Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכב מסוג הונדה אקורד 2008 +המלצות לאיזה סוג שמן אני צריך

ומי פתוח היום עד מאוחר??

 

נ.ב ממה יכול להיות נזילת שמן?והאם זאת הסיבה היחידה שההגה לא זז.(אתמול היה קשה אך היום כבר אי אפשר לנהוג ברכב)

פורסם

יש לאקורדים "מחלה" עם הצינור שמן הגה,בדוק שהוא לא קרוע/נוזל.

 

בעיקרון? אם יש נזילה ואתה רק רוצה להגיע הביתה תקנה כל נוזל הגה,כי כשתחליף צינור - תבקש לרוקן את כל השמן הישן ולשים מקורי של הונדה.

פורסם

אכן אלה המחירים,יהיה רעש ברגע שתסע בלי שמן... לא רק רעש אלא מין ויברציה עדינה בכל סיבוב של ההגה.

 

למרות שמישהו בעבר סיפר לי,שהוא קנה צינור שמן הגה תואם לאקורד ב860 ש"ח צינור כזה בחנות חלפים בתל אביב.

 

לא יכול להגיד לך אם אמת / ואיכן קנה כי אני פשוט לא זוכר מי סיפר לי :lol:

פורסם
אכן אלה המחירים,יהיה רעש ברגע שתסע בלי שמן... לא רק רעש אלא מין ויברציה עדינה בכל סיבוב של ההגה.

 

למרות שמישהו בעבר סיפר לי,שהוא קנה צינור שמן הגה תואם לאקורד ב860 ש"ח צינור כזה בחנות חלפים בתל אביב.

 

לא יכול להגיד לך אם אמת / ואיכן קנה כי אני פשוט לא זוכר מי סיפר לי :lol:

אוקיי,תודה רבה אני ממשיך לחפש צינור כזה,אם יש למישהו מושג מאיפה ניתן להשיג כזה, אני יודה לו

פורסם
אוקיי,תודה רבה אני ממשיך לחפש צינור כזה,אם יש למישהו מושג מאיפה ניתן להשיג כזה, אני יודה לו

 

נ.ב נסה לברר האם ניתן לשפץ את הצינור.

 

בטוח אתה מכיר כמה בעלי מקצוע מוכשרים באיזור באופן אישי...

×
×
  • תוכן חדש...