Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אתמול קיבלתי את ערכת החיווט שהזמנתי מחו"ל. קראתי לחבר קרוב והחלטנו להתקין את המערכת.

 

הערכה היא 4 גייג' הרכב הוא סיאט איביזה 2007.

הרכיבים:

מגבר פשוט 1200W סיני

רמקולים 6X9 פיוניר

קבל מתח 1.6 פראד

הרכבתי את המערכת בצורה טובה לטעמי וחיווטתי הכל ע"פ הספר.

לאחר ההתקנה הופיעה בעיית הרעשים המוכרת לכולם. אין לי מושג ממה זה נובע כיוון שזוהי הפעם ה-2 שזה קורה לי בהתקנת מערכת.

חיווטתי עם סופיות ונעלי כבל לכל קצה כבל. בידדתי בין כבל ה+ לבין ה-RCA. חיווטתי ארכה קצרה ביותר לבורג חגורת הבטיחות שנמצא בקרבה.

 

על פניו חיווט המערכת לא נראה במצב קוסמטי טוב כיוון שההתקנה נמשכה עד הלילה והעדפתי לעשות קוסמטיקה ולהסוות את הכבלים ביום שלאחר מכן כדי שהעבודה תעשה באופן אולטימטיבי. אך כשבאתי לעשות קוסמטיקה הנעתי את הרכב וקיבלתי חום. רעשים מורגשים היטב בעת סיבוב ההגה,עם לחיצת הדוושה ובאופן מתמיד רעש מציק קבוע. ראוי לציין שגם נורת כרית האוויר נדלקה אך זוהי בעיה בפני עצמה ואשמח אם תתייחסו לשאר הבעיות מקווה לתשובות בקרוב. מצורפות תמונות כדי להמחיש ואולי להראות ממה נבעה הבעיה שאני לא זיהיתי בתודה.

photo (1).jpg

photo (2).jpg

photo (3).jpg

photo (4).jpg

photo (5).jpg

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

באיזה RCA השתמשת?

באיזה צד עובר כבל מתח ובאיזה צד עובר RCA?

איפה חיברת מינוס של המגבר, ואם שפשפת את המקום מצבע וליכלוך?

האם מינוס של הHU הוא בא מצמה מקורית, או ששמת מינוס נפרד משלו?

האם יש סיכוי שמגבר הוא זה שעושה בעיות, אם ניתן לחבר מגבר אחר, זה יעזור לאתר בעיה.

 

תענה על השאלות, ונראה איך מתקדמים.

פורסם
באיזה RCA השתמשת?

באיזה צד עובר כבל מתח ובאיזה צד עובר RCA?

איפה חיברת מינוס של המגבר, ואם שפשפת את המקום מצבע וליכלוך?

האם מינוס של הHU הוא בא מצמה מקורית, או ששמת מינוס נפרד משלו?

האם יש סיכוי שמגבר הוא זה שעושה בעיות, אם ניתן לחבר מגבר אחר, זה יעזור לאתר בעיה.

 

תענה על השאלות, ונראה איך מתקדמים.

 

כבל מתח עובר בצד ימין ,כבל rca+remote עוברים בצד שמאל.

המינוס מחובר לבורג החגורה והוא נקי משופשף וכל מה שצריך.

אין סיכוי שזה המגבר הוא חדש. נקודה אחרת היא הרדיו דיסק, אני התקנתי עם מינוס ניפרד משלו אני כבר אעלה תמונה להמחשה אולי תאמר לי שהבעיה נובעת מזה.

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

אגב, חיברתי קבל כי אני לקראת שדרוג של כלל רכיבי המערכת.

 

לפניכם תמונה של חיווט הרדיו דיסק מקווה שתמצאו משהו לא תקין.

photo (6).jpg

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

הרדיו דיסק הוא מסוג פיוניר?

אני זוכר באחד הרכבים שלי היה לי פיוניר 6000UB שהיו לי רעשים מטורפים. השתגעתי כבר, קניתי RCA חדשים של רוקפורד, ועוד אחד של sound quest , החלפתי כבל פלוס מ 8G ל 4G, בקיצור השתגעתי מהרעשים לא ידעתי מה לעשות.

לבסוף גיליתי שאכן לפיונירים יש בעיה, חבר עם מכשיר דומה הראה לי שהוא עשה מינוס עצמאי לכל יציאה של מגבר, ליפף חוט גלוי על הטבעת החיצונית של היציאה, ומשם הוא חיבר לבורג גוף ברדיו דיסק, ניסיתי והבעיה נפתרה לגמרי!

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

משמע ליפוף חוט על יציאת הRCA ושידוך החוט אל גוף הרדיו דיסק?

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם
כבל מתח עובר בצד ימין ,כבל rca+remote עוברים בצד שמאל.

המינוס מחובר לבורג החגורה והוא נקי משופשף וכל מה שצריך.

אין סיכוי שזה המגבר הוא חדש. נקודה אחרת היא הרדיו דיסק, אני התקנתי עם מינוס ניפרד משלו אני כבר אעלה תמונה להמחשה אולי תאמר לי שהבעיה נובעת מזה.

 

כבל הרימוט מעביר מתח - אל תעביר אותו באותו הצד עם הRCA.

 

לאחר שתתקן את הטעות הזו תנסה להאריק בצד אחד את כבל הRCA לגוף הHU.

 

מעבר לכך תנסה בעזרת כבל 4 גייג' (אם נותרה לך חתיכה) לחבר בין שתי נקודות הארכה שונות בגוף הרכב, יתכן וזה יפתור את הבעיה. כלומר אם אתה מחובר כרגע לבורג מרכזי של המושבים - תנסה להתחבר במקביל מנקודה זו לבורג נוסף או במקום בורג נוסף תנסה להתחבר לנקודה אחרת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברים תודה רבה הבעיה נפתרה בעזרת חיבור המינוס לגוף הרדיו דיסק שיהיה לכם שבוע טוב מלא בשורות משמחות

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

שמח שאתה מרוצה, אבל:

בכל מקום בו יש איזולירבנד, זה בגלל שיש כבל חשוף?

אם כן יש לתקן כך שלא יהיה כבל חשוף כלל (במיוחד בכבל מתח הראשי).

אם זה רק לצורך קוסמטי, ממליץ לך להחליף ב Heat shrink (בידוד מתכווץ בחום). הדבק של האיזו' נוטה לההרס בחום, ואתה נשאר עם עיסת גומי דביקה.

מעבר לזה, מתחדשת*

מתחדשת*

פורסם

אני שמח שנפתר לך.

 

לי לקח שבוע וחצי לגלות את זה.

לא יודע למה הרדיו דיסקים של פיוניר כאלה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
שמח שאתה מרוצה, אבל:

בכל מקום בו יש איזולירבנד, זה בגלל שיש כבל חשוף?

אם כן יש לתקן כך שלא יהיה כבל חשוף כלל (במיוחד בכבל מתח הראשי).

אם זה רק לצורך קוסמטי, ממליץ לך להחליף ב Heat shrink (בידוד מתכווץ בחום). הדבק של האיזו' נוטה לההרס בחום, ואתה נשאר עם עיסת גומי דביקה.

מעבר לזה, מתחדשת*

חס וחלילה. מתחת לאיזולירבנד נמצאות הגומיות אטימה של בית הפיוז ובעקבות חופש מצד הגומיות הרגשתי שיש צורך לקבע את הגומיות בעזרת הדבקה. שום דבר מעבר. שרוול מתכווץ זה מוצר חובה אצלי ולא ויתרתי עליו בשום מקום כזה או אחר במערכת. תודה על ההמלצה אגב.

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

יש לי גם רעשי אלטרנטור, אבל כך ורק כאשר 2 זוגות RCA מחוברים לאותו מגבר.

ברגע שרק זוג אחד מחובר למגבר - אין רעשים כלל.

 

המינוס של RCA בHU מחובר לגוף של HU.

 

מה יכולה להיות הבעיה ולמה בעיה קוראת דווקא כאשר שתי זוגות RCA מחוברים לאותו מגבר(LANZAR VIBE 410)?

×
×
  • תוכן חדש...