Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהודעה זו עלה נושא האחריות של אוטופרט בע"מ. על כל מוצר המיובא על ידנו מודבקת מדבקת אחריות עם השם AUTOPART LTD. האחריות היא בתוקף עד לתאריך המסומן. אין להסיר את המדבקה ואין לפתוח את המכשיר ולנסות לתקנו לבד, במקרים כאלו תפוג האחריות. בכל מיקרה של ספק, מומלץ לפנות למר אודי ברזילי- מנהל מחלקת השמע, נייד: 052-952410 או למשרדי החברה: 03-9232390

 

 

תווווודה רבה עזרת לי מאוד..העניין יבדק ביום ראשון !

פורסם

אל תגע!!!!!!

אני מכיר את הבן אדם הזה והמגברים שלו לא של אוטופרט (אני בספק אם הם מקוריים)

ה 501X שהוא מוכר הוא בצבע כסף שאני עד עכשיו ראיתי את המגבר הזה בצבע שחור (רק סדרת POWER באה בצבע כסף למיטב ידיעתי)

 

תקן אותי אם אני טועה אודי....

פורסם
אל תגע!!!!!!

אני מכיר את הבן אדם הזה והמגברים שלו לא של אוטופרט (אני בספק אם הם מקוריים)

ה 501X שהוא מוכר הוא בצבע כסף שאני עד עכשיו ראיתי את המגבר הזה בצבע שחור (רק סדרת POWER באה בצבע כסף למיטב ידיעתי)

 

תקן אותי אם אני טועה אודי....

 

אני ראיתי את המגבר...הוא היה בידיים שלי..

צבע שחור כזה...כמו בתמונות של ה501X בול....

כנראה שאתה טועה...

 

אהה וגם הוא פתח לי את האריזה המקורית של זה...ניילונים והכל...

×
×
  • תוכן חדש...