Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי בספטמבר 2000 תערוכה מדהימה. בזמנו הכרטיס עלה 70 ש"ח לכל ימי התערוכה.

לדעתי יומיים בתערוכה יספיקו ומומלץ שאחד מהם יהיה ביום האחרון (יש שם מכירות ענק של המוצרים מתצוגה)

 

הלוואי שתהיה לי אפשרות להגיע גם השנה

 

תהנה

 

 

מי היה בעבר ?

האם כדאי לי לרכוש כרטיס לכל ימי התערוכה (5) או רק לחלק מהם ?

פורסם

הייתי ב2002 למשך 3 ימים ואני מתכוון להגיע גם השנה.

התערוכה מתקיימת ב"גני התערוכה" של מינכן, 8 האנגרים ענקיים.

כל יצרני הדו"ג , אביזרים, מועדונים לרוב וכו' מציגים שם -משהו ענק ואין סופי.

אני הסתובבתי שלושה ימים בין אלפי הדוכנים, תצוגות רכיבה, פעלולים ע"י רוכבים מקצוענים (אופנוע עם גלגל אחד בלבד...), תצוגות ותחרויות סופר-מוטרד, סופרקרוס, קיר המוות ועוד.

למי שמתעניין (כמוני), 3 ימים מלאים הספיקו בהחלט, הצפיפות והלחץ סבירים בהחלט.

התערוכה מאורגנת ומסודרת- גרמניה כבר אמרתי.

תיהנה, בעז

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

פורסם

יוני הפקות, חיי אדם 5, ת"א. 03-6960780.

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

פורסם

אם ישנם מספיק אנשים הרוצים לטוס לתערוכה, לא חייבים להיות ביחד, אפשר לסדר הנחה על הטיסות והמלונות.

המעוניינים-שילחו אליי במייל.

בעז

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

×
×
  • תוכן חדש...