Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם יש לי טנדר פג'ו 504 שנת 90 עם בוכנה תפוסה כנראה שלא זזה.

הבעיה החלה כאשר נסעתי בעליות מגדל העמק ופתאום המנוע לא סחב והתחיל לגמגם,לזרוק שמן בכמויות מטורפות,וגם להוציא עשן לבן מסריח מאוד.

עכשיו העמדתי את הרכב בצד ושלפתי כבל כבל מכניסת הפלאגים כולם רעדו רק אחד לא הגיב והיה בו ניצוץ (התחשמלתי)

אמר לי מכונאי להעלות את האוטו עם ג'ק ולהוציא את הפלאג איפה שלא מגיב ואחר כך לסובב גלגל אחורי ולראות אם הבוכנה מגיבה.

בקיצור העליתי הוצאתי סיבבתי בוכנה לא מגיבה המנוע עובד על 3 בוכנות ומוציא ים שמן ועשן אם אני נוסע איתו.

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?

תודה מראש לעונים.

אני סתם נמצאת כאן ולא תורמת לכלום (בוכנה שרופה בטנדר פג'ו)

פורסם

שלום רב !

תרשה לי לתקן אותך, ולתקן את הכותרת שכתבת, במקום בוכנה תפוסה, לצילנדר אחד לא מגיב בטנדר פזו 504.

ולשאלתך:

ראשדית עצתי ספק את על הפרטים הרלבנטים ורצוי בהרחבה בנוגע למה שקדם לכך שהרכב הפסיק לסחוב, ולהעלות עשן לבן ולהציף את המנוע בשמן.

קבל דוגמא חינם על חשבון הבית:

ברשותי פזו 504 מודל 90.

לפני כשבוע בדקתי מפלס שמן בבמנוע, והמדיד הראה כמחצית הכמות הדרושה.

נסעתי לתחנת דלק בעפולה וקניתי גריקן של 4 ליטר מיצרן אנונימי ולא ידוע.

פניתי למתדלק שימלא לי שמן.

הוא מילא שמן והשאיר בגריקן כחצי ליטר בלבד.

משמע הוא הכניס כ3.5 ליטר.

נסעתי הביתה ובגלל עודף שמן, השמן עף דרך צינור הנשם ושטף את כל המנוע בשמן, ורובו של השמן חדר לתא השריפה ונשרף שם.

הרכב הפסיק לבחוב, בדקתי תפקוד חשמלי של כל הצילנדרים כולפ תפקדו מלבד אחד.

החלפתי את הפלג לחדש, ועדיין אין שנוי מה לעשות!

הומלץ לי לבצע בדיקת קומפרסיה, האם זה המלצה ראשונית נכונה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

תרשה לי לתקן אותך, ולתקן את הכותרת שכתבת, במקום בוכנה תפוסה, לצילנדר אחד לא מגיב בטנדר פזו 504.

ולשאלתך:

ראשדית עצתי ספק את על הפרטים הרלבנטים ורצוי בהרחבה בנוגע למה שקדם לכך שהרכב הפסיק לסחוב, ולהעלות עשן לבן ולהציף את המנוע בשמן.

קבל דוגמא חינם על חשבון הבית:

ברשותי פזו 504 מודל 90.

לפני כשבוע בדקתי מפלס שמן בבמנוע, והמדיד הראה כמחצית הכמות הדרושה.

נסעתי לתחנת דלק בעפולה וקניתי גריקן של 4 ליטר מיצרן אנונימי ולא ידוע.

פניתי למתדלק שימלא לי שמן.

הוא מילא שמן והשאיר בגריקן כחצי ליטר בלבד.

משמע הוא הכניס כ3.5 ליטר.

נסעתי הביתה ובגלל עודף שמן, השמן עף דרך צינור הנשם ושטף את כל המנוע בשמן, ורובו של השמן חדר לתא השריפה ונשרף שם.

הרכב הפסיק לבחוב, בדקתי תפקוד חשמלי של כל הצילנדרים כולפ תפקדו מלבד אחד.

החלפתי את הפלג לחדש, ועדיין אין שנוי מה לעשות!

הומלץ לי לבצע בדיקת קומפרסיה, האם זה המלצה ראשונית נכונה?!

בברכה

צביקה

 

גם נכון עדיין לא עשיתי בדיקה כזאת כי אני צריך להביא את הרכב למוסך אני יכול ליסוע אבל אני מפחד שהמנוע "יתפס" בזמן שאני נוסע ככה על 3 בוכנות...

אני סתם נמצאת כאן ולא תורמת לכלום (בוכנה שרופה בטנדר פג'ו)

פורסם

שלום רב !

אם המנוע לא נתפס עד עכשו, הסכוי שהוא יתפס ,קלוש, הבעייה היא לא רכב שיגיע בנסיעה למוסך עם שלושה צילנדרים בלבד שמתפקדים, אלא על החשש שעודף השמן במנוע יחדור דרך רינג שבור לצילנדר הבעייתי,(מה מפלס השמן כעת במנוע, במנוע קר שחונה במקום ישר?), ויגרום לנעילה הדרוסטטית, אם כי הסכוי קלוש, ליתר בטחון גרור את הרכב למוסך, ובקש לבדוק תחילה קומפרסיה, לפני שאתה מבצע הליך מיותר ויקר, שלא ישתלם כלכלית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...