Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעיקרון לא אוהב אקולייזרים וכל זה אז אנ יתמיד שם את המערכת על FLAT

 

במשך כל השמן שיש לי אותם מלא שנשים "מבינים" ניסו לכוון

 

אבל אין הרבה אופציות: רק מעלים לי את המיד או הטרבל ..אני מרגיש שהמוסיקה טיפה לא מקורית וזהוא אני לא אוהב איך שזה נימע

 

את עניין הקרוס במגבר ישבתי שעות עד שהיגעתי למסקנה שזה נימע אותו דבר אם אני חותך ב 85-100 פשוט יוצאים עוד טיפה באסים שגם ככה ניבלעים אם אני שם פחות מ 100

 

יש בקרוס של הקומפוננט אופיה של 3DB לטויטר..לא אוהב שהוא מתחיל לצייץ יותר מידי

 

אז נישאר העניין של הגיין..וזה ממש לא בעיה ליראות מתי יש עיוותים וכמה אםשר לעלות

 

ושוב אני לא מחליף את הקומפוננט...אני רק מעביר אותו אחורה ושם משו אחר חזק יותר מיקדימה

 

ומה שאני מקווה שהאודיובאן הזה איכותי מספיק למרות שהוא עולה רבי ממה שעולה הQ)

 

בכל זאת הקומפוננט שיש לי זקן.. אז אל תחשוב שהוא נישמע כמו חדש למרות שהוא Q

 

וליפני זה היה לי משו מישנת 97 גם סידרה Q החזיק לי 4 שנים באוטו ומכרתי אותו ב 250 שקל

 

פעם הייתי יודע רק מזה Q..רניתי את כולם בחול וזה רק 200$ עולה שם

 

בכסף הזה אתה קונה בארץ 3 קילו אפרסקים..

 

אז אולי היתרגלתי לישמוע Qיים כל הזמן ואני פחות מעריך אותם ממך ? :lol:

 

אבל עכשיו אני לא הולך לשים עוד 200 דולר על סט (אמרתי שאני כבר לא פנאטי..)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני לא מעריך את הQ כל כך כי הוא לא ממש לטעמי אבל עדיין הייתי מעדיף אותו על כל רמקול זול ששמעתי.

 

אם אני זוכר נכון הQ לא רמקול נציל, אולי תהנה מקצת יותר עוצמה מרמקול פשוט אם יש לו נצילות גבוהה אבל אל תצפה לאיכות מי יודע מה.

 

זה שאתה מעביר אותם אחורה זה כמו שזרקת אותם לפח מבחינתי אבל תעשה מה שבראש שלך, אני לא ממליץ.

פורסם

סבבה תודה על הבעת הדעה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...