Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת מערכת..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי רכב מסוג שירוקו, מגבר וסאב מהרכב הקודם, רציתי לדעת כמה בערך אמור לעלות לי להרכיב אותם על הרכב,

כמו כן אמרו לי לבדוק טוב טוב לפני שאני הולך להתקין כי יש הרבה מקומות שאוהבים סתם לדחוף דברים כמו מנחת ופרוססור לרכב מהסוג שלי ומכיוון שאין לי מושג מה זה פרוססור ומנחת אני מבקש את עזרתכם.

תודה!:-D

פורסם

כדי לחבר למגבר רמקולים או סאב יש צורך להעביר את האות שלהם מהרדיוסיק למגבר בכבל RCA (בננה) ומכיוון שברוב המערכות המובנות שמגיעות עם הרכבים מהמפעל אין יציאות RCA יש צורך במנחת שממיר את סוג הכבל.

לא ידחפו לך כי אין איך לחבר את זה בלי.

פורסם

זה לא שאלה של כמה אני רוצה להשקיע משום שיש לי את כל הרכבים, בגלל זה אני שואל כמה עולה הרכבה של סאב קטן ומגבר קטן ומנחת פחות או יותר....

תודה

פורסם
זה לא שאלה של כמה אני רוצה להשקיע משום שיש לי את כל הרכבים, בגלל זה אני שואל כמה עולה הרכבה של סאב קטן ומגבר קטן ומנחת פחות או יותר....

תודה

500-700 זה תלוי במתקין..

ברכב כמו שלך, שמגיע עם מערכת מובנית, חייבים לחבר מנחת.

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

×
×
  • תוכן חדש...