Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

שוב מתייעץ בשביל חבר, הרכב המדובר בכותרת אוכל שמן אין סימנים של נזילה.

אין גם סימני עשן בפליטה.

רעיונות יתקבלו בברכה תודה מראש לעונים.

פורסם

תוכל לקרוא על חלק מהסיבות שבגללן צריכת השמן עולה בקישורים הבאים.

זה ממש לא משנה אם זה מאזדה או גולף או טויוטה כי ברוב המקרים הסיבות לצריכת שמן מוגברת דומות.

 

ידועה שבטויטות בשנים האלה הייתה גם בעיה טכנית במבנה המנוע שגרם להיווצרות בוצה בצורה מוגזמת או מהירה יותר.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=140315&highlight=%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA+%D7%A9%D7%9E%D7%9F

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=244003&highlight=%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA+%D7%A9%D7%9E%D7%9F

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=301868&highlight=%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA+%D7%A9%D7%9E%D7%9F

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=346543&highlight=%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA+%D7%A9%D7%9E%D7%9F

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום חברים,

שוב מתייעץ בשביל חבר, הרכב המדובר בכותרת אוכל שמן אין סימנים של נזילה.

אין גם סימני עשן בפליטה.

רעיונות יתקבלו בברכה תודה מראש לעונים.

 

לקורולה מהשנתונים הללו עם מנועי ה-VVTI ישנה בעייה מולדת. הבעיה באה לידי ביטוי "באכילת" שמן ובוצה במנוע. מה שמקצר את חיי המנוע ולעיתים אף מגיע לכך שהמנוע "נתפס".

 

דרך אגב אינכם רואים סימני "עשן" היות וצריכת השמן מתרחשת בעיקר תחת עומס או בנסיעה בכבישים מהירים.

 

היבואן כמובן שאינו מודה בכך שהמנועים בעלי בעייה מולדת...אני יודע על מנועים שהוחלפו על חשבון היבואן גם לאחר תום האחריות - כמובן ששוב, היבואן לא יודה בכך. הבעייה נפתרה אי שם במנועים החל משנת המודל 2005 (מה שמבהיר שהיצרן יודע כי ישנה בעייה - ופתר אותה).

 

אני בקורולה שלי עברתי לשמן סינטטי מלא וכך אני מקווה שהצלחתי להאריך את חייו (מכרתי את הרכב עם נסועה של כ-160 K).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
למיטב ידיעתי הדגמים של 2001-2002 לא סבלו מבעיות מולדות של בוצה או אכילת שמן מוגברת. זו תופעה שהתרחשה בדגמי 2002-2003. האם אני טועה?

 

אתה טועה. גם ב-2001-2002 הבעייה קיימת (אולי לא בכל הרכבים אך לכל הפחות בחלקם).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

שוב תודה לכל המגיבים,

קראתי הרבה בקשר להצטברות הבוצה ניקויה וביצוע פלאשינג למנוע שחלק אמרו שלא מומלץ במצב כזה וחלק אמרו שכן.

לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית.

פורסם

גם לי יש קורולה 2002 - קוד מנוע 3ZZ

הרכב אוכל שמן וזו בעיה ידועה, חפרתי כאן בפורום שעות על הנושא הזה.

בעניין הבוצה, ביצעתי פלאשינג ומילוי שמן סינטטי בלחץ אצל חבר הפורום זיסו, אני מקווה שזה ימנע סכנת היתפסות של המנוע.

בעניין תצרוכת השמן, הבנתי שיתכן שיש רינג תפוס, או חופש ברינגים (סליחה, לא זוכר מה ייתה המסקנה בדיונים הרבים שהיו כאן על קורולות משנים אלו) והוא שמביא לתצרוכת שמן גבוהה.

 

אני יותר הוטרדתי מבעיית הבוצה, מאשר אכילת השמן.

היום אני זהיר ובודק שמן בתדירות גבוהה.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...