Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי פיג'ו 306 שנת 2001 ויש לי בה כמה בעיות שמפריעות לי אשמח לשמוע את דעתכם.

 

בעיה ראשונה - אני לפעמים שומע רעש מהצד של הגלגל הימיני, רעש של חיכוך של ברזל בברזל או משהו כזה. חשוב לציין שלפני חודש וחצי עשיתי טיפול לאוטו, פורקו הגלגלים ונבדקו רפידות הבלמים (2 אחוריות הוחלפו).

 

בעיה שנייה - אני מרגיש שמשהו מתחת למכסה מנוע קופץ לו. אני מרגיש את זה בנסיעה איטית וכאשר יש במפרים וכאלה. בעיה זאת מתרחשת כבר כמה חודשים. הייתי בטוח שאלה תושבות המננוע לכן החלפתי אותם (הם אכן היו פגומות,קרועות) אבל הראש עדיין נשאר.

 

בעיה שלישית - אני שומע רעש תיקתוקים לפעמים נדירות מאזור הדשבורד, רעש המדמה איתות אבל אני לא באמת מאותת.

 

אשמח לעזרה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אשמח לעזרה.

 

עזרה פה בשבילך:

 

1) כנראה מדובר במיסב שקרוב ליומו האחרון (חזור למוסך כדי לבדוק שזו לא בעיה עם הברקסים שהתקינו לך).

2) בולמי זעזועים גמורים או כריות בולם קרועות.

3) האם זה קורה בנסיעה בקו ישר או בפניות?

 

מאיזה אזור אתה?

פורסם
עזרה פה בשבילך:

 

1) כנראה מדובר במיסב שקרוב ליומו האחרון (חזור למוסך כדי לבדוק שזו לא בעיה עם הברקסים שהתקינו לך).

2) בולמי זעזועים גמורים או כריות בולם קרועות.

3) האם זה קורה בנסיעה בקו ישר או בפניות?

 

מאיזה אזור אתה?

 

ככה.

 

1)הברקסים שהחלפתי אלה האחוריים. פה יש רעש מהקדמי.

2) אוקי רשמתי לי.

3)גם וגם נראה לי יותר בפניות.

 

אני מבאר שבע.

 

יש מצב לתמחור הבעיות הנ"ל?

פורסם

בעיה שניה:

לא נראלי שברכב שלך קיימים מוטות קישור (אחראים על הקאמבר או הTOE), ב406 שלי הם קיימים בגלגלים האחוריים, לפני שהחלפתי אותם, הם היו בלויים וכל נסיעה איטית על במפר או דברים כאלה, עשה בומים כאלה.

 

בעיה שלישית:

ב406 היו לי פעם תקתוקים כאלה, זה קורה בימים חמים, לא נגעתי בזה, עבר לבד..

 

אל תרדוף אחרי כל פיפס למה אתה לא תצא מזה, תהנה מהרכב וזהו.

פורסם
בעיה שניה:

לא נראלי שברכב שלך קיימים מוטות קישור (אחראים על הקאמבר או הTOE), ב406 שלי הם קיימים בגלגלים האחוריים, לפני שהחלפתי אותם, הם היו בלויים וכל נסיעה איטית על במפר או דברים כאלה, עשה בומים כאלה.

 

בעיה שלישית:

ב406 היו לי פעם תקתוקים כאלה, זה קורה בימים חמים, לא נגעתי בזה, עבר לבד..

 

אל תרדוף אחרי כל פיפס למה אתה לא תצא מזה, תהנה מהרכב וזהו.

 

 

אני לא רודף אחרי כל דבר במיוחד שזה אוטו ישן רק מה שנראה לי קריטי.

לגבי הבעיה השנייה אני פשוט לא יודע מה מקבל שם מכות. אני לא רוצה לדעת שזה המנוע במקרה.

  • ספונסר פורום
פורסם

תמחור אני לא יכול לתת לך ע"ג הפורום אבל אני כן יכול להמליץ לך לפנות לבעל מקצוע מאוד מוערך כמו אלי עשור ממוסך מרכז רכב דרום כדי שיתן לך אבחנה מקצועית והצעת מחיר לתיקון.

פורסם
תמחור אני לא יכול לתת לך ע"ג הפורום אבל אני כן יכול להמליץ לך לפנות לבעל מקצוע מאוד מוערך כמו אלי עשור ממוסך מרכז רכב דרום כדי שיתן לך אבחנה מקצועית והצעת מחיר לתיקון.

 

 

אצלו עשיתי את הטיפול ואת התיקונים בציינתי

  • ספונסר פורום
פורסם
אצלו עשיתי את הטיפול ואת התיקונים בציינתי

 

ומה הוא אמר על התקלות האלה?

האם התקלות הופיעו רק לאחר הטיפול?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
ומה הוא אמר על התקלות האלה?

האם התקלות הופיעו רק לאחר הטיפול?

 

 

לא הם היו לפני.

האמת שלא חזרתי לבדוק את הבעיה עקב לו"ז צפוף. אני יעשה את זה השבוע.

 

לגבי הבעיה הראשונה יכול להיות שזה רעש מהטיימינג?

×
×
  • תוכן חדש...