Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב לתופעה שקוראת מידי פעם ולא תמיד.

מחוג חום המנוע שיש בלוח השעונים שלי מדי פעם קופץ ומפזז כאילו נמצא בפסטיבל מחולות בכרמיאל.

ברוב הזמן הוא נשאר קבוע ולא רוקד אבל מידי פעם הוא רוקד.

מה אפשר לעשות על מנת למנוע זאת?

איך מטפלים בתופעה הזאת?

 

רותם

פורסם

תבדוק דבר ראשון אם יש לך מספיק נוזל קירור, יכול להיותר שמד חום לא טבול.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

תודה על התגובות.

אבל זאת מערכת של פיגו, יש 3 יוניטים שמשפיעים על הטמפרטורה.

לפי מה שאני יודע כל השלושה נמצאות על הראש מאחורה והשעון בסך הכל מקבל קריאה בזמן אמת.

לפי מה שאני מכיר היוניטים הם לא טבולים במי הקירור.

אצלי לאחר שנתקעתי בעבר עם התחממות המנוע הוסיפו לי יוניט על הרדיאטור.(יוניט 2 מהירויות).

זאת נראית לי יותר בעיה חשמלית כלשהי.

האם מישהו יכול לאמת את החשש שלי?

 

רותם

פורסם

יש לבדוק את החיווט, בחיישן טמפ' של השעון, לוודא שהחיווט תקין ושאין קצר בחיווט, ולבדוק שהמגעים בחיבור לחיישן תקינים.

בנוסף יש לבדוק את ההתנגדות של החיישן טמפ' של השעון ולוודא שההתנגדות תקינה, אם החיווט והחיישן תקינים אז הבעיה כניראה בלוח שעונים.

פורסם

היה לי את הרכב הזה 4 שנים ובעיות ההתחממות בו הן הסיפור שלא נגמר...

תבדוק שני דברים:

1. יש פקקי ניקוז אויר במקומות יותר גבוהים מראש המנוע. יש לאתר את הפקקים/ברזים ולנקז מהם אויר טוב טוב טוב. אויר במערכת יכול לגרום לריקוד מחוגים כמו שאתה מתאר.

2. אם מופיע שוב אויר במערכת, תבדוק אפשרות שנפרץ פקונג ראש וגזים בורחים מתא השריפה אל מע' הקירור.

פורסם

600OV מה שאתה מתאר יכול להיות נכון במידה וכל הזמן השעון היה רוקד.

במקרה שלי רוב הזמן הוא קבוע ומידי פעם הוא רוקד.

 

רותם

פורסם
600OV מה שאתה מתאר יכול להיות נכון במידה וכל הזמן השעון היה רוקד.

במקרה שלי רוב הזמן הוא קבוע ומידי פעם הוא רוקד.

 

רותם

בוקר טוב

זה בהחלט נשמע כמו מגעים רופפים או קצר במערכת שבא והולך, ולא בעית התחממות אמיתית. יש לבדוק תקינות מערכת החיווט בין היוניט ללוח בשעונים לניתוק או קצר. אתה יכול לבדוק כשהמנוע חם ולא עובד עם מתג התנעה פתוח ושעון החום עומד בערך באמצע . בקש מישהו לטלטל את צמת החוטים המגיעה אל יוניט החום, אם המחוג ירקוד סימן שיש חיבור רופף או שהחוטים גלויים ומקצרים. אם לא יתכן שהבעיה ביוניט או בלוח השעונים.

בברכת הנותן מקבל

פורסם

אמנון שלום וברכה ותודה על התשובה המקצועית.

אני אכן אנסה את הפעולה הזאת בהקדם האפשרי.

האם תוכל לומר לי איזוהי היוניט מבין השלושה היא יוניט החום?

 

רותם

×
×
  • תוכן חדש...