Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ רנו 12


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום!

הרכב שלי מוכר לכמה מחברי הפורום....

אני התחלתי לשפץ אותו לאט לאט ועם הידע המועט שיש לי....

אני יעלה תמונות של השיפוץ כמה שאני יוכל ומי שיוכל לעזור לי בעצות אני ישמח מאוד

אז ככה:

מה שנעשה ברכב זה

1. קצת פחחות וצבע חיצוני

2. חידשתי את החשמל של הרכב -פירוק של כל החשמל והרכבתו מחדש בצורה מסודרת כולל תיבת פיוזים חדשה -פיוזים רגילים

3. צביעת הג'אנטים כדי שייראו יותר נורמלי - היות ולא נראה לי שאפשר למצוא להם חדשים או מגנזיום או איזושהי אפשרות החלפה..

4. ניקוי מיכל הדלק מכל הג'יפה שהוא היה מלא בו...

5. כמובן החלפת רוב צינורת המים וחלק מצנורות הדלק שהיו יבשים

(תמונות בסוף...)

 

עכשיו אני רוצה להמשיך ולשפץ את הריפוד/רצפה של האוטו

המצב כרגע הוא כזה

560443_368521629868487_100001319581719_73092699_543325449_n.jpg

 

לפי ידיעתי צריך לקנות את הריפוד -שהוא אם אני לא טועה מה ששמים בגנים ובבתי"ס על הקירות ???

מי שיוכל לעזור לי בנושא זה מניסיון או ידע כלשהו בנושא אני ישמח מאוד...

פורסם

והנה קצת תמונות של מה שעשיתי

 

 

תמונה של הרכב חיצונית

561244_364253390295311_100001319581719_73080984_1381055879_n.jpg

 

תמונות של החשמל- לא כ"כ רואים אבל....

150174_368521656535151_100001319581719_73092701_902194668_n.jpgG]

 

555387_368526276534689_1455161387_n.jpg

 

הג'אנט לפני הצביעה

542867_368521689868481_100001319581719_73092702_406749218_n.jpg

 

ולאחר הצביעה

564176_368521713201812_1399480544_n.jpg

 

מיכל הדלק מפורק

292652_355841557803161_100001319581719_73057826_98338234_n.jpg

 

פנים המיכל

575296_355842014469782_100001319581719_73057843_236787201_n.jpg

541964_355841984469785_100001319581719_73057842_454244074_n.jpg

405058_355841847803132_100001319581719_73057838_762173048_n.jpg

 

מעט מהלכלוך היחסי שהיה בדלק

 

548365_355842171136433_1905836426_n.jpg

 

 

ו...זהו פחות או יותר

מי שיוכל לעזור לי לגבי ההמשך אני ישמח מאוד.....

פורסם

אני חידשתי את הרצפה בשלבים הבאים:

 

1. פירוק השטיח הישן וחישוף כל הפח.

 

2. חיתוך פחים חלודים וביצוע טלאים לפי הצורך.

 

3. מעבר עם בוסטיק לרכב על כל התפרים בפח והריתוכים ע"מ למנוע התחמצנות המתכת.

 

4. יישום שכבת זפת לרכב מצידה החיצוני של הרצפה ומצידה הפנימי.

 

5. הנחת חומר בידוד (קניתי בחנות שנקראת ירגום ברחוב י.ל. פרץ בדרום ת"א לפי 70 ש"ח למטר). מדובר על חומר דומה לספוג בעובי של כסנטימטר, צידו האחד מגיע עם דבק וצידו השני עם חומר הדומה לנייר כסף.

 

6. ייצור שטיח חדש והנחתו. ניתן לקנות בדי ריפוד לפי מטר בחנויות ברחוב העלייה בת"א המחירים מתחילים ב30 ש"ח למטר ויכולים להגיע גם לפי 10 מזה, לפי טיב החומר.

פורסם
אני חידשתי את הרצפה בשלבים הבאים:

 

1. פירוק השטיח הישן וחישוף כל הפח.

 

2. חיתוך פחים חלודים וביצוע טלאים לפי הצורך.

 

3. מעבר עם בוסטיק לרכב על כל התפרים בפח והריתוכים ע"מ למנוע התחמצנות המתכת.

 

4. יישום שכבת זפת לרכב מצידה החיצוני של הרצפה ומצידה הפנימי.

 

5. הנחת חומר בידוד (קניתי בחנות שנקראת ירגום ברחוב י.ל. פרץ בדרום ת"א לפי 70 ש"ח למטר). מדובר על חומר דומה לספוג בעובי של כסנטימטר, צידו האחד מגיע עם דבק וצידו השני עם חומר הדומה לנייר כסף.

 

6. ייצור שטיח חדש והנחתו. ניתן לקנות בדי ריפוד לפי מטר בחנויות ברחוב העלייה בת"א המחירים מתחילים ב30 ש"ח למטר ויכולים להגיע גם לפי 10 מזה, לפי טיב החומר.

 

איך מדביקים את הריפוד החדש

על כל הרצפה או רק בצדדים או במקומות מסוימים

ועם איזה דבק?

 

ועוד משהו אצלי הרצפה לא ישרה לכל הרכב אז איך עושים את זה??

האם כדאי לתפור אותם או שמדביקים להדביק על הכל - אם שמים דבק על הכל בכלל

פורסם

כפי שהסברתי חומר הבידוד מגיע עם שכבת דבק ונדבק ישירות לפח (המצופה זפת).

 

את השטיח הנחתי מעל הבידוד ואז ברגע שמרכיבים את כל האביזרים שמתחברים לרצפת הרכב (כיסאות, קונסולה של בלם היד פנלים בצדדים, חגורות בטיחות וכו') השטיח מתקבע למקומות היטב.

 

לצערי אין לי תמונות מהתהליך רק תמונה מסוף הטלאים ולפני הנחת הבידוד (אני מניח שזה יותר טוב מכלום) מצורפת.

IMG_0836.jpg

פורסם

אהבתי מאוד את הצבע . .

תיהנה מהשיפוץ ואל תחסוך בתמונות .

חבל שלא פורק המנוע מהרכב לשם תיקון חלודות אם יש וצביעה אחידה מבפנים..

תפרק את השטיחים לפעמים מתגלה לה חלודה ואו רקבונות בריצפה , כך תוכל להיערך טוב יותר.

בהצלחה !

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

כן אבל אצלי ברנו הרצפה מתחת לכסאות הקדמיים היא גבוהה יותר

ככה שיוצא שבמקום של הרגליים מאחורה נוצר שקע עמוק יותר וכן מקדימה כך שא"א לשים את הריפוד ישר איך שהוא אלא צריך לעשות תפירות (-כנראה) אם אתה יודע איך לעשות אותם??

 

 

 

 

 

 

 

ולמנהלים - אני לא מבין מה הבעיה עם הפיסוק אני ראיתי בכמה הודעות ובכמה שרשורים תגובות בצורה דומה

וזה בא לצורך - להגיד שיש המשך כאילו ואני לא מבין מה רוצים ממני

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סוף סוף הגעתי לחלק המעשי

פירקתי את כל הכסאות ואת המדף שהיה מתחת לדשבורד

ואת מה שכיסה את קיר האש

מצאתי חנות שאני יכול לקנות את השטיח לפי מטר (רוחב 4 מ')

עכשיו אני צריך עזרה איך אני יכול לעשות את השקעים של הרגליים של אלה שיושבים מאחורה

וכן לגבי הבידוד - ניתן לראות בתמונה את המצב כרגע

תודה מראש לעוזרים

 

483369_395625190491464_168062341_n.jpg

 

זה התמונה של השקעים מאחורה

 

549464_395625223824794_1089037326_n.jpg

 

וזה של הקטע שמתחת לדשבורד שנראה לי שצריך להוסיף שם בידוד (כדאי בכל אופן)

 

531301_395625297158120_1196104733_n.jpg

פורסם

היי אתה לא יכול לפרוס את השטיח וזהו זה לא עובד ככה אתה מחלק את השטיח לשלושה חלקים צד הנהג מהתחלה עד הסוף וצד נוסע מהתחלה ועד הסוף ואז חלק מרכזי של הרכב מהתחלה ועד הסוף כמובן עם התאמות קלות , לגבי דבק תקנה ספרי דבק מגע חשוב מאוד הספרי הסגול וורוד הוא הכי חזק וקצועי מתייבש בשנייות נוח מאוד לעבודה.

תהיה חייב לעבוד עם דבק מגע ולהדביק את השטיח לפי צורת הרציפה .

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

למה לשים לרכב כזה מגנזיום? פוזה זה לא יהיה, הדבר היחיד מצחיק ומגעיל, אחריי הצביעה שעשית הם יצאו יפים ג׳אנטים אחרים רק יעשו את הרכב ערסי מצחיק מגעיל וכו׳ חבל להרוס רכב כזה יפה, אם אתה לא מרוצה מהתוצאה תשייף ותצבע בצבע אחר. לגבי הרצפה עם כבר פרקתה הכל לדעתי עדיף תשייף נקודות חלודה אם יש תנקה טוב תזפת, תצבע שים בידוד ושטיח חדש תקנה ותחתוך, במקרה ויהיה קשה לך לעצב את הצורה בחתיכה אחת של השטיח תעשה מכמה חתיכות זה לא נורא. זה עדיף מאשר יהיה בחתיכה אחת והתוצאה לא תיהיה טובה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
היי אתה לא יכול לפרוס את השטיח וזהו זה לא עובד ככה אתה מחלק את השטיח לשלושה חלקים צד הנהג מהתחלה עד הסוף וצד נוסע מהתחלה ועד הסוף ואז חלק מרכזי של הרכב מהתחלה ועד הסוף כמובן עם התאמות קלות , לגבי דבק תקנה ספרי דבק מגע חשוב מאוד הספרי הסגול וורוד הוא הכי חזק וקצועי מתייבש בשנייות נוח מאוד לעבודה.

תהיה חייב לעבוד עם דבק מגע ולהדביק את השטיח לפי צורת הרציפה .

 

ברור שלא התכוונתי לשים ככה את השטיח וזהו התכוונתי שאני צריך עזרה לגבי הבידוד וגם איך אני מחבר את החתיכות של השטיח אחת לשניה שלא יזוזו וגם אצלי נראה לי זה מחולק אחרת כי כל הקדימה אצלי נפרד והרחוקה ביחד אבל זה כבר לא משנה בכל אופן

 

למה לשים לרכב כזה מגנזיום? פוזה זה לא יהיה, הדבר היחיד מצחיק ומגעיל, אחריי הצביעה שעשית הם יצאו יפים ג׳אנטים אחרים רק יעשו את הרכב ערסי מצחיק מגעיל וכו׳ חבל להרוס רכב כזה יפה, אם אתה לא מרוצה מהתוצאה תשייף ותצבע בצבע אחר. לגבי הרצפה עם כבר פרקתה הכל לדעתי עדיף תשייף נקודות חלודה אם יש תנקה טוב תזפת, תצבע שים בידוד ושטיח חדש תקנה ותחתוך, במקרה ויהיה קשה לך לעצב את הצורה בחתיכה אחת של השטיח תעשה מכמה חתיכות זה לא נורא. זה עדיף מאשר יהיה בחתיכה אחת והתוצאה לא תיהיה טובה.

 

נכון זה מה שחשבתי לעשות אבל אין לי מושג איך אני מחבר אותם שלא יברחו לצדדים כי ככה יהיה לי תפיסה רק בצדדים של הרכב

ובחנות הם אמרו שהם לא תופרים שטיח לשטיח רק תפרים של הגימור שלא יפרם

ולגבי השיוף נראה שעשו שם זיפות פעם או שלפני 30 שנה לא השקיעו במה שלא רואים - כנראה שעשו שם את הבידוד מזפת או חומר נוזלי אחר כי זה בכלל לא אחיד ככה שלא נראה לי שיש בכלל מה לשייף

 

תודה על העזרה הרבה

ובקשר לתושבות בנתיים אני לא צריך אם כן אני ידבר איתך - תודה בכל אופן

פורסם

1.אם תרצה יש לי קופסת דבק מגע מעולה דבר איתי יום רביעי אני באזור.

2.חשוב לסתום כל חור למנוע כניסת מים.

3.לדעתי השלב הבא תצבע את בית המנוע בשחור אחיד.........

 

 

בהצלחה

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

לפי מה שאני ראיתי אין לי בכלל נזילות / חורים / חלודות

מישהו אמר פה שיש חומר בידוד ששמים מישהו יכול להגיד לי יותר במדויק איזה חומר בדיוק או מה עדיף

והאם כדאי להוסיף בידוד בקיר האש

וכן גם אם יש למישהו רעיון איך לתפור את השטיח או איך לחבר אותו

אני חשבתי להדביק אותו מלמטה עם רצועה עם דבק מגע ובצדדים לתפוס אותו כרגיל ואז הוא לא יזוז

פורסם
למה לשים לרכב כזה מגנזיום? פוזה זה לא יהיה, הדבר היחיד מצחיק ומגעיל, אחריי הצביעה שעשית הם יצאו יפים ג׳אנטים אחרים רק יעשו את הרכב ערסי מצחיק מגעיל וכו׳ חבל להרוס רכב כזה יפה, אם אתה לא מרוצה מהתוצאה תשייף ותצבע בצבע אחר. לגבי הרצפה עם כבר פרקתה הכל לדעתי עדיף תשייף נקודות חלודה אם יש תנקה טוב תזפת, תצבע שים בידוד ושטיח חדש תקנה ותחתוך, במקרה ויהיה קשה לך לעצב את הצורה בחתיכה אחת של השטיח תעשה מכמה חתיכות זה לא נורא. זה עדיף מאשר יהיה בחתיכה אחת והתוצאה לא תיהיה טובה.

 

^^

????

 

Renault+R12+Gordini.JPG

Renault_R12_Gordini-2.jpg

 

רנו 12 Gordini, לא נראה לי מטופש בכלל.

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

×
×
  • תוכן חדש...