Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

לפני חודש פגעתי במהירות בסלע שהיה במרכז הכביש באיזור חשוך.

 

כשהגעתי למוסך הוערכה במבט ראשון עלות התיקון בכמה אלפי שקלים, ונאמר לי שלא תהיה ירידת ערך כי אין פגיעה בחלקים קבועים.

 

לאחר התיקון הסתבר כי עלות התיקון שנקבעה ע"י שמאי החוץ של חברת הביטוח (וכבר אושרה ושולמה לי) היא 16172 ש"ח, הרבה מעבר להערכה הראשונית. לי זה לא שינה, כי הביטוח כאמור אישר את הסכום.

 

קיבלתי עכשיו מכתב מחברת הביטוח, שכולל את חוות הדעת של השמאי. השמאי קבע ירידת ערך של 1% (549 ש"ח) בשל פגיעה ברצפה קדמית.

 

תיאור הנזק באופן כללי למכונית מתואר כ-

"מגן רפש ימני, רצפת מרכב, משולש קדמי ימני, גשר מניע תחתון, זרוע הגה ימני. משכך לגשר מנוע, ציריה ימנית, מיסב כדורי לבית ציריה, נבה קדמית, תפוח הגה, גל הינע ימני נלחצו, התעקמו ו/או נשברו".

 

האם הנזק האמור מהווה פגיעת שלדה? האם לקבל את הערכת השמאי של 1% ירידת ערך, או שכדאי לשכור בכספי שמאי פרטי שיעריך את ירידת הערך?

 

תודה

פורסם

בעיקרון לא מדובר בפגיעה בשלדה. אבל אתה צריך להיות מוכן נפשית שיש מכונים שמכנים החלפת גשר תחתון כ"קצה שלדה".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אתה יכול להוציא דו"ח תיקון מה המוסך תיקן ואז נדע בדיוק במה נגעו במהלך התיקון

על פניו לא מדובר בקצה או בשילדה בכלל

Confidence In Motion

פורסם

בסעיף העבודות בטופס מהמוסך מפורט:

 

תיקוני פחחות במרכב תחתון

זיפות + מיגון מרכב תחתון

הח' גשר מנוע תחתון

הח' משולש תחתון חלקי

הח' בית ציריה + נבה קדמית

הח' תפוח הגה חלקי

הח' גומיות למוט מייצב חלקי

הח' גל הינע ימין חלקי

פורסם

שאלה של אהבל: "רצפת מרכב" או "מרכב תחתון" זה לא בעברית שלדה?

 

ולקבוע י"ע של 1% זה ממש לעג לרש, הרי אתה לא מקבל מזה כלום (יש השתתפות עצמית של 1.5% בי"ע כאשר אתה תובע את המקיף של עצמך) ומצד שני זה כן מוריד את התשלום שהביטוח ישלם לך כשהרכב ייגנב מחר בבוקר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני הייתי הולך לקבל חוות דעת שניה משמאי בלתי תלוי.

לי זה מריח שעושים עלייך פה קומבינה.

רק העובדה שהרצפה של הרכב צופתה מחדש בזפת תעשה לך בלאגן כשתבוא למכור את האוטו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • ספונסר פורום
פורסם
אהלן,

 

לפני חודש פגעתי במהירות בסלע שהיה במרכז הכביש באיזור חשוך.

 

כשהגעתי למוסך הוערכה במבט ראשון עלות התיקון בכמה אלפי שקלים, ונאמר לי שלא תהיה ירידת ערך כי אין פגיעה בחלקים קבועים.

 

לאחר התיקון הסתבר כי עלות התיקון שנקבעה ע"י שמאי החוץ של חברת הביטוח (וכבר אושרה ושולמה לי) היא 16172 ש"ח, הרבה מעבר להערכה הראשונית. לי זה לא שינה, כי הביטוח כאמור אישר את הסכום.

 

קיבלתי עכשיו מכתב מחברת הביטוח, שכולל את חוות הדעת של השמאי. השמאי קבע ירידת ערך של 1% (549 ש"ח) בשל פגיעה ברצפה קדמית.

 

תיאור הנזק באופן כללי למכונית מתואר כ-

"מגן רפש ימני, רצפת מרכב, משולש קדמי ימני, גשר מניע תחתון, זרוע הגה ימני. משכך לגשר מנוע, ציריה ימנית, מיסב כדורי לבית ציריה, נבה קדמית, תפוח הגה, גל הינע ימני נלחצו, התעקמו ו/או נשברו".

 

האם הנזק האמור מהווה פגיעת שלדה? האם לקבל את הערכת השמאי של 1% ירידת ערך, או שכדאי לשכור בכספי שמאי פרטי שיעריך את ירידת הערך?

 

תודה

 

לפי התאור לך מגיע לך ירידת ערך גבוה יותר

צור איתי קשר אנסה לעזור לך ללא התחיבות מצידך .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

  • ספונסר פורום
פורסם
זה הזמן והמקום להגיד תודה לאלי עמרן על העזרה. כיף לפגוש אנשים טובים באמצע הדרך.

 

סבבה, תודה אני מאוד שמח לנסות לעזור.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
זה הזמן והמקום להגיד תודה לאלי עמרן על העזרה. כיף לפגוש אנשים טובים באמצע הדרך.

 

"לא אכפת לי מה כותבים עלי, העיקר שיאייתו את השם שלי נכון..."

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...