Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי פורד פוקוס 2001.

יש לי רדיו דיסק חדש CLARION CZ501, ורמקולים המובנים שבאו עם האוטו.

יש קצת רעשים ברמקול הימני הקדמי, אז אני חושב לקנות לי סט רמקולים חדש (קדמי בטוח, אחורי אני לא סגור על זה עוד).

ראיתי שיש קומפוננט ויש רגילים, אולם אני מעדיף שלא להתעסק כרגע עם מגבר, ורוצה לשמוע באיכות טובה ולא בפול ווליום.

ראיתי באינטרנט את הרוקפורד 6X8 FULL RANGE, שנראו לי הכי מתאימות, אבל הן יקרות מאוד!

האם יש לכם המלצה על רמקולים ברמה הזו ובמחיר שפוי יותר?

 

תודה.

פורסם

יש את הסט של טמפו של מורל בגודל 5X7.

נכון להיום אלו הרמקולים עם יחס תמורה לכסף בין הטובים בארץ.

בזאפ מחירם נע בין 600 ל 800 ש"ח, ניתן למצוא גם בקצת פחות.

מתחדשת*

פורסם
יש את הסט של טמפו של מורל בגודל 5X7.

נכון להיום אלו הרמקולים עם יחס תמורה לכסף בין הטובים בארץ.

בזאפ מחירם נע בין 600 ל 800 ש"ח, ניתן למצוא גם בקצת פחות.

 

הסט הנל הוא קומפוננט, ולא יבוא לידי ביטוי מירבי ללא מגבר ברכב.

יש המלצה על רמקולים רגילים כמ ה FULL RANGE של רוקפורד אבל במחיר סביר יותר?

פורסם

ראיתי בזאפ, יש גם קומפוננט שעולה 800, וגם קואקסיאלי.

השאלה היא, איזה מהתצורות אני צריך, שתנוצל במלואה בלי להשתמש במגבר ותהיה הכי אקטואלית בשבילי.

×
×
  • תוכן חדש...