Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי ניסן אלמרה פרפקט 2003, היום גיליתי שיש נזילה ממשאבת מים, יש ירקת מסביב (הצבע של הנוזל) .

השאלה האם אפשר גם להחליף למשאבה תחליפית או שממש לא כדאי?

מקורי עולה 800 ₪, תחליפי חצי מזה.

 

מה אתם אומרים?

פורסם

המשאבה החליפית היא של חברת NPW יפנית, לפי מה שהבנתי היא מייצרת חלפים תחליפיים לניסן.

 

המחיר שלה במוסך ניסן הוא 340 ש"ח לפני מע"מ.

 

מה אתם אומרים?

פורסם
ברשותי ניסן אלמרה פרפקט 2003, היום גיליתי שיש נזילה ממשאבת מים, יש ירקת מסביב (הצבע של הנוזל) .

השאלה האם אפשר גם להחליף למשאבה תחליפית או שממש לא כדאי?

מקורי עולה 800 ₪, תחליפי חצי מזה.

 

מה אתם אומרים?

האם יש חוסר בנוזל קירור

פורסם

אכן יש חוסר בנוזל קירור, כל חודש אני נדרש להוסיף כחצי ליטר, כמו כן גם בטרמוסטט יש נזילה (לא רואים נזילה אלה יש טיפה ירוק בין החיבורים).

 

אתמול ביצעתי שטיפה לאזור של המשאבת מים (הכל היה ג'יפה בגלל הנול הגה גם נוזל מעט), כמו כן גם חיזקתי את הברגים של המשאבת מים, אני אמשיך לעקוב אחרי זה.

 

דנידין- באשכול אחר שאלו אותך אם אתה בעל מוסך ניסן, אשמח לקבל תשובה.

 

תודה רבה, ושבוע טוב ומבורך.

×
×
  • תוכן חדש...