Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז, השאלה כמו בכותרת:

מה הדרך הכי טובה לפתח אפליקציות לios כשאני עובד על חלונות?

 

מצאתי המון שיטות שונות, חלק בתשלום וחלק לא, ודיי הלכתי לאיבוד.

אין לי שום ניסיון בפיתוח לios אלא רק לאנדרואיד.

 

בינתיים אני מחפש סביבה מתאימה (וחינמית), אחריי זה מדריכים מתאימים.

אז על מה אתם ממליצים?

פורסם

אני יענה לך בפשטות ב3 אותיות - אין.

 

גם כל הקומבינות שעוקפות - בסוף היום יחייבו מק ועבודה עם APIים חצי אפויים.

XCODE היא אחד הIDEים הכי טובים בשוק (לדעתי האישית? הכי טוב , בגירסאות האחרונות הוא כבר עוקף את VS).

 

האלטרנטיבה היחידה שעוד איכשהו קיימת היא דרך הכלים של אדובי - שמוציאה תוצאה לא טובה (לדעתי) ועדיין - מחייבת מק בסוף היום כדי להריץ , לבדוק , ולהגיש.

 

ליביו (מפתח IOS למחייתי)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הייתי מעדיף לפתח על mac כמובן, אבל אין אחד ברשותי ואני לא מתכוון לבזבז כמה אלפי שקלים כרגע..

האופציה שהעלת נראית מעניינת, גם האופציה של שימוש בvw, אני אברר לגביהן.

פורסם

מתעלק על השירשור - מה הדרך הכי טובה ללמוד לפתח על מאק?

 

בהנחה ואני תוכניתן ג'אווה ו web עם ניסיון רב.

 

יש ספר/מדריך אינטרנטי מומלץ?

מגאן 265

פורסם
הייתי מעדיף לפתח על mac כמובן, אבל אין אחד ברשותי ואני לא מתכוון לבזבז כמה אלפי שקלים כרגע..

האופציה שהעלת נראית מעניינת, גם האופציה של שימוש בvw, אני אברר לגביהן.

 

אתה לא חייב אלפי שקלים, אתה יכול לקנות מקמיני יד שנייה במחיר מעולה (1500-1600~) וזה שווה כל שקל (מניסיון אני אומר).

 

מתעלק על השירשור - מה הדרך הכי טובה ללמוד לפתח על מאק?

 

בהנחה ואני תוכניתן ג'אווה ו web עם ניסיון רב.

 

יש ספר/מדריך אינטרנטי מומלץ?

 

מה הכוונה לפתח על מאק? בסביבת Xcode? לפתח לMacOS או לiOS?

 

בכל אופן,חיפוש בגוגל איך עושים אפליקציית Hello World לאייפון,ומשם לדוקיומנטציה של אפל ופורומים של stackoverflow ואתה מסודר.

אתה מוזמן להסתכל פה .

פורסם
אתה לא חייב אלפי שקלים, אתה יכול לקנות מקמיני יד שנייה במחיר מעולה (1500-1600~) וזה שווה כל שקל (מניסיון אני אומר).

 

 

 

מה הכוונה לפתח על מאק? בסביבת Xcode? לפתח לMacOS או לiOS?

 

בכל אופן,חיפוש בגוגל איך עושים אפליקציית Hello World לאייפון,ומשם לדוקיומנטציה של אפל ופורומים של stackoverflow ואתה מסודר.

אתה מוזמן להסתכל פה .

 

לפתח ל ios בסביבת xcode.

 

לחפש בגוגל אני יודע, השאלה אם יש ספציפית מדריכים שנותנים התחלה יותר פשוטה גם על השפה וגם על הסביבה.

מגאן 265

פורסם

קח בחשבון ש(לפחות לפי שנים קודמות שאני ראיתי את ההרצאות בזמנו) זה קורס של סוף תואר ראשון שמצפה שתדע לתכנת , תבין oop וכל מני Design patterns.

זה לא קורס שמיועד למתחילים שלא יודעים לפתח.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
קח בחשבון ש(לפחות לפי שנים קודמות שאני ראיתי את ההרצאות בזמנו) זה קורס של סוף תואר ראשון שמצפה שתדע לתכנת , תבין oop וכל מני Design patterns.

זה לא קורס שמיועד למתחילים שלא יודעים לפתח.

 

ליביו

 

7 שנות תיכנות בjava ושני תארים זה מספיק? :-P

מגאן 265

×
×
  • תוכן חדש...