Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה לפני כחצי שנה במסגרת שוק העתיק של מועדון החמש קניתי את הסמל אודי הזה במחיר מופרך של חמש שקל בלבד

סמל היה במצב לא טוב בכלל ולכן ניסיתי לנקות אותו עם כל הצרכים הקיימים כמו מגבונים סמרטוטים פוליש חומרי ניקוי לא עזרו .

עד שטבלתי אותו במים חמים עם חומץ בישול רגיל שבעצם המיס את הלכלוך כל התהליך הזה לקח בערך שעה וחצי והרי התוצאות לפניכם מה אתם אומרים?

תמונה 007.jpg

תמונה 010.jpg

תמונה 008.jpg

תמונה 009.jpg

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממש חדש כל הכבוד! זה מתכת או פלסטיק?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עשית את עסקת חייך :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הסמל עשוי מפלסטיק אבל אני מאמין שהתהליך הזה של החומץ יכול לעזור גם למתכת ולניקלים אחרים

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שימחת אותי:-) חשבתי שלפלסטיק עם ציפוי ניקל אין תקווה

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שמח ששימחתי

אשמח עם אתה עושה את התהליך הזה של הניקוי לעלות לפה תמונות של לפני ואחרי בשביל לראות תוצאות

תודה ........

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

שאלת השאלות היא - האם מטבע חמשת השקלים עימו שילמת בעבור האמבלום של האאודי שלך היה נקי באותה מידה?



 

זאת השאלה!

 

:-P

 

תודה רבה אפרופו - אני בטוח שאפשר לנקות בצורה שכזו הרבה מאוד דברים אחרים.

 

עריכה - ועכשיו לשאלה האמיתית - מה היחס בין כמות החומץ לכמות המים בתערובת?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מאמין שמטלית טבולה בחומץ תעשה את העבודה. לעבור על פני השטח כמה פעמים, כדי שהלכלוך יתרכך.

כמובן רצוי לסחוט אותה לפני השימוש כדי שלא תטפטף לכל הכיוונים.

פורסם

היחס בין המים לכמות חומץ

אני השתמשתי ברבע עד חצי כוס של חומץ עם קומקום וחצי של מים חמים .תלוי ברמה של הלכלוך על הסמל וגודלו .

עם הסמל נמצא כבר על הרכב אני מאמין שסמרטוט טבול בחומץ באמת יעשה את העבודה אבל אבל שיפשופים קלים שלא יעשה נזק .

השבוע אני יוציא את האוסף של הסמלים אני יעבור אחד אחד ויעלה תוצאות.

יום טוב

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

אני בדרך כלל משתמש בחומץ וסקוץ' עדין בכדי לנקות את שמשת הרכב מלכלוך קשה שלא יורד בשטיפה - כל מיני חרקים ומשקעים.



 

אבל אף פעם לא חשבתי להשתמש במים חמים וחומץ על המטלית - יכול להיות תהליך הרבה יותר יעיל וקל.

 

תודה רבה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז נזכרתי שפתחתי את זה והנה כמה תמונות ממשהו חדש שהוא לא סמל שעשיתי באותו תהליך עם החומץ :

תמונות איפון 040.jpg

תמונות איפון 041.jpg

תמונות איפון 042.jpg

תמונות איפון 043.jpg

תמונות איפון 044.jpg

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...