Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GIAC STAGE3 2.0tfsi


שימו לב! השרשור הזה בן 4232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא רוצה להעלות עוד גדישה חבל על הטורבו וגם ככה האוטו נוסע נחמד

אה זהו? נוסע נחמד? :roll::roll:

 

 

מדהים!!

נתונים פשוט פנומנלים!! :scatter:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עם כל הכבוד בוא לא נגזים, הרכב מפלצתי אבל לא נראה לי שהיה לו מקום בדראג.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הDSG

6 הילוכים ה"ישן" שמותקן במנועי TFSI הוא החזק והעמיד ביותר

הDSG שמגיע במנועי 2.0TSI חזק גם כן אבל פחות

הDSG 7 נוטה להתקלקל גם ללא עומס והגבלת מומנט המקורית שלו היא 25קג"מ

 

לגבי הדראג ההערה הייתה בהומור

אבל בקטגורית ההנעה הקידמית הרכב יכל לתת פייט טוב מאד לרכבים שהתחרו

 

 

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שאלה, יש סטייג' 4 לגיאק?

כמה הספק משוער?

הכל בהומור, אחלה פרוייקט בכל אופן, הבעיה שאתם סתם עושים חשק לבזבז את הקצת כסף

שחסכתי לקחת את אישתי למדריד. :-D

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STAGE 4 יש לAPR וזה כולל בניה כללית של המנוע כולל ראש משופר, פורטינגים, שסתומים,קפיצים, ביטול הפלאפרים בסעפת הינקיה ועוד

פרוייקט שעלות החלקים שלו בחול 15000$

ובסוף מקבלים הספק זהה

הקיט שמותקן על הרכב הוא

BOLT-ON

מורידים את הטורבו המקורי ומתקינים סעפת וטורבו שמתאימים לדאון פייפ המקורי וליניקה המקורית

היינו חייבים להחליף תלתלים למען האמינות

על הקופרות והאס3 ניתן להתקין את הקיט על מנוע סגור

 

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו TD05-20Gוסעפת פליטה

צינורות מיים שמן ומחברים שונים

מזרקים של RS4

משאבת דלק AUTOTECH

תוכנה GIAC

 

לקבלת הצעה מסודרת תגיע אלינו

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור

תוכנה מדף של GIAC שמיועדת לקיט הזה

הגדישה נשלטת על ידי בוסט קונטרולר

 

בהרצה הראשונה על הדיינו בדקנו ב1.5באר קבלנו 428WHP ו50קג"מ

 

527261_3642803191091_676902412_n.jpg

 

הספק מול גדישה

561141_3642802031062_262637192_n.jpg

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STAGE 4 יש לAPR וזה כולל בניה כללית של המנוע כולל ראש משופר, פורטינגים, שסתומים,קפיצים, ביטול הפלאפרים בסעפת הינקיה ועוד

פרוייקט שעלות החלקים שלו בחול 15000$

ובסוף מקבלים הספק זהה

הקיט שמותקן על הרכב הוא

BOLT-ON

מורידים את הטורבו המקורי ומתקינים סעפת וטורבו שמתאימים לדאון פייפ המקורי וליניקה המקורית

היינו חייבים להחליף תלתלים למען האמינות

על הקופרות והאס3 ניתן להתקין את הקיט על מנוע סגור

 

 

אביחי

 

 

אתה בטוח שמקבלים הספק זהה?

לפי מה שאני זוכר, סטייג' 3+ מוציא 450 ואילו 4 מוציא 500+ ובערך 60 קג"מ.

 

וזה שהקיט בולט און-לעומת APR ששם הם טוענים שיש צורך "בבנית" מנוע.

כנראה יש משהו מאחורי זה שצריך להחליף חלקים ממנו ולא להשאיר אותו כמו שהוא.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל בדיינו של APR STAGE4

זה הדיינו של הלאון השחורה שנעשה על אותו הדיינו שאנחנו בדקנו ותראה בעצמך

APR משקיעים הרבה עבודה וכסף בחלקים לראש ובבניה כוללת של המנוע

מה שלדעתי מיותר

ניתן להגיע לאותן תוצאות ואפילו טובות יותר בהשקעה נמוכה בהרבה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תפגע אבל אני מאמין שרוב האנשים היו מסתמכים על ידע עשיר ורחב של סדנא שבונה רכבי מירוץ יותר מעל האמונה שלך, בסופו של יום אדם שמשקיע הרבה כסף כדי להביא את הרכב שלו הרבה מעבר למצב הסטנדרטי ירצה גם שהעסק יעבוד באמינות.

 

אני יכול לומר לך שאני מתלבט המון בעניין גדישת הרכב שלי העלות לא בשמיים (7000$ פלוס מינוס לסגור עניין) וההתלבטות העיקרית שלי זה האמינות העתידית של כל העסק הזה למרות שיש לא מעט פורומים שמעידים על כך שעד 320 כ״ס הרכב שלי יכול לקבל על מנוע סגור באמינות (כולל גיר).

 

בכל מקרה, תוצאה בהחלט מרשימה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף לא לענות כדי לא לגרום שוב לויכוחים ונעילות תרדים

 

אני יסביר לך בפרטי בכייף

 

האוטו נוסע יום יום לוקח את הילדים לגן ולבית ספר ואת אישתי לעבודה

מאז התקנת הקיט הרכב עשה 12000ק"מ{ב6 חודשים}

תצרוכת הדלק הממוצעת 7.5 ק"מ לליטר

0 תקלות/בעיות

הבעיה היחידה הייתה הDSG שהתקשה להסתדר עם ההספק הנוסף וגם זה סודר

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...