Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בעניין איביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה,

קניתי חלק לקפרי, לפני יותר משבועיים ושלחתי מיידית כסף למוכר ע"י "PAY NOW" כמו שסוכם מראש עם המוכר,

המוכר לא עונה לי למיילים ולא דרש את הכסף מפיפאל,

אני רוצה לדווח על העיניין לאיביי אבל לא יכול, כאשר אני בא לפתוח תלונה, הוא שואל אותי על איזה פריט, כאשר אני מסמן את הפריט הוא אומר לי שעדיין לא שילמתי ולכן אני לא יכול להתלונן,

ליד ההערה יש קישור לשלם למוכר, ביטלתי את ההעברה הראשונה, ושילמתי שוב דרך הקישור, ניסיתי לפתוח תלונה ושוב הוא אומר לי שלא שילמתי ולכן לא ניתן להתלונן,

מה עושים ? אני לא רוצה לבטל את המכירה כי אני רוצה את הפריט.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

לא הבנתי איך זה ששילמת ואיןדוח על הפריט?. יכול להיות הוא שלח לך קישור מזוייף הוא שלח לך למייל קישור עם הכתובת של פיפאל? כי עם כן נפלת למרמה של עוד נוכל עשו לי את זה שלחו לי קישור מזוייף של פיפאל ושמתי לב ישר. יש מוקד פיפאל בישראל עם מענה אנושי בעיברית תצלצל ותסביר את עמדתך אני בטוח שהיא תוכל לעזור לך

פורסם
לא הבנתי איך זה ששילמת ואיןדוח על הפריט?. יכול להיות הוא שלח לך קישור מזוייף הוא שלח לך למייל קישור עם הכתובת של פיפאל? כי עם כן נפלת למרמה של עוד נוכל עשו לי את זה שלחו לי קישור מזוייף של פיפאל ושמתי לב ישר. יש מוקד פיפאל בישראל עם מענה אנושי בעיברית תצלצל ותסביר את עמדתך אני בטוח שהיא תוכל לעזור לך

 

שים לב, כתבתי ששלחתי כסף דרך ,PAY NOW" אני בודק מידי יום את החשבון ועדיין הוא לא דרש את הכסף, אני עדיין יכול לבטל את ההעברה,

יכול להיות שהוא טעה בקישור של PAY PAL אבל הבחור לא עונה למיילים ולא שואל מה קורה עם הכסף ?

הבחור פשוט נעלם ואני לא יכול לדווח,

אני יכול לבטל את ההעברה של פייפל ולשכוח מהעניין אבל אני רוצה את הפריט.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

כשאני חושב על זה שוב אם מדובר על עקיצה, המוכר יכול לחכות ליום האחרון שאני יכול להתלונן, למשוך את הכסף ולהעלם,

אני אשאר בלי הפריט ובלי הכסף כי לא התלוננתי בזמן,

אבל המוכר גרמני שלילי אחד מתוך 750

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

קודם כל אתה יכול להירגע. אם שילמת לבן אדם דרך פייפאל אתה מוגן למשך 45 ימים. זה לא משנה אם זה על פריט מאיביי או אפילו תשלום על זה שמישהו עזר לך לתקן את המחשב דרך הטלפון או לא יודע מה. תשלום מפייפאל מוגן למשך 45 ימים. אם הוא סגר את החשבון ונעלם זוהי בעייה שלהם אבל בכל זאת הם ישלמו לך בחזרה.

 

דבר שני, ייתכן ובאמת שלא שילמת למוכר עדיין. אולי הוא פשוט מחכה לתשלום שלך. אולי התבלבלת ואתה מתכוון לאופציה של BUY NOW ואז הפריט שלך אבל אתה צריך עדיין לשלם. בכל מקרה, אם לחצת על האופציה PAY NOW אז האתר של אייביי צריך להפנות אותך אוטמטית לאתר של פייפאל ושם אתה צריך להזין סיסמה בכדי להיכנס. האם עברת את השלבים הללו כאשר פייפאל מוודא איתך שאתה מאשר את סכום הקנייה ואת הכתובת שאלייה אתה מעוניין שהפריט ישלח אלייה?

אם לא אז ייתכן שעדיין לא שילמת לו. סתם איביי לא מודיע לך שלא שילמת על הפריט. תסתכל בחשבון שלך תחת הקטגוריה של MY EBAY בצד שמאל יש לך כל מיני אופציות יש שם היסטוריית קניות. תראה אם הפריט שלך שולם.

תבדוק שוב בדוח הפעולות שלך בפייפאל. תראה אם העברת הכסף למוכר מופיעה שם. אם לא, אז סימן שהוא לא קיבל את כספו.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

האם קיבלת אישור תשלום מPAYPEL ישירות למייל עם פרטי המוכר והסכומים מומרים לשקלים ?

כי אם לא התשלום עדיין לא בוצע .

שים לב שלאחר שלוחצים על BUYNOW יש עוד שלושה קליקים עד לאישור התשלום .

פורסם

שים לב גם שהרבה גרמנים לא מוכנים לעבוד עם PAYPAL אלא רק בהעברות בנקאיות

האם שילמת דרך PAYPAL?

האם בדף המוצר בסעיף אפשרויות התשלום כתוב ומופיע הסמל של PAYPAL?

האם המוכר כתב (בגרמנית אז תתרגם) אולי שהוא לא מקבל PAYPAL אלא רק העברה בנקאית?

 

לי קרה כבר בטעות כזה דבר (אבל המוכר ענה לי)

אם זה כך, תצטרך לבצע העברה בנקאית (עמלה של 28$ בערך)

אתה כותב לו באנגלית? יכול להיות שהוא לא יודע אנגלית ולכן לא מבין מה אתה רוצה. תנסה לתרגם לגרמנית ע"י BING או כל תוכנה אחרת

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע שיותר ממוכר אחד רוצה לסגור את התשלום באמצעות העברה בנקאית. בפעם הראשונה והאחרונה ששילמתי באופן כזה, נאלצתי לומר ביי ביי לכסף שלי. אסור בתכלית האיסור להסכים לכזה אופן תשלום כי אין לך הגנה מאף אחד, כולל הבנק כאשר משלמים ככה. אגב, המנוול שגזל את כספי היה בעל 100 אחוזי פידבק אבל ברוב הפיגור שלו החליט "לשרוף" את החשבון שלו ואת המוניטין שלו. טימטום אבל בכל זאת הוא עשה את זה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

שלום לכולם

אני עובד עם פייפאל ואיביי כבר הרבה שנים, לכן אני מכיר את כל מה שכתבתם, אני פעלתי נכון מכל הבחינות, פשוט אם לא הבנתם אותי לא ניתן להתלונן על פריט אם לא שילמת על הפריט, בנוסף הבחור לא מושך את הכסף מהחשבון מה שגורם לכך שכאילו לא שילמתי לו,

בנוסף,

לפני שהצעתי הצעה המוכר כתב לי מייל עם סכום המשלוח.

קיבלתי כבר קבלות למייל הפרטי אבל כלום.

הכסף עוד לא יצא מהחשבון שלי כל עוד הבחור לא מושך אותו, יש לי אפשרות "בקליק" לבטל את ההעברה אבל אני לא רוצה,

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

יכול להיות שהמוכר חלה (או נפטר) חס וחלילה, ולכן לא יכול לענות.

קורה לפעמים.

החלטה שלך מה לעשות, האם לחכות לו או לבטל.

קשה לי להאמין שסתם ככה מתעלם ממך.

פורסם

מה שגם מדאיג אותי שקיבלתי מייל מאיביי בנוסח הבא

תרגום מרגמנית לעברית)

 

"פתחנו את המאמר "פורד קאפרי 1 בצד האחורי נוסע אור" מקרה עבור פריט שלא שולמו.

 

אם התשלום לא יתקבל על ידי 08:12:11, המוכר רשאי לבטל את החוזה אז יש לך טענה לא יותר לשלוח את המאמר הזה. בנוסף, המנוי שלך יתווסף פתק על פריט שלא שולם, על הפסקת חשבון החברות שלך מה עלול לגרום.

 

אם אתה כבר שילמו והם סבורים כי התשלום אמור להתקבל בינתיים, אתה צריך לפנות לשירות הלקוחות ב-eBay.

"

שלא יצא שאני לא בסדר בכל הסיפור.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

נראה כאילו המוכר פתח עליך תלונה שלא שילמת

ועד היום אתה צריך לשלם

לפחות נראה שיש מישהו בצד השני

תתרגם את כל דף המכירה שלו, ותודא שלא כתב תנאי תשלום כלשהם שלא שמת לב אליהם (כמו שלא מקבל PAYPAL)

ותשלם היום

בנוסף תשלח לו בקשה לביטול התלונה

×
×
  • תוכן חדש...