Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אהיה שם מחר.

 

דיברתי היום עם הבחור מסליפנט, יש מבצע על הסילי יורק (140x190), ב-4200 במקום 5700, העניין שהבנתי שאני מעדיף מזרן מעט רחב יותר (בהסתכלות לעתיד) ואני מעדיף להשקיע ב-160 ס"מ, הבעיה שהסילי מתייקר משמעותית במידה הנ"ל.

 

בסליפנט ניתן להשיג את הקינג קויל ניו פורסט במידה 160x190 ב-6100, שזה בערך 1500 ש"ח זול יותר מעמינח, אבל זה עדיין חורג לי מהתקציב, לטענת הנציג הסילי יורק עדיף בהרבה על הקינג קויל ניו פורסט.

 

חבר שלי קנה היום מ-nightsleep מזרן מתצוגה של סימונס (דגם פינק) ב-2400 ש"ח במקום 5400, מעניין אם שווה לרכוש מזרן מהתצוגה בתמורה ל-3000 ש"ח הנחה (זה גם המחיר בסליפנט).

 

אני צריך ללכת לגוד נייט, night sleep ואירופלקס כדי להסגר על עצמי, הבחור מנייט סליפ ממש לחץ שאני אנסה גם מזרן פולירון, לטענתו עדיף לשלם הרבה פחות על מזרן פחות ממותג אך באותה האיכות.

פורסם

אני קניתי מיטה ומזרון מ"עידן העץ" יש להם חנות במרכז הרהיטים באזור תעשיה של ראשון (ליד קניון הזהב) עלה לי סביבות 3-3.5 והמיטה עוד איזה 2000 שקל+שידה. בכל מקרה, קפוץ למרכז הרהיטים - יש שם הרבה מבחר, המזרון שלי הוא ללא קפיצים והוא נקרא דלוקס ויסקו של קינג דיוויד

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מבצע על מזרן של ד"ר גב, דווקא נראה מעניין.

 

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/DrGavSPA/3239358?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_44&a=2022

 

אני חושב שאני אקפוץ היום לחנות של ד"ר גב ואנסה אותו, אני מניח שזה לא אחד ממזרני הדגל שלהם אם הם מרשים לעצמם לחתוך עליו את המחיר בצורה כזו (רק מוכיח שכל החברות יכולות להוריד לא מעט במחיר בסופו של דבר).

 

נראה שהם מוכרים את אותו המזרן תחת שמות שונים (ד"ר גב SPA או הומדיקס), המחירון של המזרן הנ"ל הוא 5000 ש"ח, לא קצת מוזר למכור אותו ב-1800?

פורסם

רכשתי סימונס מונט בלאן מנייט סליפ ואני מרוצה. המזרן עדיין כמו חדש, לא שינה צורה, מורכב מחומרים איכותיים ולא משמיע ציוץ גם תחת לחץ. גם אני סבלתי מכאבי גב קלים והמזרן עזר לי מאד בעניין. ההבדלים בין מזרני סימונס בעלי שכבת קפיצים אחת הם בעיקר כמות הלטקס בשכבה העליונה. יש לציין שבדקתי אז מזרנים יקרים של עמינח, סילי, קינג קויל ואירופלקס.

פורסם
אני אהיה שם מחר.

 

דיברתי היום עם הבחור מסליפנט, יש מבצע על הסילי יורק (140x190), ב-4200 במקום 5700, העניין שהבנתי שאני מעדיף מזרן מעט רחב יותר (בהסתכלות לעתיד) ואני מעדיף להשקיע ב-160 ס"מ, הבעיה שהסילי מתייקר משמעותית במידה הנ"ל.

 

בסליפנט ניתן להשיג את הקינג קויל ניו פורסט במידה 160x190 ב-6100, שזה בערך 1500 ש"ח זול יותר מעמינח, אבל זה עדיין חורג לי מהתקציב, לטענת הנציג הסילי יורק עדיף בהרבה על הקינג קויל ניו פורסט.

 

חבר שלי קנה היום מ-nightsleep מזרן מתצוגה של סימונס (דגם פינק) ב-2400 ש"ח במקום 5400, מעניין אם שווה לרכוש מזרן מהתצוגה בתמורה ל-3000 ש"ח הנחה (זה גם המחיר בסליפנט).

 

אני צריך ללכת לגוד נייט, night sleep ואירופלקס כדי להסגר על עצמי, הבחור מנייט סליפ ממש לחץ שאני אנסה גם מזרן פולירון, לטענתו עדיף לשלם הרבה פחות על מזרן פחות ממותג אך באותה האיכות.

 

האמת שאין דבר כזה

מה שהגב אוהב יותר זה יותר טוב

יכול להיות שיתאים לך ויסקו ולא קפיצים או ההפך

יכול להיות שיתאים לך מזרן ב 2000שח ומזרן ב 10000שח לא יתאים

אל תסתמך על מה שנוח לאחרים, כי יכול מאוד להיות שמה שנוח להם לא יהיה נוח לך

פורסם
מבצע על מזרן של ד"ר גב, דווקא נראה מעניין.

 

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/DrGavSPA/3239358?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_44&a=2022

 

אני חושב שאני אקפוץ היום לחנות של ד"ר גב ואנסה אותו, אני מניח שזה לא אחד ממזרני הדגל שלהם אם הם מרשים לעצמם לחתוך עליו את המחיר בצורה כזו (רק מוכיח שכל החברות יכולות להוריד לא מעט במחיר בסופו של דבר).

 

נראה שהם מוכרים את אותו המזרן תחת שמות שונים (ד"ר גב SPA או הומדיקס), המחירון של המזרן הנ"ל הוא 5000 ש"ח, לא קצת מוזר למכור אותו ב-1800?

 

אין לך מה לקפוץ לחנות!

המזרון הזה לא נמצא בחדרי תצוגה.

התקשרתי לסניף חולון בקניון ואין להם אותו בחנות, אז התקשרתי למשרדי החברה.

במשרדי החברה אמרו לי שהמזרון נמכר רק דרך האינטרנט ואין אפשרות לבחון אותו.

כשאמרתי שאני מעדיף לבחון את המזרון בטרם רכישתו הנציג המליץ לי ללכת לבחון מזרון אחר בדרגת קשיח ועל סמך זה להחליט.

ממש חכם. לנסות מוצר אחד כדי להחליט אם להזמין את השני.

אולי גם כשארצה לרכוש רכב בפעם הבאה, אני אבדוק טויוטה קאמרי ואחליט אם לקנות קורולה. :screwy:

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

×
×
  • תוכן חדש...