכי נוח עם ילד אחד וממש לא נוח ברגע שיש שני ילדים. הביטוח יקר יותר, הדלק, התחזוקה.

מאוד רוצה MX5 (האמת לא ממש, אבל אשתי מאוד רוצה), אבל בדקתי - אני אולי יכול להרשות לעצמי לקנות אחת, אבל עלות התחזוקה גבוהה משמעותית מרוב "הרכב שני במשפחה" המקובלים.

 

מה לעשות - זה יקר יותר. לעיתים מאוד.

פורסם
בפירוש לא תחביב לעשירים בלבד. נכון, קשה מאוד להיות עני וליהנות ממוטוריקה, אבל קשה מאוד להיות עני וליהנות במקביל מהרבה דברים... בכל מקרה, כמעט בכל תקציב לרכישת רכב ניתן לקנות רכב מהנה במקום רכב משעמם, וכן למצוא רכב שעלויות האחזקה שלו לא גבוהות משמעותית משל רכב רגיל.

 

 

אין לי ספק שלא יכולתי למצוא משהו יותר טוב ב3k , יותר מאונו 93 בעלת 108 אלף בקילומטראז, אפילו אם הייתי מכפיל את הסכום קנייה לשש אלף.

אני בכיף אשמע את הרעיונות שלך לרכב תקציב שיהיה גם מהנה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ממתינים לשלב של אחרי היומיות בצבא.

+1

לדעתי כדאי לך להישאר עם האונו, אחרי שתשתחרר ותתחיל לעבוד ולהרויח קצת יותר תוכל להרשות לעצמך משהו מהנה יותר בלי פחד מחובות כלכליים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
דיברתי על משפחה באספקט הרחב יותר של הדיון.

בדקתי קליאו ספורט, מכונית שנורא חשקתי בה שהייתי צעיר יותר והיום אני יכול להרשות לעצמי בקלות כמשומשת במצב טוב - לא הכי נוח עם ילד אחד וממש לא נוח ברגע שיש שני ילדים. הביטוח יקר יותר, הדלק, התחזוקה.

מאוד רוצה MX5 (האמת לא ממש, אבל אשתי מאוד רוצה), אבל בדקתי - אני אולי יכול להרשות לעצמי לקנות אחת, אבל עלות התחזוקה גבוהה משמעותית מרוב "הרכב שני במשפחה" המקובלים.

 

מה לעשות - זה יקר יותר. לעיתים מאוד.

 

נכון, לקליאו ספורט יש 3 דלתות וזה פחות נוח עם ילד אחד וכמעט בלתי אפשרי עם שניים, אבל צריך להתחיל ממשהו. אם יש לך משפחה אתה תמיד יכול להחזיק רכב פרטי או ליסינג אחד בשביל האישה ורכב ספורטיבי בשביל עצמך. אני מכיר לא מעט בעלי משפחות עם מיאטה כרכב שני והם מסתדרים מצוין.

הביטוח והדלק בוודאי לא יקרים יותר משמעותית בהרבה מקרים (קליאו ספורט עושה 1:11 בקלות והביטוח נורמלי לגמרי). תחזוקה קצת יותר יקרה, אבל מדובר ב-2000-3000 שקלים אקסטרה בשנה. מחיר קטן לשלם בשביל רכב ספורטיבי מהנה, למי שזה חשוב לו. גם מיאטה, אגב, עולה כולה כמה אלפים בודדים אקסטרה בשנה מול רכב משפחתי מקביל. אתה יכול לבדוק את העלויות שלי (פתחתי בעבר שרשור "3 שנים עם מיאטה") ולראות שהם לא היסטריים, על אחת כמה וכמה אם היא רכב שני.

 

אין לי ספק שלא יכולתי למצוא משהו יותר טוב ב3k , יותר מאונו 93 בעלת 108 אלף בקילומטראז, אפילו אם הייתי מכפיל את הסכום קנייה לשש אלף.

אני בכיף אשמע את הרעיונות שלך לרכב תקציב שיהיה גם מהנה.

 

אתה לא יכול למצוא משהו יותר טוב בסכום הזה. אני לא מדבר על סכומים של אלפים בודדים. אני מדבר על תקופה שבה אתה תעבוד ותרוויח כסף ותוכל לקנות לעצמך רכב ב-30-40 אלף שקלים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...