Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רכשתי לא מזמן קורולה סאן 2005, בעת הרכישה דלקה נורית חיווי של המנוע, בבדיקה שעשיתי התברר שזה הקטזליזטור (או משהו דומה) בלבד, הבעלים הקודם אומר שהוא נוסע עם הנורית הזו 3 שנים כשהיא דולקת. - עדיין לא טיפלתי בבעיה.

 

כעת פתאום באמצע הנסיעה האוטו מתחיל לצפצף צפצופים עצבניים, וזה לא מהרדיו - וגם לא נדלקת שום נורה נוספת מלבד זו שדלקה מלכתחילה, הבעלים הקודם אומר שמעולם האוטו לא צפצף לו

 

מה יכולה להיות הבעיה? האם יש למישהו רעיון...

 

אשמח

תודה:)

פורסם

אתה יודע איך נשמעת רצועה לא מתוחה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מותחן רצועת אביזרים חלש.

פגשתי אדם עם דולר, החלפנו דולרים ועדיין לכל אחד מאיתנו יש דולר אחד. פגשתי אדם עם רעיון, החלפנו רעיונות ועכשיו לכל אחד מאיתנו יש 2 רעיונות.

פורסם

אני אומר העם מוכר לך הצליל של אחד מחגורות המנוע שלא מתוחות מספיק? עם אתה מכיר את הרעש וזה לא הרעש אז אני שולל את זה, עם אתה לא מכיר את הרעש אז הייתי אומר לך לבדוק את זה כי יכול להיות שזה מקור הרעש, יכול להיות שזה גם אחד מהמייסבים שיש במנוע

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מותחן רצועת אביזרים חלש.

 

האם אתה סגור על זה?

 

זה לא רעש של חיכוך רצועות, או מיסבים, זה צפצוף אלקטרוני, המחשב כאילו מצפצף...

פורסם
אני אומר העם מוכר לך הצליל של אחד מחגורות המנוע שלא מתוחות מספיק? עם אתה מכיר את הרעש וזה לא הרעש אז אני שולל את זה, עם אתה לא מכיר את הרעש אז הייתי אומר לך לבדוק את זה כי יכול להיות שזה מקור הרעש, יכול להיות שזה גם אחד מהמייסבים שיש במנוע

 

 

אני לא מכיר את הרעש, כיון שהאוטו אצלי סך הכל פחות משבוע.... האם כשמה שאתה מתאר קורה, האוטו יצפצף צפצופים של התרעה?

פורסם
האם הציפצופים תלויים מהירות או סל"ד?

 

 

לא, הצפצוף לא תלוי במהירות , כי זה התחיל והפסיק אחרי כמה דקות, באותה מהירות בסך הכל, והתחיל שוב - וכל זה היה בדרך מהירה בין ירושלים תל אביב , שהממוצע מהירות זהה כל הזמן.

פורסם

תנסה לתאר את הציפצוף, לפי המאפיינים הבאים :

 

1. האם ציפצוף "מכאני" או אלקטרוני"

2. האם כשאתה מגביר מהירות הציפצוץ מתחזק/תדירותו עולה או לא?

3. האם נשמע מתוך איזור לוח שעונים או מחוץ לרכב/מתחת לרכב?

4. האם בעמידה במקום יש ציפצוף?

5. האם יש לך ברכב חיישני רוורס?

 

 

פורסם

יש אימובילייזר( POINTER )ברכב? אם התשובה היא כן אז סביר מאוד שזה בגלל שלא מקבל מספיק מתח וזה בגלל מצבר שעומד למות או בגלל תקלה באימובילייזר עצמו.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

ניחוש שלי: התרעת חגורת בטיחות שלך או של נוסע, בשל תיק שאתה מניח על המושב או בשל חיישן תקול, או חלילה בשל אי חגירה.

הנורות במקרה הזה הן בד"כ מתחת ל"רדיו" (בקונסולה המרכזית).

פורסם

חגורת בטיחות = כנ"ל.

שים לב שאין משהו במושב של הנוסע,או שתעשה בדיקה פשוטה, שים חגורה בצד של הנוסע(את התופסן), ותראה אם מפסיק הציפצוף.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

תודה חברים,,

 

כנראה שמדובר בתיק + כמה דברים נוספים שישבו על המושב ליד הנהג, ולא שמתי לב למנורת חיווי מתחת לרדיו....

 

היה לי כיף להעזר בכם, נרגעתי!

 

תודה לכולכם...

×
×
  • תוכן חדש...