Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

התחדשתי היום בסאב של קראנץ' 1200W 600RMS אחרי שידרוג קל מסאב של JBL 1202D עכשיו בשביל לנצל את הסאב החדש עד הסוף אני מחפש לקנות מונובלוק שיעיף לי אותו באוויר. התקציב שלי לא כזה בשמיים אבל עם מדובר על מונובלוק איכותי אני מוכן להשקיע עוד טיפה.

אשמח לקבל כמה המלצות, תודה.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

אתה חייב לציין לפחות תווח של תקציב כי יש מגברים גם ב5אלף,מעוניין במשומש או רק חדש?

 

מה הדגם המדוייק של הסאב ואופן הסלילים שלו?

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

וואלה אני לא כזה זוכר את הדגם המדויק אבל עם אני לא טועה זה אחד מאלה.

http://crunchusa.net/Crunch_GPV_Subwoofers.html

וכן אני מעדיף לקנות עכשיו מונובלוק משומש עם המחיר יהיה הרבה יותר נמוך מהמחיר המקורי

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

אם זה אחד מאלו עולה השאלה אם מדובר

בסאב עם שני סלילים של 2 אום

או עם שני סלילים של 4 אום

מחירם של מגברי מונובלוק טובים משומשים נע בין 1000-1500 שח

פורסם

עם אני לא טועה מדובר בסאב עם 2 סלילים של 2אום.

עכשיו אני קצת בבעייה תקציבית אז אני מחפש מונובלוק יחסית זול שיוכל להעיף לי את הסאב, ואגב מצאתי ביד שניה בחור שמוכר מונובלוק של SPL שמוציא 1000RMS ב700שקל

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

אל תבזבז את הכסף שלך על המונו הזה, זה זבל סיני, בהחלט לא מוציא 1000 וואט. מילה שלי!

אודיו קינג נתן לך רשימה טובה של מגברים שיספקו אותך ומוציאים קרוב מאוד למוצהר.

 

דיוויד

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=398681

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=391936

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=386342

 

וזה רק חצי מהדף הראשון בפורום מכירה.

אם היית קצת מתאמץ לחפש לבד, היית מוצא את אלה תוך 10 שניות על השעון!

בהצלחה.

תתחדש אגב.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אוקיי הבנתיי כנראה לא כדאי לחסוך במונובלוק יד שניה אז כנראה אני יביא חדש, ואגב מצאתי מגבר של MAC AUDIO MPX4500 שמוציא 4X225RMS ב4אום ו 4X300RMS ב2אום מה אתם אומרים יוכל להרים לי את הסאב?

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1215

המחיר שלו ברצפה אפשר להגיד מתחת ל1000ש''ח.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

איך בדיוק הוא ירים לי סאב של 600RMS עם ה360RMS שלו ב2אום

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

גבר!

קיקר ZX 750 ב800 ש"ח!!!!!

עם מערכת חשמל נורמלית (מה שאני לא מאמין שיש לך) הוא מוציא אפילו יותר ב14 וולט!

 

ותפסיקו להמליץ לו על מגברים עם חצי מההספק שהוא רוצה!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

חשבתי אוליי להביא את המונו Lightning Audio S4.500.1 אני יכול לקבל אותו במחיר ממש טוב. השאלה עם הוא ינצל לי אותו או שכדאי לקחת משהו יותר חזק?

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

תאמין לי שגם 300 וואט ינצל את הסאב שלך כמו שצריך. זה לא איזה זללן SPL שצריך את מלוא ההספק כדי להוציא דציבלים מכובדים.

לייטנינג אודיו 350 וואט יספיק לך. אם אתה רוצה יותר לך על יותר.

פורסם

כאופציה למשומש הייתי הולך על JL AUDIO 500\1

יש מספר מגברים כאלו למכירה בפורום יד שניה ואני מאמין שניתן לסגור דיל באזור ה -1000 שח

זה מגבר שיציב בין 4-1.5 אום ומספק 500RMS קבוע בכול התנגדות.

 

בתור חדש הייתי הולך על הדיאמונד אודיו הנ"ל

הוא מספק 600RMS ב-1 אום.

http://www.cadence4u.co.il/car/sound-multimedia/amplifiers/diamond-d600-1

×
×
  • תוכן חדש...